eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlińsk › "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - realizacja projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem – realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEDLIŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 19

1.5.2.) Miejscowość: Jedlińsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3213021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlinsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem – realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e92797f5-717d-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028136/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem – realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego: „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471491/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 257012,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:
a) Część 1 - Dostawa 1 sztuki serwera z oprogramowaniem


Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego:
„Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 9152,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:

b) Część 2 - Dostawa 1 sztuki zasilacza awaryjnego UPS

Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237280-5 - Akcesoria zasilające

4.5.5.) Wartość części: 2650,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:

c) Część 3 - Dostawa 37 sztuk stacji roboczych


Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 127314,04 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:

d) Część 4 - Dostawa 4 sztuk stacji roboczych

Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 14144,16 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:

e) Część 5 - Dostawa 37 sztuk oprogramowania

Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

4.5.5.) Wartość części: 32347,99 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:

f) Część 6 - Dostawa 18 sztuk zestawów komputerowych


Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 46043,82 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:

g) Część 7 - Dostawa 1 sztuki serwera plików


Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 20676,24 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 Części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 , 26-660 Jedlińsk w postaci:

h) Część 8 - Dostawa 1 sztuki zapory sieciowej UTM i 1 sztuki przełącznika sieciowego (SWITCH)

Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w OPZ załączniku nr 3 do SWZ odpowiednio dla części 1-8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w załącznikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 4683,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie decyzji: Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp - Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w części I zamówienia wpłynęły 3 oferty każda z nich przewyższa kwotę 13000.00 którą Zamawiający miał przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na tę część postępowania W związku z powyższym zachodzi przesłanka określona w art. 255 pkt 3 pzp unieważnienia części I postępowania ze względu na brak środków.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17999,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60781,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie decyzji: Art. 255 ust. 2 ustawy Pzp - Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Jedyny Wykonawca który złożył ofertę w części II został w dniu 04.01.2023r. wezwany do uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych w terminie do dnia 10.01.2023r. Wykonawca odczytał przedmiotowe wezwanie skierowane na platformie Zamawiającego w dniu 04.01.2023r. o godz. 15:31, jednakże nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie. W związku z powyższym Zamawiający ponownie w dniu 11.01.2023r wezwał Wykonawcę z art. 128 ust 1 pzp pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 lit c pzp do złożenia podmiotowych środków dowodowych do dnia 13.01.2023r. Wykonawca odczytał wezwanie w dniu 11.01.2023 o godz 11:44, lecz nie złożył podmiotowych środków dowodowych po ponownym wezwaniu. Brak uzupełnienia w/w dokumentów i oświadczeń skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 lit c pzp. Zatem zgodnie z art. 255 ust 2 pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli, wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Jedyna oferta która wpłynęła w przedmiotowej części postępowaniu podlega odrzuceniu, spełniona została przesłanka unieważnienia części II z art. 255 ust. 2 pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3282,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3282,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

. Uzasadnienie decyzji: Art. 255 pkt. 5 ustawy Pzp - Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Zamawiający informuje że po otwarciu ofert otrzymał bezpłatnie sprzęt komputerowy odpowiadający parametrami i wymaganiom Zamawiającego w zakresie części 3 zamówienia w związku z czym spełniona zostaje przesłanka określona w art. 255 pkt 5 pzp i realizacja części III zamówienia w ilościach określonych w OPZ nie leży już w interesie Zamawiającego. Postępowanie w zakresie części 3 zostanie powtórzone z ilościami sprzętu zgodnymi z aktualnymi potrzebami Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170480,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170480,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie decyzji: Art. 255 ust. 2 ustawy Pzp - Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Jedyny Wykonawca który złożył ofertę w części IV został w dniu 04.01.2023r. wezwany do uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych w terminie do dnia 10.01.2023r. Wykonawca odczytał przedmiotowe wezwanie skierowane na platformie Zamawiającego w dniu 04.01.2023r. o godz. 15:31, jednakże nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie. W związku z powyższym Zamawiający ponownie w dniu 11.01,2023r wezwał Wykonawcę z art. 128 ust 1 pzp pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 lit c pzp do złożenia podmiotowych środków dowodowych do dnia 13.01.2023r. Wykonawca odczytał wezwanie w dniu 11.01.2023 o godz 11:44, lecz nie złożył podmiotowych środków dowodowych po ponownym wezwaniu. Brak uzupełnienia w/w dokumentów i oświadczeń skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 lit c pzp. Zatem zgodnie z art. 255 ust 2 pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli, wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Jedyna oferta która wpłynęła w przedmiotowej części postępowaniu podlega odrzuceniu, spełniona została przesłanka unieważnienia części IV z art. 255 ust. 2 pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12870,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12870,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie decyzji: Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp - Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w części V zamówienia wpłynęły 2 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na tę część postępowania W związku z powyższym zachodzi przesłanka określona w art. 255 pkt 3 pzp unieważnienia części I postępowania ze względu na brak środków.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35524,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38683,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie decyzji: Art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp - Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, Wykonawca wskazał w ofercie model komputera z procesorem Intel Core S3-21100 który nie istnieje. W związku z czym oferta nie spełnia warunków określonych w SWZ i oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 pkt 5 pzp który stanowi że zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Odrzucenie oferty skutkuje unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60065,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60065,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie decyzji: Art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp - Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, Wykonawca zaoferował model serwera niespełniający wymogów SWZ (zbyt mało punktów PassMark), w związku z czym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 pkt 5 pzp który stanowi że zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; Odrzucenie oferty skutkuje unieważnieniem postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49801,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49801,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

. Uzasadnienie decyzji: Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp - Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
W przedmiotowym postępowaniu w części VIII zamówienia wpłynęła 1 oferta która przewyższa kwotę 7000.00 którą Zamawiający miał przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na tę część postępowania W związku z powyższym zachodzi przesłanka określona w art. 255 pkt 3 pzp unieważnienia części VIII postępowania ze względu na brak środków.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14660 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14660 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.