eGospodarka.pl

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlińsk › "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - realizacja projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem – realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEDLIŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 19

1.5.2.) Miejscowość: Jedlińsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3213021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlinsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem – realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e92797f5-717d-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028136/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem – realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego: „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem
https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/ lub poczty elektronicznej przetargi@jedlinsk.pl (z tym zastrzeżeniem że adres e-mail nie dotyczy składania oferty. Oferta pod rygorem nieważności musi zostać złożona za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z
platformy zakupowej zamawiającego Market planet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Wójt Gminy Jedlińsk, ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk, tel/fax: 48 3213021, e-mail: jedlinsk@jedlinsk.pl/nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/; z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jedlińsk, kontaktować można się pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Pzp (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia,; podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – pzp; posiada Pan/i prawo do:• żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,• wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; nie przysługuje Pani/u• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pan/i dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; Pan/i a dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy informujemy iż:− w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. − skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozp. 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. − wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:
a) Część 1 - Dostawa 1 sztuki serwera z oprogramowaniem


Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego:
„Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
Razem 100%

Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G

1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:

Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:

Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

5.3 Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.
UWAGA! W zakresie poszczególnych części zamówienia zamawiający stawia 2 różne okresy minimalne udzielanej gwarancji zgodnie z informacjami zamieszczonymi poniżej
DLA CZĘŚCI 1, 3, 4, 6, 7 (min okres 3 lata)
Ocena przeprowadzona zostanie na podstawie podanego w druku oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w pełnych latach. Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych latach. W przypadku podania okresu gwarancji w miesiącach Zamawiający zaliczy do wyliczenia punktów okres pełnego roku przyjmując rok niższy nie będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy (np. podanie okresu gwarancji 4 lat i 9 m-cy będzie traktowane jako 4 lata i Wykonawca uzyska 20pkt w kryterium „Okres udzielonej gwarancji jakości”).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego:
-Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji jakości, gdzie P(G1) to liczba punktów za kryterium okresu udzielonej gwarancji jakości:
3 lata- otrzyma 0 punktów P(G1)
4 lata- otrzyma 20 punktów P(G1)
5 lat- otrzyma 40 punktów P(G1)
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
1 pkt= 1%
OKRES RĘKOJMI ZA WADY JEST ZRÓWNANY Z OKRESEM UDZIELONEJ GWARANCJI JAKOŚCI. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego dostaw (sporządzenia protokołu odbioru). Okres rękojmi za wady płynie równolegle z okresem gwarancji jakości i wygasa wraz z upływem okresu udzielonej gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:

b) Część 2 - Dostawa 1 sztuki zasilacza awaryjnego UPS

Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237280-5 - Akcesoria zasilające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
Razem 100%

Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G

1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:

Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:

Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.
UWAGA! W zakresie poszczególnych części zamówienia zamawiający stawia 2 różne okresy minimalne udzielanej gwarancji zgodnie z informacjami zamieszczonymi poniżej


DLA CZĘŚCI 2, 5, 8 (min okres 2 lata)
Ocena przeprowadzona zostanie na podstawie podanego w druku oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w pełnych latach. Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych latach. W przypadku podania okresu gwarancji w miesiącach Zamawiający zaliczy do wyliczenia punktów okres pełnego roku przyjmując rok niższy nie będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy (np. podanie okresu gwarancji 3 lat i 9 m-cy będzie traktowane jako 3 lata i Wykonawca uzyska 20pkt w kryterium „Okres udzielonej gwarancji jakości”).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego:
-Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji jakości, gdzie P(G1) to liczba punktów za kryterium okresu udzielonej gwarancji jakości:
2 lata- otrzyma 0 punktów P(G1)
3 lata- otrzyma 20 punktów P(G1)
4 lat- otrzyma 40 punktów P(G1)
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
1 pkt= 1%
OKRES RĘKOJMI ZA WADY JEST ZRÓWNANY Z OKRESEM UDZIELONEJ GWARANCJI JAKOŚCI. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego dostaw (sporządzenia protokołu odbioru). Okres rękojmi za wady płynie równolegle z okresem gwarancji jakości i wygasa wraz z upływem okresu udzielonej gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:

c) Część 3 - Dostawa 37 sztuk stacji roboczych


Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
Razem 100%

Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G

1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:

Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:

Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

5.3 Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.
UWAGA! W zakresie poszczególnych części zamówienia zamawiający stawia 2 różne okresy minimalne udzielanej gwarancji zgodnie z informacjami zamieszczonymi poniżej
DLA CZĘŚCI 1, 3, 4, 6, 7 (min okres 3 lata)
Ocena przeprowadzona zostanie na podstawie podanego w druku oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w pełnych latach. Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych latach. W przypadku podania okresu gwarancji w miesiącach Zamawiający zaliczy do wyliczenia punktów okres pełnego roku przyjmując rok niższy nie będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy (np. podanie okresu gwarancji 4 lat i 9 m-cy będzie traktowane jako 4 lata i Wykonawca uzyska 20pkt w kryterium „Okres udzielonej gwarancji jakości”).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego:
-Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji jakości, gdzie P(G1) to liczba punktów za kryterium okresu udzielonej gwarancji jakości:
3 lata- otrzyma 0 punktów P(G1)
4 lata- otrzyma 20 punktów P(G1)
5 lat- otrzyma 40 punktów P(G1)
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
1 pkt= 1%
OKRES RĘKOJMI ZA WADY JEST ZRÓWNANY Z OKRESEM UDZIELONEJ GWARANCJI JAKOŚCI. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego dostaw (sporządzenia protokołu odbioru). Okres rękojmi za wady płynie równolegle z okresem gwarancji jakości i wygasa wraz z upływem okresu udzielonej gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:

d) Część 4 - Dostawa 4 sztuk stacji roboczych

Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
Razem 100%

Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G

1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:

Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:

Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

5.3 Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.
UWAGA! W zakresie poszczególnych części zamówienia zamawiający stawia 2 różne okresy minimalne udzielanej gwarancji zgodnie z informacjami zamieszczonymi poniżej
DLA CZĘŚCI 1, 3, 4, 6, 7 (min okres 3 lata)
Ocena przeprowadzona zostanie na podstawie podanego w druku oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w pełnych latach. Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych latach. W przypadku podania okresu gwarancji w miesiącach Zamawiający zaliczy do wyliczenia punktów okres pełnego roku przyjmując rok niższy nie będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy (np. podanie okresu gwarancji 4 lat i 9 m-cy będzie traktowane jako 4 lata i Wykonawca uzyska 20pkt w kryterium „Okres udzielonej gwarancji jakości”).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego:
-Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji jakości, gdzie P(G1) to liczba punktów za kryterium okresu udzielonej gwarancji jakości:
3 lata- otrzyma 0 punktów P(G1)
4 lata- otrzyma 20 punktów P(G1)
5 lat- otrzyma 40 punktów P(G1)
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
1 pkt= 1%
OKRES RĘKOJMI ZA WADY JEST ZRÓWNANY Z OKRESEM UDZIELONEJ GWARANCJI JAKOŚCI. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego dostaw (sporządzenia protokołu odbioru). Okres rękojmi za wady płynie równolegle z okresem gwarancji jakości i wygasa wraz z upływem okresu udzielonej gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:

e) Część 5 - Dostawa 37 sztuk oprogramowania

Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
Razem 100%

Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G

1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:

Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:

Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.
UWAGA! W zakresie poszczególnych części zamówienia zamawiający stawia 2 różne okresy minimalne udzielanej gwarancji zgodnie z informacjami zamieszczonymi poniżej


DLA CZĘŚCI 2, 5, 8 (min okres 2 lata)
Ocena przeprowadzona zostanie na podstawie podanego w druku oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w pełnych latach. Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych latach. W przypadku podania okresu gwarancji w miesiącach Zamawiający zaliczy do wyliczenia punktów okres pełnego roku przyjmując rok niższy nie będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy (np. podanie okresu gwarancji 3 lat i 9 m-cy będzie traktowane jako 3 lata i Wykonawca uzyska 20pkt w kryterium „Okres udzielonej gwarancji jakości”).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego:
-Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji jakości, gdzie P(G1) to liczba punktów za kryterium okresu udzielonej gwarancji jakości:
2 lata- otrzyma 0 punktów P(G1)
3 lata- otrzyma 20 punktów P(G1)
4 lat- otrzyma 40 punktów P(G1)
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
1 pkt= 1%
OKRES RĘKOJMI ZA WADY JEST ZRÓWNANY Z OKRESEM UDZIELONEJ GWARANCJI JAKOŚCI. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego dostaw (sporządzenia protokołu odbioru). Okres rękojmi za wady płynie równolegle z okresem gwarancji jakości i wygasa wraz z upływem okresu udzielonej gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:

f) Część 6 - Dostawa 18 sztuk zestawów komputerowych


Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
Razem 100%

Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G

1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:

Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:

Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

5.3 Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.
UWAGA! W zakresie poszczególnych części zamówienia zamawiający stawia 2 różne okresy minimalne udzielanej gwarancji zgodnie z informacjami zamieszczonymi poniżej
DLA CZĘŚCI 1, 3, 4, 6, 7 (min okres 3 lata)
Ocena przeprowadzona zostanie na podstawie podanego w druku oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w pełnych latach. Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych latach. W przypadku podania okresu gwarancji w miesiącach Zamawiający zaliczy do wyliczenia punktów okres pełnego roku przyjmując rok niższy nie będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy (np. podanie okresu gwarancji 4 lat i 9 m-cy będzie traktowane jako 4 lata i Wykonawca uzyska 20pkt w kryterium „Okres udzielonej gwarancji jakości”).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego:
-Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji jakości, gdzie P(G1) to liczba punktów za kryterium okresu udzielonej gwarancji jakości:
3 lata- otrzyma 0 punktów P(G1)
4 lata- otrzyma 20 punktów P(G1)
5 lat- otrzyma 40 punktów P(G1)
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
1 pkt= 1%
OKRES RĘKOJMI ZA WADY JEST ZRÓWNANY Z OKRESEM UDZIELONEJ GWARANCJI JAKOŚCI. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego dostaw (sporządzenia protokołu odbioru). Okres rękojmi za wady płynie równolegle z okresem gwarancji jakości i wygasa wraz z upływem okresu udzielonej gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:

g) Część 7 - Dostawa 1 sztuki serwera plików


Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
Razem 100%

Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G

1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:

Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:

Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

5.3 Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.
UWAGA! W zakresie poszczególnych części zamówienia zamawiający stawia 2 różne okresy minimalne udzielanej gwarancji zgodnie z informacjami zamieszczonymi poniżej
DLA CZĘŚCI 1, 3, 4, 6, 7 (min okres 3 lata)
Ocena przeprowadzona zostanie na podstawie podanego w druku oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w pełnych latach. Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych latach. W przypadku podania okresu gwarancji w miesiącach Zamawiający zaliczy do wyliczenia punktów okres pełnego roku przyjmując rok niższy nie będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy (np. podanie okresu gwarancji 4 lat i 9 m-cy będzie traktowane jako 4 lata i Wykonawca uzyska 20pkt w kryterium „Okres udzielonej gwarancji jakości”).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego:
-Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji jakości, gdzie P(G1) to liczba punktów za kryterium okresu udzielonej gwarancji jakości:
3 lata- otrzyma 0 punktów P(G1)
4 lata- otrzyma 20 punktów P(G1)
5 lat- otrzyma 40 punktów P(G1)
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
1 pkt= 1%
OKRES RĘKOJMI ZA WADY JEST ZRÓWNANY Z OKRESEM UDZIELONEJ GWARANCJI JAKOŚCI. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego dostaw (sporządzenia protokołu odbioru). Okres rękojmi za wady płynie równolegle z okresem gwarancji jakości i wygasa wraz z upływem okresu udzielonej gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:

h) Część 8 - Dostawa 1 sztuki zapory sieciowej UTM i 1 sztuki przełącznika sieciowego (SWITCH)

Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
Razem 100%

Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G

1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:

Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:

Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.
UWAGA! W zakresie poszczególnych części zamówienia zamawiający stawia 2 różne okresy minimalne udzielanej gwarancji zgodnie z informacjami zamieszczonymi poniżej


DLA CZĘŚCI 2, 5, 8 (min okres 2 lata)
Ocena przeprowadzona zostanie na podstawie podanego w druku oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w pełnych latach. Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych latach. W przypadku podania okresu gwarancji w miesiącach Zamawiający zaliczy do wyliczenia punktów okres pełnego roku przyjmując rok niższy nie będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy (np. podanie okresu gwarancji 3 lat i 9 m-cy będzie traktowane jako 3 lata i Wykonawca uzyska 20pkt w kryterium „Okres udzielonej gwarancji jakości”).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego:
-Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji jakości, gdzie P(G1) to liczba punktów za kryterium okresu udzielonej gwarancji jakości:
2 lata- otrzyma 0 punktów P(G1)
3 lata- otrzyma 20 punktów P(G1)
4 lat- otrzyma 40 punktów P(G1)
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
1 pkt= 1%
OKRES RĘKOJMI ZA WADY JEST ZRÓWNANY Z OKRESEM UDZIELONEJ GWARANCJI JAKOŚCI. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego dostaw (sporządzenia protokołu odbioru). Okres rękojmi za wady płynie równolegle z okresem gwarancji jakości i wygasa wraz z upływem okresu udzielonej gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2.1 potwierdzających brak podstaw wykluczenia:

a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 5;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;(jeżeli wykonawca wskaże w formularzu ofertowym zamawiający samodzielnie pobierze z ogólnodostępnych rejestrów )

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art.108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
b) art.108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
f) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835) - dalej „ustawa sankcyjna” - wg załącznika 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

-Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

6.1 Projektowane postanowienia umowy stanowi: załącznik nr 7 do SWZ.
6.2 Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy na podstawie art. 455 Pzp określonych szczegółowo w zał nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.