Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00343978/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
- 2025/BZP 00366064/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogi, parkingów i chodników na odcinku ulicy Szpitalnej w kompl. woj. Dęblin-Lotnisko oraz wymiany nawierzchni drogowej w kompl. woj. Dęblin-Twierdza.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-517-818
1.5.8.) Numer faksu: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11446701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogi, parkingów i chodników na odcinku ulicy Szpitalnej w kompl. woj. Dęblin-Lotnisko oraz wymiany nawierzchni drogowej w kompl. woj. Dęblin-Twierdza.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac0f5a04-8e25-4da4-b1fd-35da4706bae3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100208/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Roboty budowlane w zakresie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00343978
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 24/25/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 930111,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- ZADANIE I - Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogi, parkingówi chodników na odcinku ulicy Szpitalnej w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I określają następujące dokumenty:
- formularz ofertowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
- Przedmiar Robót - załącznik Nr 10a do SWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) -
załącznik Nr 11a do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy - załącznik Nr 12a do SWZ;
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zainstalowane urządzenia oraz użyte do wykonania robót materiały i wyroby budowlane/urządzenia.
3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie miało formę ryczałtu.
4. W terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia osobie odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego osobiście lub pocztą elektroniczną:
1) dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego:
- Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
4.5.5.) Wartość części: 887114,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II - Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogowej- wjazd przy budynku 160 (od ul. Podchorążych), w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II określają następujące dokumenty:
- formularz ofertowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
- Przedmiar Robót - załącznik Nr 10b do SWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) -
załącznik Nr 11b do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy - załącznik Nr 12b do SWZ;
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zainstalowane urządzenia oraz użyte do wykonania robót materiały i wyroby budowlane/urządzenia.
3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie miało formę ryczałtu
4.W terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia osobie odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego osobiście lub pocztą elektroniczną:
1) dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego:
- Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 42997,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 865618,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1658187,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 865618,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811-153-23-71
7.3.3) Ulica: Doktora Perzyny 84A
7.3.4) Miejscowość: Zwoleń
7.3.5) Kod pocztowy: 26-700
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 865618,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – 41.Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie unieważnia postępowanie w zakresie ZADANIA II na podstawie art. 255 pkt. 7) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024r, poz. 1320 t.j.), ponieważ wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i uchylił się od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zadaniu II tj.
DROGI I BRUKI Wojciech Danielczyk
Bedoń Przykościelny
ul. Brzezińska 20
95-020 Andrespol
woj. łódzkie
NIP 728-237-94-73
został zaproszony do podpisania umowy na dzień 02.10.2025r. Przed terminem podpisania umowy Wykonawca zobowiązany był do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości wynagrodzenia ryczałtowego brutto w zadaniu II. Wykonawca dnia 02.10.2025r poinformował telefonicznie, że odstępuje od podpisania umowy w zakresie zadania II i tym samym nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jednakże Wykonawca nie przesłał poprzez Platformę Zakupową oficjalnego oświadczenia
o odstąpieniu od podpisania umowy, w związku z powyższym został ponownie zaproszony do podpisania umowy na dzień 07.10.2025r. Pomimo wyznaczenia dodatkowego czasu Wykonawca nadal nie wzniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz nie stawił się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu w celu podpisania umowy na zadanie II. Ponadto wskazany na platformie zakupowej numer telefonu nie odpowiadał.
W związku z powyższym Zamawiający – 41.Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania II, z uwagi na to, że Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, ponieważ wszystkie oferty zostały wcześniej odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89700,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89700,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych oraz warzyw i owoców mrożonych w 2026 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Usługa prania
- Dostawa wyposażenia dla ZSZ Nr 1 w Dęblinie w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





