eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiDostawa sprzętu i akcesoriów fotograficznych oraz oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i akcesoriów fotograficznych oraz oprogramowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.8.) Numer faksu: dawid.witkowski@um.gorzow.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dawid.witkowski@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i akcesoriów fotograficznych oraz oprogramowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03f620af-3ff9-4eee-bf8a-6988a3b6136f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044085/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup akcesoriów fotograficznych w ramach projektów dofinansowanych z UE

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekty „Zawodowcy w Gorzowie 3.0” oraz „Kompetencje przyszłości” w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus na lata 2021-2027 w ramach Priorytetu 6. Fundusze Europejskie na Wsparcie Obywateli, Działania 6.7 Edukacja – ZIT.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale XX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.59.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów fotograficznych oraz oprogramowania.
Zamówienie częściowe nr 1
Dostawa sprzętu i akcesoriów fotograficznych w ramach projektu „Kompetencje przyszłości”
1. Papier fotograficzny 20 x zestaw
2. Tło fotograficzne 1 x zestaw
3. Stabilizator elektroniczny 1 szt.
4. Lustrzanka 2 szt.
5. Bateria z ładowarką 1 x zestaw
6. Statyw 1 szt.
7. Statyw 1 szt.
8. Statyw fotograficzny 1 szt.
9. Lampy studyjne i stół bezcieniowy 1 x zestaw
10. Aparat fotograficzny 1 szt.
11. Antyramy 10 szt.
12. Sztalugi 10 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38653000-7 - Aparatura do laboratoriów fotograficznych

38653100-8 - Lampy błyskowe

38651600-9 - Kamery cyfrowe

38653110-1 - Fotograficzne lampy błyskowe

22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura

39298000-7 - Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów fotograficznych oraz oprogramowania.
Zamówienie częściowe nr 2
Dostawa sprzętu i akcesoriów fotograficznych w ramach projektu „Zawodowcy w Gorzowie 3.0”
1. kamera cyfrowa 2 szt.
2. obiektyw portretowy 1 szt.
3. obiektyw szerokokątny 1 szt.
4. obiektyw anamorficzny 1 szt.
5. karta pamięci do kamery 1 szt.
6. gimbal do kamery 1 szt.
7. czytnik kart 1 szt.
8. obiektyw 24 mm 1 szt.
9. aparat cyfrowy 10 szt.
10. bezcieniowy zestaw oświetleniowy 1 szt.
11. zestaw do fotografii bezcieniowej 1 szt.
12. karta pamięci do aparatu 1 szt.
13. statyw 1 szt.
14. lampa błyskowa 4 szt.
15. lampa plenerowa 4 szt.
16. statyw z głowicą kulową 8 szt.
17. lampa studyjna 4 szt.
18. softbox prostokątny 120x80 4 szt.
19. statyw studyjny 4 szt.
20. tło kartonowe smoke gray 4 szt.
21. system zawieszania teł 2 szt.
22. wyzwalacz 4 szt.
23. papier fotograficzny A3 3 szt.
24. drukarka A3 do fotografii wraz z zestawem tuszy 1 szt.
25. rama B1 drewniana czarna 100x70 15 szt.
26. brystol 100x70 20 szt.
27. system ekspozycji zdjęć 6 szt.
28. głowica panoramiczna 2 szt.
29. program do panoram sferycznych 2 szt.
30. obiektyw 8 - 15 mm 2 szt.
31. system zawieszania teł 2 szt.
32. wyzwalacz 4 szt.
33. papier fotograficzny 3 szt.
34. drukarka do zdjęć wraz z tuszami 1 szt.
35. rama B1 drewniana 15 szt.
36. brystol 100x 70/240g 20 szt.
37. system ekspozycji zdjęć 6 szt.
38. lampa studyjna 4 szt.
39. aparat fotograficzny 1 szt.
40. aparat cyfrowy 2 szt.
41. obiektyw 50 mm 1 szt.
42. obiektyw 85 mm 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38653000-7 - Aparatura do laboratoriów fotograficznych

38653100-8 - Lampy błyskowe

38651600-9 - Kamery cyfrowe

38653110-1 - Fotograficzne lampy błyskowe

22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura

39298000-7 - Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów fotograficznych oraz oprogramowania.
Zamówienie częściowe nr 3
Dostawa oprogramowania specjalistycznego w ramach projektu „Kompetencje przyszłości”.
1. Oprogramowanie do obróbki video 1 szt.
2. Oprogramowanie do obróbki zdjęć 1 szt.
3. Program do realizacji animacji 1 szt.
4. Program do montażu filmów 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38653000-7 - Aparatura do laboratoriów fotograficznych

38653100-8 - Lampy błyskowe

38651600-9 - Kamery cyfrowe

38653110-1 - Fotograficzne lampy błyskowe

22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura

39298000-7 - Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca składa wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
Zamówienie częściowe nr 1
Tabela zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami OPZ
Zamówienie częściowe nr 2
Tabela zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami OPZ
Zamówienie częściowe nr 3
Tabela zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami OPZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykonawca składa wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
Zamówienie częściowe nr 1
Tabela zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami OPZ
Zamówienie częściowe nr 2
Tabela zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami OPZ
Zamówienie częściowe nr 3
Tabela zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami OPZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy stanowiącej integralną część SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.