Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, informatycznego, wyposażenia biurowego oraz audiowizualnego
Część III: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych drukarek, skanerów, czytników kodów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Opatowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, informatycznego, wyposażenia biurowego oraz audiowizualnegoCzęść III: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych drukarek, skanerów, czytników kodów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d4a0075-716c-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040637/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanerów, czytników kodów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane częściowo w ramach Konkursu Grantowego „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00, finansowanego ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa V: „Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz.1710 ze zm.) [zwanej dalej także „ustawa Pzp”] pn. „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, informatycznego, wyposażenia biurowego oraz audiowizualnego” nr ogłoszenia (2022/BZP 00404959/01) na
część 3 nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7a69ef2c-5136-11ed-9171-f6b7c7d59353
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI-II.272.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 103665,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie sprzętu/wyposażenia biurowego dla Powiatu Opatowskiego w tym zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych drukarek, skanerów, czytników kodów
Dostawa dotyczy urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek w ilości 5 szt. Ponadto Skaner szczelinowy/płaski w ilości 5 szt, Czytnik kodów w ilości 15 szt, Drukarka kodów kreskowych w ilości 15 szt, na potrzeby systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami oraz na potrzeby tworzonej Placówki Opiekuńczo Wychowawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
38520000-6 - Skanery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWOUSŁUGOWA "ULTRACOMP" DĄBROWSKI ZBIGNIEW WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ P.H.U. "BITNET" S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631171672
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI OPATÓW
- Dostawa samochodu typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy typu A, B, C, D w Opatowie
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych z podziałem na części do internatu Zespołu Szkół nr 1 w Opatowie"
- Dokończenie budowy Inkubatora Przemysłowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną we Włostowie Powiat Opatowski (I Etap)
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na III części
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Sukcesywna dostawa akcesoriów drukujących na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i Delegatur
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych (drukujących, kopiujących i skanujących) wraz z wydrukami i serwisem
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.