Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Nazwa skrócona:
Wykonanie robót modernizacyjnych w skrzydle B Budynku Głównego i dostosowanie przeciwpożarowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Centrum Reumatologii im. gen. Jerzego Ziętka w Ustroniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243693791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338545493; 338542640
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.reumatologiczny.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nazwa skrócona:
Wykonanie robót modernizacyjnych w skrzydle B Budynku Głównego i dostosowanie przeciwpożarowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-469c056f-efb6-4026-981d-5a9cc0dbd4cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-469c056f-efb6-4026-981d-5a9cc0dbd4cf3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówieniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Zamawiający informuje, że głównym źródłem komunikacji elektronicznej z Wykonawcami jest platforma eZamówienia. Każda ze stron postępowania będzie odbierała korespondencję na swoim koncie, na platformie w zakładce komunikacja.
Zamawiający dopuszcza komunikację przy użyciu poczty elektronicznej (adres Zamawiającego: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl) w sytuacji jeśli komunikacja poprzez platformę będzie niemożliwa, do przekazywania innych dokumentów, za wyjątkiem oferty i załączników do niej.
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-469c056f-efb6-4026-981d-5a9cc0dbd4cf
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty sporządzone w formie elektronicznej muszą być zgodne z zapisami Rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach doc. docx. rtf. xls. xlsx. odt. pdf. itp., przy czym dokumenty składane:
1) wraz z ofertą,
2) na wezwanie do uzupełnienia,
3) podmiotowe na wezwanie do złożenia,
4) oświadczenia
składa się na całym etapie postępowania, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, chyba że w treści SWZ dla danego dokumentu postanowiono inaczej.
W przypadku, kiedy pełnomocnictwo do złożenia oferty zostało wystawione w formie pisemnej, do oferty należy dołączyć jego cyfrowe odwzorowanie poświadczone za zgodność przez mocodawcę lub notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty podpisem jak wyżej oznacza podpisanie wszystkich dokumentów znajdujących się w tym pliku.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w rozdziale XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 18/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie dwóch zadań:
Zadanie nr 1
Przebudowa i modernizacja oddziałów łóżkowych zlokalizowanych w skrzydle B Budynku Głównego od kondygnacji pierwszej do trzeciej zgodnie z załączonym projektem budowlanym pod nazwą „Przebudowa pomieszczeń 1, 2, 3 piętra Śląskiego Centrum Reumatologii im. Jerzego Ziętka Sp. z o.o. w Ustroniu” i uzyskanym pozwoleniem budowlanym
Zadanie nr 2
Wykonanie robót budowalnych, montażowych i instalacyjnych realizujących elementy Postanowienia Komendanta Wojewódzkiej Straży Pożarnej w Katowicach zgodnie z Postanowieniem KWWSP w Katowicach, Ekspertyzą technicznego zabezpieczania przeciwpożarowego budynku głównego Śląskiego Centrum Reumatologii Sp. z o.o. oraz opracowanym do nich projektem wykonawczym
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót objętych postępowaniem w wysokości do 20 % wartości szacunkowej prowadzonego zamówienia, w zakresie podanych wyżej kodów CPV
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena: cena oferty najtańszej/cena oferty badanej*90
Termin realizacji: 12 miesięcy - 0 pkt, 11 miesięcy - 4 pkt, 10 miesięcy 6 pkt, 9 miesięcy - 10 pkt
4. Zamawiający wybierze ofertę która we wskazanych kryteriach oceny ofert uzyska największą sumę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:1) W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy roboty budowlane obejmujące wykonanie robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych i elektrycznych w budynkach służby zdrowia (przez budynki służby zdrowia rozumie się budynki w których udzielane są świadczenia zdrowotne wskazane w art. 2 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej – t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 450 z późn. zm.) o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł brutto każda.
2) W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który do realizacji zamówienia skieruje osobę posiadającą uprawnienia do kierowania budową oraz osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi, uzyskanymi zgodnie z zasadami Rozdziału 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418). Zamawiający uzna warunek za spełniony również wtedy, kiedy Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia jedną osobę posiadającą uprawnienia zarówno do kierowania budową jak i do kierowania robotami elektrycznymi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawcy najkorzystniej ocenionego Zamawiający będzie mógł na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu żądać:
1) wykazu wykonanych robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
sporządzonych w oparciu o załącznik nr 5 do SWZ – wzór wykazów
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
oświadczenie, że zaoferowane zostały elementy systemu przeciwpożarowego posiadają wszystkie wskazane w SWZ i załącznikach do niej certyfikaty i dopuszczenia,atesty higieniczne z dopuszczeniem do stosowania w obiektach służby zdrowia dla urządzeń klimatyzacji,
deklaracja zgodności CE dla paneli nadłóżkowych,
dokument potwierdzający z niezależnej jednostki notyfikowanej że zaoferowane panele nadłóżkowe są zgodne z dyrektywą 93/42/EEC,
aktualny dokument dopuszczający do obrotu zaoferowany macerator,
dokumenty (foldery, ulotki, katalogi, opisy, materiały firmowe) potwierdzające spełnianie wszystkich oferowanych parametrów wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ – parametry urządzeń.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający informuje, że przewiduje jednorazową możliwość uzupełnienia wyżej wskazanych przedmiotowych środków dowodowych w przypadku:1) jeśli nie został on do oferty dołączony,
2) jeśli jest on niekompletny (niekompletność rozumiana jako widoczny brak całości dokumentu).
Błędny przedmiotowy środek dowodowy nie podlega poprawieniu. Przez błędny środek należy rozumieć między innymi środek potwierdzający odmiennie niż zostało zaoferowane lub środek w którym brak potwierdzenia zaoferowanego w załączniku nr 2 do SWZ parametru
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wykonawcy według załącznika nr 4 do SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za jego prawidłową realizację.
8. Składający ofertę jako spółka cywilna będzie traktowany jak Wykonawcy wspólnie składający ofertę
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zawarto w par. 13 załącznika nr 3 do SWZ -0 wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-469c056f-efb6-4026-981d-5a9cc0dbd4cf
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Modernizacja nawierzchni ul. Sosnowej
- Nazwa skrócona: Wykonanie robót modernizacyjnych w skrzydle B Budynku Głównego i dostosowanie przeciwpożarowe
- Dostawa paliwa dla potrzeb Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w budynku ZS nr 2 im. gen. Józefa Bema w Milanówku w zakresie remontu korytarza na 2 piętrze oraz wymiany drzwi w budynku ZS nr 2 im. gen. J. Bema w Milanówku przy ul. Wójtowskiej 3
- Remont pokoi oraz łazienek w Ośrodku nad Jeziorem Starogrodzkim
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynkach Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień i Współuzależnienia przy ul. Szosa Bydgoska 1 oraz przy ul. Tramwajowa 2-4 w Toruniu
- "Dostawa instalacji kontroli dostępu i monitoringu do 10 wiat na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych"
- Docieplenia ściany wschodniej i przejazdu bramowego kamienicy przy ul. Tadeusza Kościuszki 52 w Suwałkach, stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.