Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00429422/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Wyposażenie pracowni logistycznej w System treningowy do symulacji procesów magazynowych,
sterujący procesami kompletacji i  sortowania w ramach projektu pn. „Logistyk i architekt krajobrazu w ZSOT    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcąco - Technicznych
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSO-T Lubliniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. płk. Jana Szymały 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsot.lubliniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e0de1be-8746-4ca0-8cd3-5f722e08f1861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie pracowni logistycznej w System treningowy do symulacji procesów magazynowych,sterujący procesami kompletacji i sortowania w ramach projektu pn. „Logistyk i architekt krajobrazu w ZSOT
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e0de1be-8746-4ca0-8cd3-5f722e08f186
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Logistyk i architekt krajobrazu w Zespole Szkół Ogólnokształcąco - Technicznych w Lublińcu - wiedza i umiejętności dla przyszłości” nr FESL.06.03-IZ.01-0CA1/24 dofinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSOT.26.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie pracowni logistycznej w System treningowy do symulacji procesów magazynowych, sterujący procesami kompletacji i sortowania w ramach projektu szczegółowy OPZ zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42965100-9 - System zarządzania magazynami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
30121420-3 - Nadajniki cyfrowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262975,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262975,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Luca Logistic Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542984373
7.3.3) Ulica: Mikołajczyka 16
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-271
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
LUCA LOGISTIC SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma 
LUCA LOGISTIC SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262975,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca.
 - Dostawa samochodu dostawczego oraz przyczepy w ramach zadania pn.: "Sprzęt do ewakuacji ludności" w celu realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
 - Sprzedaż wraz z sukcesywna dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS Zameczek w roku 2026
 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów mleczarskich i tłuszczów dla DPS Zameczek w roku 2026
 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych dla DPS Zameczek w roku 2026
 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mrożonego drobiu dla DPS Zameczek w roku 2026
 
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parasola zabezpieczającego infrastrukturę teleinformatyczną na terenie Gminy Staroźreby w ramach Projektu Grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap III"
 - Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Lutomiersk
 - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Kościan realizowanej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
 - Dostawa licencji oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym oraz przedłużenie subskrypcji i wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania
 - Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i osobistych wraz z oprogramowaniem biurowym na potrzeby użytkowników Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
 
więcej: Nadajniki cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





