Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów elektrycznych w ilościach i zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1 do SWZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów elektrycznych w ilościach i zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1 do SWZ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cdaaf64-1a6c-41c4-b6d1-80cf80f800c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035995/44/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Dostawa materiałów elektrycznych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy: platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl,
3. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu (Platformy) Zamawiający prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 1010202, cwk@platformazakupowa.pl
4. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl adres: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiający, zgodnie § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
5.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
5.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
5.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga – od dnia 17 sierpnia 2021 r., ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
5.4. włączona obsługa JavaScript,
5.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
5.6. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
5.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający zgodnie § 11 ust. 2 ww. rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych oraz informuje, że maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff. .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, ,rng, .xsl, .xslt.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
6.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
6.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej na stronie: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; dalej: „RODO”) informujemy, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.
b. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl, tel. 47 8713598
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) – dalej „PZP”.
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 PZP
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie w celu archiwalnym przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres określony przepisami o przechowywaniu i archiwizacji dokumentów dotyczących projektów współfinansowanych z UE od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP i będą skutkować brakiem możliwości udzielenia Pani/Panu zamówienia (brakiem możliwości zawarcia umowy);
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, w tym w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania , o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PU-2380-161-061-160/2025/AB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów elektrycznych w ilościach i zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego
44300000-3 - Kabel, drut i podobne wyroby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie kryterium najniższej ceny.
1.1. Zgodnie z art. 247 ust. 1 PZP Zamawiający nie określa wagi tego kryterium.
1.2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu tworząc ranking ofert od oferty z najniższą ceną do oferty z ceną najwyższą. Po stworzeniu rankingu Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
1.3. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
1.4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
1.5. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
1.6. W przypadku braku zgody, o której mowa wyżej, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
1.7. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o:
1.7.1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zaoferowane ceny,
1.7.2. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
1.8. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw, z zastrzeżeniem art. 253 ust. 3 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający nie żąda na podstawie art. 273 PZP podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający nie żąda na podstawie art. 273 PZP podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do składanej oferty przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, cechy i kryteria.1. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych, które należy dołączyć do oferty:
1.1. Dla niżej wymienionych pozycji asortymentowych, wyszczególnionych także w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1.1 do SWZ) – Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty dokumenty (przedmiotowe środki dowodowe), potwierdzające parametry oferowanego produktu, to jest deklaracje zgodności z CE, karty techniczne, karty charakterystyki, karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta lub inne równoważne dokumenty zawierające opis oferowanego produktu, potwierdzające zgodność wymaganych parametrów zgodnie z załącznikiem 1B do SWZ. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego asortymentu są dedykowane:
1) poz. 1– Elektrozaczep rewersyjny 1411 12V DC,
2) poz. 2– Elektrozaczep rewersyjny 1411 RF12V DC,
3) poz. 3– Elektrozaczep zwykły 1410 12-24V AC/DC,
4) poz. 33– Oprawa LED biała, kwadratowa 24x24x8mm,
5) poz. 34– Oprawa LED biała, kwadratowa 30x30x8mm,
6) poz. 39– Oprawa LED rastrowa natynkowa 2x120cm,
7) poz. 40– Oprawa LED rastrowa natynkowa, 4x60cm, 60x60cm T8,
8) poz. 41– Oprawa LED rastrowa, podtynkowa 4x60cm, 60x60cm T8,
9) poz. 42– Panel Led 3200Lm 40W 120x30 z ramką N/T,
10) poz. 43– Panel Led 3200Lm 40W 60x60 z ramką NT,
11) poz. 47– Przedłużacz bębnowy 25 metrów, 4 gniazda 230 z klapką,
12) poz. 48– Przedłużacz bębnowy 30 metrów, 4 gniazda 230 z klapką,
13) poz. 49– Przedłużacz bębnowy 50 metrów, 4 gniazda 230 z klapką,
14) poz. 74– Rozdzielnica hermetyczna RH-12,
15) poz. 75– Rozdzielnica hermetyczna RH-24,
16) poz. 76– Rozdzielnica hermetyczna RH-6,
17) poz. 77– Rozdzielnica hermetyczna RH-8,
18) poz. 80– Świetlówka 18W,
19) poz. 81– Świetlówka 18W,
20) poz. 82– Świetlówka 36W,
21) poz. 83– Świetlówka 16W,
22) poz. 90 – Wyłącznik różnicowoprądowy,
23) poz. 91– Wyłącznik różnicowoprądowy,
24) poz. 92– Wyłącznik różnicowoprądowy,
25) poz. 93 –Wyłącznik nadprądowy,
26) poz. 94 –Wyłącznik nadprądowy,
27) poz. 108 – Żarówka LED 8-9W,
28) poz. 109 – Żarówka LED 13-15W,
29) poz. 110 – Żarówka LED 18-19W,
30) poz. 111 – Żarówka LED E14 8 W,
31) poz. 112 – Żarówka LED D18W/840,
32) poz. 113 – Żarówka LED 7W, E14,
1.2. Zamawiający informuje, iż zastrzega możliwość zwrócenia się do producenta lub przedstawiciela producenta o potwierdzenie parametrów technicznych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do składanej oferty przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, cechy i kryteria.1. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych, które należy dołączyć do oferty:
