eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usługi zaprojektowania i wydruku upoważnień do zakupu określonej ilości paliw służących do napędu pojazdów samochodowych i upoważnień do zakupu określonej ilości paliw grzewczych.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi zaprojektowania i wydruku upoważnień do zakupu określonej ilości paliw służących do napędu pojazdów samochodowych i upoważnień do zakupu określonej ilości paliw grzewczych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 39 21 338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi zaprojektowania i wydruku upoważnień do zakupu określonej ilości paliw służących do napędu pojazdów samochodowych i upoważnień do zakupu określonej ilości paliw grzewczych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed426934-947d-4239-92bd-4f333743028d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed426934-947d-4239-92bd-4f333743028d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z Wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej, zostały określone w punkcie 3 swz.
https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w punkcie 3 i 7 swz.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w pkt 23 swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WL-IV.272.35.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego, usługi wykonania (zaprojektowania i wydruku) dla Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie 280 400 szt. blankietów upoważnień do zakupu określonej ilości paliw służących do napędu pojazdów samochodowych i upoważnień do zakupu określonej ilości paliw grzewczych zgodnie
z wymogami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 19 marca 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organów uprawnionych do wydawania odbiorcom upoważnień do zakupu paliw oraz wzorów tych upoważnień (Dz. U. 2010 nr 56 poz. 342) w tym jako druki ścisłego zarachowania, które zgodnie z rozporządzeniem mają swój unikalny numer oraz umieszczoną centralnie nazwę serii, zabezpieczone hologramem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załącznikach do swz:
zał. nr 1 do swz – opis przedmiotu zamówienia,
zał. nr 2 do swz – projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień w wysokości: 139 477,58 zł., o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług.
Zamówienia takie zostaną udzielone na następujących warunkach:
a) wielkość zamówienia:
- 127 400 szt. blankietów upoważnień na zakup benzyny (pkt I zał. nr 1 do umowy - OPZ),
- 100 500 szt. blankietów upoważnień na zakup oleju napędowego (pkt II zał. nr 1 do umowy - OPZ),
- 100 szt. blankietów upoważnień na zakup gazu płynnego LPG (pkt III zał. nr 1 do umowy - OPZ),
- 600 szt. blankietów upoważnień na zakup oleju opałowego (pkt IV zał. nr 1 do umowy - OPZ),
- 51 800 szt. blankietów upoważnień na zakup gazu płynnego (LPG) - grzewczy (pkt V zał. nr 1 do umowy - OPZ).
b) zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację,
c) umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą,
d) cena i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostaną ustalone podczas negocjacji,
e) ceny za poszczególne usługi nie będą mogły być wyższe niż ceny zaproponowane
w zamówieniu podstawowym, chyba że Wykonawca uzasadni ich wzrost,
f) wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,
g) kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej,
jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
h) obowiązki i prawa Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
i) wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,
j) przewidywane zamówienia, są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczba punktów jaką uzyska Wykonawca w kryterium „cena” zostanie obliczona według wzoru:
C = (Cmin / Cob) x 100
gdzie: C - ilość punktów oferty badanej
Cmin - najniższa cena spośród badanych ofert
Cob - cena oferty badanej

W kryterium „cena” Wykonawca może zdobyć maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do swz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegóły dotyczące składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w pkt 6.7. swz.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zasady zmian zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w art. 455 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-21 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-21 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni (42 dni) od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 15 grudnia 2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.