Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00389117/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
- 2025/BZP 00410887/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA POTRZEBY CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W WIĘCBORKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIĘCBORK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 22
1.5.2.) Miejscowość: Więcbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523895213
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wiecbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-400a2155-e7b7-4c9b-9ae8-2f292439ef4e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA POTRZEBY CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W WIĘCBORKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-400a2155-e7b7-4c9b-9ae8-2f292439ef4e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043326/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Więcborku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany jest dzięki współfinansowaniu ze środków Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027, w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 8.24 Usługi społeczne i zdrowotne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00389117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SB.271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac obejmujących: przebudowę, rozbudowę, nadbudowę oraz zmianę sposobu użytkowania budynku gospodarczego na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Więcborku.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. Inwestycja prowadzona będzie na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Sępoleńskiego znak sprawy: AB.6740.99.2025 z dnia 30.07.2025r.
Zakres prac to roboty branży budowlanej, elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej. Ponadto zadanie obejmuje roboty rozbiórkowe i częściową wymianę gruntu pod posadowienie obiektu budowlanego.
Lokalizacja inwestycji - dz. nr ew. 2/15, 3, 10, 11/3, 12/3, obręb Nr 0003 Więcbork, gm. Więcbork, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
Charakterystyczne parametry techniczne projektowanego budynku oraz zakres robót budowlanych:
1) proj. powierzchnia zabudowy – 386,97m2,
2) proj. powierzchnia użytkowa budynku – 301,29m2,3) proj. kubatura rozbudowy – 1 780,00m3,
4) proj. wysokość budynku – 4,60m,
5) liczba kondygnacji naziemnych – 1,
6) proj. dach budynku – stropodach płaski, pokrycie - membrana,
7) technologia – żelbetowa, murowana,
8) proj. obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony przystosowany dla osób niepełnosprawnych (zapewnienie toalety dostępnej dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia bez progów, na jednej wysokości płaszczyzny podłóg),
9) proj. roboty rozbiórkowe:
-rozebranie budynków gospodarczych o konstrukcji murowanej, żelbetowej i stalowej, natomiast tzw. blaszaki rozbierze inwestor we własnym zakresie,
-rozebranie kostki betonowej i krawężników betonowych kolidujących z inwestycją,
Ponadto na czas budowy:
-demontaż 2 szt. lamp parkowych,
-zabezpieczenie i rozebranie istniejącej kanalizacji deszczowej przebiegającej pod budynkiem i w jego bliskim sąsiedztwie (rury PCV fi 200 i fi 400),
-zabezpieczenie i rozebranie istniejącej instalacji elektrycznej nn. przebiegającej
w bliskim sąsiedztwie budynku,
10) proj. roboty ziemne:
-wymiana gruntu pod projektowanym budynkiem,
-wykopy pod przyłącza wod. – kan., energetyczne (WLZ), sieć kanalizacji deszczowej oraz wykopy pod kabel - przełożenie istniejącego kabla energetycznego nn i oświetlenie parkowe,
11) proj. tereny zielone (humus, trawa),
12) proj. utwardzenie terenu – kostka betonowa w obramowaniu z obrzeży i krawężników betonowych,
13) proj. ogrzewanie wodne podłogowe zasilane proj. powietrzną pompą ciepła 10 kW(A -7W50) – 11,8 kW (A2W35),
14) proj. wentylacja grawitacyjna wraz z klimatyzacją,
15) proj. instalacja wewnętrzna elektroenergetyczna, telekomunikacyjna w tym UPS o mocy czynnej 3kW T=15min., przeciwwłamaniowa, monitoringu, oświetlenia awaryjnego i ppoż.,
16) proj. instalacja odgromowa,
17) proj. zewnętrzna instalacja elektroenergetyczna (WLZ) YAKY 5x50mm2 L=23,09m,
18) proj. przyłącze wodociągowe PE fi 63 mm L= 69,40m,
19) proj. przyłącze sanitarne PCV fi 160 mm L= 31,00m wraz z modernizacją przepompowni przydomowej ścieków – wymiana pompy wraz ze stopą, zasilanie trzyfazowe, Q do 12,5m3/min, H podnoszenia do 21,00m, Moc pobierania z sieci
ca 2,56 kW,
20) proj. zewnętrzna instalacja zewnętrzna kanalizacji deszczowej PCV fi 200 L= 43,17m wraz z 3 szt. studni rewizyjnych PP fi 425,
21) proj. instalacja fotowoltaiczna o mocy 25 kW,
Szczegółowy opis zamówienia oraz sposób realizacji zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45410000-4 - Tynkowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261320-3 - Kładzenie rynien
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45431200-9 - Kładzenie glazury
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
42511110-5 - Pompy grzewcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2440512,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3985200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2440512,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. HURT-TRANS KAWIKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458
7.3.4) Miejscowość: ZABARTOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 89-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
jakie przetargi wygrała firma
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2440512,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI WIĘCBORK
- Wykonanie wentylacji nawiewno - wywiewnej części pomieszczeń II piętra budynku głównego Szpitala Powiatowego w Więcborku
- Dostawa środków ochrony osobistej jednorazowego użytku na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
więcej: przetargi WIĘCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/017 w leśnictwie Koniecbór
- Wykonanie rezerwowego przyłącza centralnego ogrzewania w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Roboty budowlane na odcinku drogi powiatowej nr 2737E w miejscowości Brzozów
- "Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina"
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
więcej: Pompy grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





