eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³obuck¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rok 2026



Og³oszenie z dnia 2025-10-13

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rok 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA K£OBUCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398273

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaklobuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rok 2026

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d127573a-26b8-4e79-a5f3-42b23ddb84c3

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00470520

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00034825/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.6 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d127573a-26b8-4e79-a5f3-42b23ddb84c3

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d127573a-26b8-4e79-a5f3-42b23ddb84c3

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.

4. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

5. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gminaklobuck.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

7. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby” pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Pozosta³e wymagania w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) – RODO /Dz.Urz. UE L119 z 04.05.2016, str.1 z pó¼n.zm. Pozosta³e zapisy w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.027.2025.KB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r. – w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2025 r. poz. 366) na rzecz Urzêdu Miejskiego w K³obucku.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64000000-6 - Us³ugi pocztowe i telekomunikacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy
przewiduje udzielenie zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy, w zakresie do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) nieodp³atna opcja monitorowania przesy³ek rejestrowanych – 40%

2. Ka¿dy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiedni± liczbê punktów, wyliczon± w nastêpuj±cy sposób:

a) cena ofertowa - wg nastêpuj±cego wzoru:
Cn
l Pc = ----- x 60 pkt
Cb
gdzie poszczególne symbole oznaczaj±:
I Pc – liczba punktów,
Cn – cena ofertowa najni¿sza spo¶ród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
b) nieodp³atna opcja monitorowania przesy³ek rejestrowanych
Kryterium rozpatrywane bêdzie na podstawie zadeklarowanej mo¿liwo¶ci b±d¼ braku mo¿liwo¶ci ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek listowych i paczek, zadeklarowanej przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. W kryterium tym Wykonawca bêdzie móg³ uzyskaæ maksymalnie 40 punktów. Ilo¶æ punktów zostanie przyznana w nastêpuj±cy sposób:
• za brak posiadania nieodp³atnej opcji monitorowania przesy³ek rejestrowanych – 0 pkt
• za posiadanie nieodp³atnej opcji monitorowania przesy³ek rejestrowanych – 40 pkt

W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów, Wykonawca otrzyma koñcow± (³±czn±) ilo¶æ punktów wyliczon± w nastêpuj±cy sposób:

ƩlP = lPc + lPm

gdzie poszczególne symbole oznaczaj±:
ƩlP – koñcowa / ³±czna ilo¶æ punktów,
lPc – ilo¶æ punktów przyznana w kryterium: cena ofertowa
IPm – ilo¶æ punktów przyznana w kryterium: nieodp³atna opcja monitorowania przesy³ek

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Nieodp³atna opcja monitorowania przesy³ek rejestrowanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3.2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca wyka¿e i¿ posiada aktualny dokument potwierdzaj±cy wpis do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe (Dz. U. z 2025 r. poz. 366), a który jest prowadzony przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej.
3.4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
1) za minimalny poziom zdolno¶ci w zakresie spe³nienia warunku posiadania zdolno¶ci technicznej Zamawiaj±cy bêdzie uznawa³, wykazanie przez Wykonawcê, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy – w tym okresie – wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± us³ugê w zakresie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegaj±c± na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek listowych i paczek oraz zwrotu przesy³ek niedorêczonych, a okres pe³nienia tej us³ugi nie by³ krótszy ni¿ 12 miesiêcy;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (za³. nr 6 do SWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie ust. 5.1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust. 2 pkt 2.1 oraz 2.2 (za³. nr 4 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia w zakresie pkt. 2 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W przypadku korzystania przez Wykonawcê ze zdolno¶ci technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa powy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust. 2 pkt 2.1 oraz 2.2 (za³. nr 4a do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w ust. 3 niniejszego rozdzia³u SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1) w celu wykazania spe³niania warunku z ust. 3.4. pkt. 1
wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (za³. nr 5 do SWZ).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy do
przedmiotowego zamówienia, oraz ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ – zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu
oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Stosowne pe³nomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio ze
z³o¿onego w ofercie odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
3. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia
publicznego.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym dotycz±ce funkcjonowania rynku us³ug pocztowych, w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy,
2) gdy nast±pi zmiana stawki podatku VAT, Wykonawca bêdzie uprawniony do wystawienia faktury VAT uwzglêdniaj±cej obowi±zuj±c± na dzieñ powstania obowi±zku podatkowego stawkê podatku VAT,
3) gdy nast±pi zmiana cennika obowi±zuj±cego u Wykonawcy zatwierdzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez przepisy Prawa Pocztowego,
4) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy,
5) w przypadku zaistnienia si³y wy¿szej (powód¼, po¿ar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) maj±cej wp³yw na realizacjê umowy,
6) w przypadku pojawienia siê nowych us³ug w trakcie realizacji umowy, w zakresie przesy³ek nie wymienionych w formularzu cenowym, podstaw± rozliczeñ bêd± wówczas ceny zawarte w obowi±zuj±cym w dacie przyjêcia przesy³ek cenniku op³at obowi±zuj±cych u wykonawcy, publikowanego na stronie internetowej Wykonawcy lub dostarczonego w formie pisemnej Zamawiaj±cemu,
7) ceny okre¶lone przez Wykonawcê w ofercie ulegn± obni¿eniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy op³aty pocztowe wynikaj±ce ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy bêd± ni¿sze od cen wynikaj±cych w przed³o¿onej ofercie. Wykonawca ma obowi±zek wówczas stosowaæ wzglêdem Zamawiaj±cego obni¿one op³aty pocztowe dla us³ug, wynikaj±ce ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu,
8) Zamawiaj±cemu przys³uguje mo¿liwo¶æ korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcê w toku realizowanej umowy,
9) Udzielenia przez Zamawiaj±cego zamówienia uzupe³niaj±cego do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego (polegaj±cego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-21 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e–Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-21 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.