Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Robota budowlana – Remont hali magazynowej przy ul. Okrzei 6 w Stargardzie i dostosowanie jej do potrzeb magazynu OL i OC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Stargard
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmana Stefana Czarnieckiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stargard.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Wody Miejskie Stargard Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540011520
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Okrzei 6
1.11.4.) Miejscowość: Stargard
1.11.5.) Kod pocztowy: 73-110
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wodymiejskie.stargard.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.wodymiejskie.stargard.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Robota budowlana – Remont hali magazynowej przy ul. Okrzei 6 w Stargardzie i dostosowanie jej do potrzeb magazynu OL i OC
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5115b040-0770-4fe4-b862-932a6c443ec9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037087/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Przystosowanie bazy magazynowej na potrzeby Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11923463.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2.
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192346
i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Przycisk “Wyślij wiadomość do Zamawiającego” służy do zadawania pytań do SWZ, odpowiedzi na wezwania Zamawiającego czy przesłania odwołań.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na www.platformazakupowa.pl. 20. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie zamieszczonym na stronie prowadzonego postępowania w zakładce „Regulamin”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NP-ZPS-27/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont hali magazynowej przy ul. Okrzei 6 w Stargardzie i dostosowanie jej do potrzeb magazynu OL i OC
2) Szczegółowy zakres prac, których wykonanie jest przedmiotem niniejszego zamówienia przedstawiony został w:
a) specyfikacji technicznej robót – załącznik nr 1 do SWZ
b) przedmiarze robót – załącznik nr 2
3) UWAGA: Wskazany powyżej przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy i stanowi element ułatwiający przygotowanie oferty i nie jest on wiążący, ani w odniesieniu do zakresu Robót, ani – do wyceny Robót.
W związku z powyższym Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej przez Wykonawców. Szczegóły dotyczące wizji lokalnej przedstawione zostały w Rozdziale 8 niniejszej SWZ.
4) Uzupełnieniem dokumentacji technicznej jest projekt umowy, przedstawiony
w załączniku do niniejszej SWZ.
5) Wykonawca powinien przed realizacją robót uzyskać niezbędne uzgodnienia i opinie wymagane od właściwych gestorów oraz organów administracji publicznej. W sytuacji, gdy przedmiotowe działanie będzie wymagało działania w imieniu Zamawiającego, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie po złożeniu wniosku przez Wykonawcę udzielić stosownego pełnomocnictwa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1) warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania
w obrocie gospodarczym
- Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie.
2) warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie.
3) warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł.
4) warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi:
a) wykaz min. 2 wykonanych robót budowlanych – polegających na budowie/remoncie/renowacji dachu o wartości co najmniej 300.000 zł brutto (dla każdej z robót) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
b) oświadczenie o dysponowaniu Kierownikiem Budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnymi z zakresem przedmiotu zamówienia i oświadczenie tej osoby o oddaniu się do dyspozycji Wykonawcy na czas realizacji zamówienia, wraz z potwierdzonym za zgodność z oryginałem dokumentem uprawniającym do kierowania robotami budowlanymi.
Zamawiający nie określa stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z Kierownikiem Budowy (dopuszcza się wszystkie formy dozwolone prawem).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192346
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-28 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI STARGARD
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Bio Star Sp. z o.o. w 2026 r.
- Budowa oświetlenia fragmentu ulicy Rzeźniczej w Stargardzie
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatu Stargardzkiego
- Modernizacja chodnika w ciągu ulicy Fryderyka Chopina i Józefa Nowakowskiego w Stargardzie
- Budowa oświetlenia na terenie boiska treningowego pełnowymiarowego przy ul. Ceglanej 11 w Stargardzie.
- Odbiór i zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont obiektów sportowych poszkodowanych w wyniku nawalnych opadów deszczu wraz z gradobiciem, które wystąpiły dnia 20 maja 2024 r.
- "Rozwój placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w gminie Igołomia-Wawrzeńczyce"
- Wykonanie prac remontowo-instalacyjno-wykończeniowych pomieszczeń w internacie Zespołu Szkół Architektoniczno- Budowlanych w Krakowie
- Zagospodarowanie terenu publicznego przy kompleksie budynków Ośrodka Zdrowia, Urzędu Gminy i Posterunku Policji
- Remont pomieszczeń archiwum przeznaczonych na pomieszczenia biurowe w budynku "B" - WSSE we Wrocławiu przy ul. M. Curie- Skłodowskiej 73/77
- Zagospodarowanie terenu wokół zalewu w Sidrze: Budowa budynku administracyjno-szatniowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.