eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Projekt przebudowy dróg ul. Szkolna, Piramowicza, Szymanowskiego, Graniczna, Mikołaja, Pl. Lompy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt przebudowy dróg ul. Szkolna, Piramowicza, Szymanowskiego, Graniczna, Mikołaja, Pl. Lompy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 7 Dywizji 14

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boi.um@miastoluban.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.miastoluban.pl/urzad,m,10439,ogloszenia-o-zamowieniach.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt przebudowy dróg ul. Szkolna, Piramowicza, Szymanowskiego, Graniczna, Mikołaja, Pl. Lompy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f8f1490-2de1-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336002/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień oraz pozwoleń dla zadania pn. Projekt przebudowy dróg
ul. Szkolna, Piramowicza, Szymanowskiego, Graniczna, Mikołaja, Pl. Lompy.
2. Zamawiający wymaga opracowania dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej oraz papierowej, w tym:
1) projekt budowlany i wykonawczy – 5 egz. wersja papierowa i 1 egz. wersja elektroniczna w formacie pdf. oraz w wersji edytowalnej (dwg, ath, doc, itp.),
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót dla kategorii robót będących w zakresie projektu – 1 egz. wersja papierowa i 1 egz. wersja elektroniczna,
3) kosztorysy inwestorskie – 1 egz. wersja papierowa i 1 egz. wersja elektroniczna,
4) przedmiar robót – 1 egz. wersja papierowa i 1 egz. wersja elektroniczna,
5) projekt czasowej i stałej organizacji ruchu – 5 egz. wersja papierowa i 1 egz. wersja elektroniczna.

3. Wykonawca zleci i przygotuje w ramach opracowania mapy do celów projektowych oraz mapy ewidencyjne wraz ze strukturą własności (skrócone wypisy z rejestru gruntów) terenu objętego opracowaniem.

4. Branżowe warunki techniczne wydane przez właścicieli lub zarządców urządzeń kolidujących z projektem oraz robotami drogowymi, winny być zaakceptowane przez Zamawiającego.

5. Rozwiązania projektowe winny być racjonalne pod względem ekonomicznym, powinny spełniać wszystkie wymagania techniczne i być uzgodnione z Zamawiającym.

6. Projektowane elementy drogi winny zostać zlokalizowane w obrębie gruntów stanowiących własność Gminy Miejskiej Lubań.

7. W celu prawidłowego przygotowania oferty, w tym uwzględnienia wszystkich opracowań branżowych i szczegółowych rozwiązań technicznych, Zamawiający proponuje dokonanie wizji w terenie.

8. Wykonawca sporządzi zbiorcze zestawienie kosztów, obejmujące wszystkie branże wchodzące w skład dokumentacji technicznej, będącej przedmiotem zamówienia.

9. Przedmiotową dokumentację Wykonawca opracuje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).

10. Obiekt budowlany należy projektować zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. Obiekt budowlany należy projektować tak, aby zapewnić optymalną ekonomiczność budowy i eksploatacji, z zachowaniem nowoczesnych technologii robót i materiałów.

11. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji formy i zakresu wykonanego projektu przez Burmistrza Miasta Lubań.

12. W ramach niniejszego zadania, Wykonawca musi zapewnić nadzór autorski w okresie ważności pozwolenia na budowę, w trakcie robót realizowanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej oraz w zakresie określonym przez ustawę – Prawo budowlane, a także zobowiązany jest na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego, do:

1) niezwłocznego przyjazdu na teren budowy, nie później jednak niż 3 dni od otrzymania wezwania,
2) opiniowania zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych wykonanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej,
3) wykonania projektów zamiennych, których konieczność opracowania wynika z błędów projektowych,
4) niezwłocznego wykonania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej.

13. Wymagania formalno – prawne w ramach wykonywanych zadań projektowych:

Wykonawca zobowiązany jest uzyskać:
1) wszelkie uzgodnienia i decyzje niezbędne do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę,
2) pozwolenie na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych we właściwym organie.

14. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Kanalizacja deszczowa:
Zakresem należy objąć wszystkie prywatne i publiczne nieruchomości gruntowe oraz publiczne trakty komunikacyjne i place. W przypadku nieruchomości niezabudowanych, sieć kanalizacji deszczowej należy zakończyć na granicy nieruchomości za pomocą studni kanalizacyjnej, a w pozostałych przypadkach sieci wewnętrzne połączyć z siecią miejską. Zakres zadania projektowego obejmuje także uzyskanie / aktualizację wymaganych pozwoleń wodno – prawnych – jeżeli są wymagane.

2) Infrastruktura telekomunikacyjna:
Należy przewidzieć budowę kanału teletechnicznego.

3) Infrastruktura drogowa:
Zakresem należy objąć skomunikowanie całego obszaru objętego opracowaniem. Trakty piesze zaprojektować z kostki betonowej i śrutowej (szczegóły materiałowe do ustalenia w porozumieniu z Zamawiającym oraz instytucjami zewnętrznymi, jeżeli będą wymagane). Ciągi jezdne o nawierzchni bitumicznej. Zakres opracowania obejmuje drogi publiczne gminne, drogi publiczne wewnętrzne, publiczne trakty piesze, publiczne place. Dokumentacja projektowa winna także uwzględniać lokalizację publicznych miejsc postojowych dla samochodów osobowych.

4) Tereny zielone
Zakresem należy objąć zagospodarowanie terenów zielonych.


5) Organizacja ruchu:
Opracowaniu podlega projekt czasowej i stałej organizacji ruchu całego obszaru objętego zakresem projektowym, z uwzględnieniem terenów przyległych. Oznakowanie należy zaprojektować przy założeniu wprowadzenia na przedmiotowym obszarze strefy zamieszkania (strefa uspokojonego ruchu). Projekt organizacji ruchu powinien objąć również zakresem ul. Mikołaja (od skrzyżowania z ul. Szkolną do skrzyżowania z ul. Graniczną).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZID-Zakład Inżynierii Drogowej Zbigniew Choryłek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9490305348

7.3.3) Ulica: ul. Turkusowa 7

7.3.4) Miejscowość: Kruszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 59-700

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Projekt branży telekomunikacyjnej
Projekt branży sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.