1.1. Dla niżej wymienionych pozycji asortymentowych, wyszczególnionych także w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1.1 do SWZ) – Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty dokumenty (przedmiotowe środki dowodowe), potwierdzające parametry oferowanego produktu, to jest deklaracje zgodności z CE, karty techniczne, karty charakterystyki, karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta lub inne równoważne dokumenty zawierające opis oferowanego produktu, potwierdzające zgodność wymaganych parametrów zgodnie z załącznikiem 1B do SWZ. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego asortymentu są dedykowane:
1) poz. 1– Elektrozaczep rewersyjny 1411 12V DC,
2) poz. 2– Elektrozaczep rewersyjny 1411 RF12V DC,
3) poz. 3– Elektrozaczep zwykły 1410 12-24V AC/DC,
4) poz. 33– Oprawa LED biała, kwadratowa 24x24x8mm,
5) poz. 34– Oprawa LED biała, kwadratowa 30x30x8mm,
6) poz. 39– Oprawa LED rastrowa natynkowa 2x120cm,
7) poz. 40– Oprawa LED rastrowa natynkowa, 4x60cm, 60x60cm T8,
8) poz. 41– Oprawa LED rastrowa, podtynkowa 4x60cm, 60x60cm T8,
9) poz. 42– Panel Led 3200Lm 40W 120x30 z ramką N/T,
10) poz. 43– Panel Led 3200Lm 40W 60x60 z ramką NT,
11) poz. 47– Przedłużacz bębnowy 25 metrów, 4 gniazda 230 z klapką,
12) poz. 48– Przedłużacz bębnowy 30 metrów, 4 gniazda 230 z klapką,
13) poz. 49– Przedłużacz bębnowy 50 metrów, 4 gniazda 230 z klapką,
14) poz. 74– Rozdzielnica hermetyczna RH-12,
15) poz. 75– Rozdzielnica hermetyczna RH-24,
16) poz. 76– Rozdzielnica hermetyczna RH-6,
17) poz. 77– Rozdzielnica hermetyczna RH-8,
18) poz. 80– Świetlówka 18W,
19) poz. 81– Świetlówka 18W,
20) poz. 82– Świetlówka 36W,
21) poz. 83– Świetlówka 16W,
22) poz. 90 – Wyłącznik różnicowoprądowy,
23) poz. 91– Wyłącznik różnicowoprądowy,
24) poz. 92– Wyłącznik różnicowoprądowy,
25) poz. 93 –Wyłącznik nadprądowy,
26) poz. 94 –Wyłącznik nadprądowy,
27) poz. 108 – Żarówka LED 8-9W,
28) poz. 109 – Żarówka LED 13-15W,
29) poz. 110 – Żarówka LED 18-19W,
30) poz. 111 – Żarówka LED E14 8 W,
31) poz. 112 – Żarówka LED D18W/840,
32) poz. 113 – Żarówka LED 7W, E14,
1.2. Zamawiający informuje, iż zastrzega możliwość zwrócenia się do producenta lub przedstawiciela producenta o potwierdzenie parametrów technicznych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ:10.1. Formularz ofertowy w postaci elektronicznej (załącznik nr 1 do SWZ) – odpowiednio wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Formularz ofertowy (oferta), zgodnie z art. 63 ust. 2 PZP, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tzn. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
10.2. Formularz asortymentowo-cenowy w postaci elektronicznej (załącznik nr 1.1 do SWZ) – odpowiednio wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Formularz asortymentowo-cenowy (oferta), zgodnie z art. 63 ust. 2 PZP, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tzn. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10.3. Przedmiotowe środki dowodowe w postaci elektronicznej wskazane w Rozdziale VII SWZ – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10.4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w postaci elektronicznej (załącznik nr 3 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, aktualne na dzień składania ofert. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 63 ust. 2 PZP, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tzn. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy to również wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej):
10.5.1. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
10.5.2. Oświadczenie o podziale obowiązków w postaci elektronicznej (załącznik nr 4 do SWZ), z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – przekazuje się razem z ofertą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10.5.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w postaci elektronicznej (załącznik nr 3 do SWZ), o którym mowa w pkt 10.4, składa każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10.5.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10.5.5. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
10.6. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – o ile ofertę składa pełnomocnik (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 5.2.)
10.7. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 PZP, zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ.
10.8. Oferta oraz oświadczenia muszą być złożone w oryginale.
11. Uzupełnianie i wyjaśnianie oświadczeń i dokumentów
11.1. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.10.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy to również wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej):
10.5.1. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
10.5.2. Oświadczenie o podziale obowiązków w postaci elektronicznej (załącznik nr 4 do SWZ), z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – przekazuje się razem z ofertą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10.5.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w postaci elektronicznej (załącznik nr 3 do SWZ), o którym mowa w pkt 10.4, składa każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10.5.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10.5.5. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl. Sposób składania oferty został określony w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 2. Po wypełnieniu Formularza składania oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 07931 pn.: "Rozbudowa pętli autobusowej przy ul. Zwycięskiej we Wrocławiu"
- Dostawa paliwa do samochodów, łodzi i urządzeń Straży Miejskiej Wrocławia
- Modernizacja Studia Nagrań Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
- Zakup trenażerów do resuscytacji i sprzętu szkoleniowego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Przygotowanie usługi hotelowej i gastronomicznej dla 20 uczestników warsztatów terenowych w ramach projektu pn. "Dla przyszłych pokoleń - agroleśnictwo szansą dla klimatu i środowiska"
- Usługa sprzątania budynków Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu wraz z terenem zewnętrznym w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Gminy Brzostek w sprzęt techniczny, energetyczny i logistyczny służący ochronie ludności
- Dostawa sprzętu i akcesoriów fotograficznych oraz oprogramowania
- Adaptacja budynku na dz. 66/4 obręb 2 m. Pieniężno na cele magazynowe obrony cywilnej
- Budowa oświetlenia na terenie Gminy Pruchnik
- Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" w Zakręcie, gm. Wiązowna.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.