Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00430401/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w latach 2025-2027”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TURECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311018982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 59
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@turek.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbde1459-08c5-416a-a2be-624d8f558f941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w latach 2025-2027”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbde1459-08c5-416a-a2be-624d8f558f94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022309/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w latach 2025-2027”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430401
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest wykonanie i dostawia tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w okresie obowiązywania umowy.
1. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wytworzenia i dostarczenia Zamawiającemu do 32.280,00 sztuk tablic rejestracyjnych zgodnie z przepisami:
a) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z poźn. Zm. ),
b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 listopada 2024 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1709 z późn. zm.),
c) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 21 lutego 2023 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U z 2023 r., poz. 432),
d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 09 sierpnia 2022 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1885),
oraz normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 215), potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi;
2) odbioru i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie obowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928470-3 - Elementy oznakowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 865963,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910818,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 865963,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Utal sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631537295
7.3.3) Ulica: Katarzyńska 9
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 62-006
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 865963,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31INNE PRZETARGI Z TURKU
- Zakup oprogramowań i sprzętu informatycznego na potrzeby projektu ,,Cyberbezpieczny Powiat Turecki" III
- REMONT LOKALI KOMUNALNYCH POŁOŻONYCH W TURKU
- Dostawa i zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem: pługiem, zamiatarką, wysięgnikiem wielofunkcyjnym, głowicą koszącą, posypywarką i przyczepą
- ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY SALKI TERAPEUTYCZNEJ W PRZEDSZKOLU NR 4 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków z terenu Gminy Turek"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Leśniowice
- Świadczenie usług transportowych związanych z przekwaterowaniami najemców, którym Miasto BB zobowiązane jest dostarczyć lokale zamienne oraz przewóz rzeczy na magazyn Zamawiającego.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów gminnych
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Brzeźnica w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Pysznica w roku 2026
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Karnice
więcej: Elementy oznakowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





