Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300020/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
- 2022/BZP 00384749/01 - Wynik z dnia 2022-10-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Odbiór odpadów komunalnych - Nadodrzański Oddział Straży Granicznej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970598756
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Poprzeczna 1
1.4.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: + 48 68 358 22 10, + 48 68 358 20 81, +48 68 358 21 36
1.4.8.) Numer faksu: +48 68 358 27 08
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: nadodrzanski.zamowienia@strazgraniczna.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470622
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00470520
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 3 (Część 3) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów niesegregowanych i segregowanych z nieruchomości administrowanych przez Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.
Placówka Straży Granicznej w Kaliszu:
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Sułkowskiego 9, 62-800 Kalisz
a) Pojemnik zamykany o pojemności 1100 litrów na odpady ZMIESZANE szt. 1 - wywóz odpadów 4 razy w miesiącu (odbiór pojemnika 1 raz w tygodniu z zachowaniem min 5 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
b) Pojemnik zamykany o pojemności 340 litrów na PAPIER szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemników w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
c) Pojemnik zamykany o pojemności 340 litrów na METALE I TWORZYWO SZTUCZNE szt. 1 - wywóz odpadów 2 razy w miesiącu (odbiór pojemnika co 2 tygodnie z zachowaniem min 14 dni odstępu pomiędzy odbiorami).
d) Pojemnik zamykany o pojemności 340 litrów na SZKŁO szt. 1 - wywóz odpadów 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
e) Pojemnik zamykany o pojemności 120 litrów na BIO-odpady szt. 1 - wywóz odpadów od kwietnia do października 2 razy w miesiącu (odbiór pojemnika co 2 tygodnie z zachowaniem min 14 dni odstępu pomiędzy odbiorami) natomiast od listopada do marca 1 raz w miesiącu (odbiór pojemnika w pierwszym tygodniu miesiąca lub ostatnim, z zachowaniem 4 tygodni odstępu pomiędzy odbiorami).
f) Wykonawca nieodpłatnie wyposaży nieruchomości w pojemniki zamykane o pojemnościach wraz z stosownym oznaczeniem wg przeznaczenia: 1100 l – 1 szt. (zmieszane), 340 l – 3 szt. (papier, tworzywo sztuczne, szkło), 120 l – 1 szt. (bio-odpady).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi wywozu odpadów
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi związane z odpadami,Usługi transportu odpadów
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
6180041416
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
6180041416
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Bażancia 1a
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Bażancia 1a
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Kalisz
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Kalisz
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
62-800
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
62-800
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
wielkopolskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
wielkopolskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych S.A. w Kaliszu
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych S.A. w Kaliszu
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
12
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2022-10-01
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-10-01
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
10402,56
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
10402,56
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o. w Krośnie Odrzańskim
- "Świadczenie usług zdrowotnych wykonywanych przez lekarza na rzecz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim"
- "Zakup pojazdu służbowego dla Straży Miejskiej w Krośnie Odrzańskim"(2)
- Sporządzenie dokumentacji projektowo - technicznej dla zadań: 1.Przebudowa drogi powiatowej nr 3102F - ul. Piastów w Krośnie Odrzańskim; 2.Remont drogi powiatowej nr 2603F - ul. Cmentarna w Gubinie
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
- "Remont elewacji budynku nr. 3 w m. Krosno Odrzańskie"
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- USŁUGA - ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW Nr sprawy: TECH/141/MP/2024
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- Wywóz nieczystości z obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.