eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa organizacja i obsługa Wydarzenia "Laury Społeczne" w dniu 13 listopada 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i obsługa Wydarzenia „Laury Społeczne” w dniu 13 listopada 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015725935

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 1/3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrpips.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rodzina

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mrpips/demand/232283/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja i obsługa Wydarzenia „Laury Społeczne” w dniu 13 listopada 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9edddb27-5dab-4ba1-9617-20cc60a6bac0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095257/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Kompleksowa organizacja i obsługa uroczystości "Laury Społeczne"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419460

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2710.21.2025.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178110 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Numeracja zgodna z SWZ
3.1 Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa organizacja i obsługa Wydarzenia „Laury Społeczne” w dniu 13 listopada 2025 r. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
1. Zapewnienie sali, w której odbędzie się wydarzenie wraz z obsługą logistyczną, techniczną i multimedialną.
2. Zapewnienie usługi gastronomicznej.
3. Zapewnienie oprawy artystycznej wydarzenia.
4. Zapewnienie noclegu dla maksymalnie 80 uczestników.
5. Zapewnienie zwrotu kosztów dojazdu dla maksymalnie 100 uczestników.
6. Zapewnienie osoby prowadzącej wydarzenie - konferansjera.
7. Zapewnienie statuetek i certyfikatów dla laureatów Konkursu Znak Jakości Ekonomii Społecznej 2025.
3.2 Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223001 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lensomai Communication sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512593781

7.3.3) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B

7.3.4) Miejscowość: Wraszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-797

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prowadzący - Paweł Oksanowicz - 2,17% część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy
Oprawa artystyczna - Duet VIO-DION DUO - 4,72% część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-21

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 21.11.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.