Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00411740/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego i wyposażenia
meblowego sal dydaktycznych dla szkół podstawowych na terenie gminy Mrocza”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROCZA
1.3.) Oddział zamawiającego: Komórka ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350889
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac 1 Maja 20
1.5.2.) Miejscowość: Mrocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 052 386 74 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrocza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu komputerowego i wyposażeniameblowego sal dydaktycznych dla szkół podstawowych na terenie gminy Mrocza”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f435cc8-7ab2-4a98-ac1c-a81884fa074e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029077/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych gminy Mrocza - wsparcie dla szkół i placówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu FEKP.08 Fundusze Europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie FEKP.08.12 Kształcenie ogólne BydOF-IP2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 110276,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 1 zamówienia planowana jest dostawa oraz montaż sprzętukomputerowego w tym:
Dla Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Witosławiu:
- Zestaw PC – 15 zestawów, składający się z elementów:
komputer stacjonarny,
monitor,
zestaw klawiatury i mysz,
Dla Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Mroczy
-komputer nauczyciela – 1 szt.
-tablet wraz z oprogramowaniem – 1 sztuka;
- monitor interaktywny – 75” – 1 sztuka;
- jednostka centralna sytemu – umożliwiające regulację siły głosu dla każdego ucznia,
możliwość, tworzenia dowolnych grup oraz ich konfigurowania – 1 sztuka;
- słuchawki z mikrofonem dla uczniów – 24 sztuki;
- słuchawki z mikrofonem dla nauczyciela – 1 sztuka;
- monitor dotykowy do sterowania pracownią – 1 sztuka;
- oprogramowanie sterujące pracownią – 1 sztuka;
- okablowanie systemowe – 12 sztuk;
-instalacja elektryczna – 24 sztuk;
- głośniki – 1 komplet;
UWAGA:
Szczegółowe parametry wyżej wymienionych elementów zostały ujęte w załączniku nr 4 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
4.5.5.) Wartość części: 95399,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 2 zamówienia planowana jest dostawa wyposażenia meblowego saldydaktycznych Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Mroczy w tym:
- biurko nauczyciela – 1 sztuka;
- stolik uczniowski – 12 sztuk;
-krzesło nauczyciela – 1 sztuka;
- krzesło uczniowskie – 24 sztuk;
- szafa zamykana – 2 sztuki
- szafa z regałem – 1 sztuki;
UWAGA:
Szczegółowe parametry wyżej wymienionych elementów zostały ujęte w załączniku nr 4 do
SWZ – opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 14877,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72954,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120310,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72954,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktin Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443406804
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 40
7.3.4) Miejscowość: Sosonowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72954,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18049,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18049,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18049,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktin Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443406804
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 40
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18049,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego
- Kompleksowa dostawa nowych jednostek centralnych (PC) z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz ze sprzętem komputerowym (monitor i pakiet oprogramowania)
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Nowym Kamieniu oraz Wyposażenie w niezbędny sprzęt Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Borkach
- Dostawa zestawów PC, laptopów, tabletów oraz oprogramowania
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





