Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366230/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00376143/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-14
- 2025/BZP 00383326/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby Powiatu Kartuskiego i jego jednostek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KARTUSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 380-07-85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justynagrzonka@kartuskipowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kartuskipowiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kartuski_powiat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby Powiatu Kartuskiego i jego jednostek.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37ac780b-d761-4cfd-927c-547bd0e218d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366230
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.2.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę czterech agregatów prądotwórczych, w tym jednego wraz z podłączeniem do budynku Starostwa Powiatowego położonego w Kartuzach przy ul. Dworcowej 1. Pozostałe trzy agregaty przewidziane są na potrzeby: Internatu Zespołu Kształcenia i Wychowania Specjalnego w Kartuzach przy ul. Słonecznej 3, Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Żukowie przy ul. Gdyńskiej 5 oraz budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mściwoja II 28A w Kartuzach. Zakłada się, że agregaty będą przede wszystkim stanowiły podtrzymanie zasilania, wskazanych przez Zamawiającego najistotniejszych dla niego instalacji.
2. W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z zapisami SWZ i załącznikami oraz są one zgodne z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, przyjętej technologii, pogorszenia jakości. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne” oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344203,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403686,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403686,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fast Group sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180001905
7.3.3) Ulica: 3 Maja 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-391
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403686,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Wykonanie robót budowlanych - aranżacyjnych w Żukowie na potrzeby funkcjonowania Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach Oddział Zamiejscowy w Żukowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2026 roku
- Wykonanie projektu rozbudowy drogi powiatowej nr 1924 G na odcinku Kiełpino - Mezowo polegające na budowie chodnika długości około 820 mb
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych powiatu kartuskiego.
- Bieżące remonty dróg gruntowych w 2026 r.
- Budowa sali sportowej z łącznikiem przy Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Kartuzach przy ul. Wzgórze Wolności 3 realizowana w ramach dofinansowania z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczna Gmina Dąbrowa".
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- Gmina Jastrzębia cyberbezpiecznym samorządem
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki."
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Bytów
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





