eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa ubrań chemoodpornych kat. I typ 1a-ET wraz z osprzętem dla SGRCHEM Gdynia



Ogłoszenie z dnia 2025-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ubrań chemoodpornych kat. I typ 1a-ET wraz z osprzętem dla SGRCHEM Gdynia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191123668

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława IV 12/14

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-353

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 660 23 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 58 660 23 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.gdynia@straz.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-gdynia

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-306c0a69-3022-4e12-9b9f-fe65b4e45cf7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ubrań chemoodpornych kat. I typ 1a-ET wraz z osprzętem dla SGRCHEM Gdynia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-306c0a69-3022-4e12-9b9f-fe65b4e45cf7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013074/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa ubrań chemoodpornych kat. I typ 1a-ET wraz z osprzętem dla SGRCHEM Gdynia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.22.2025.3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170807,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych 12 kompletów ubrań chemoodpornych kat. I typ 1a-ET wraz z osprzętem dla SGRCHEM Gdynia. Zamawiający w sytuacji wyboru oferty najkorzystniejszej udzieli zamówienia na 11 kompletów ubrań chemoodpornych (zakres gwarantowany). W sytuacji wygospodarowania dodatkowych środków Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w ramach opcji na dodatkowy 1 komplet ubrania chemoodpornego (zakres opcji). Ubrania chemoodporne przeznaczony będą do działań ratowniczych realizowanych przez Specjalistyczną Grupę Ratownictwa Chemicznego Gdynia. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia użytkowników w zakresie konserwacji oraz wykonywania badań / przeglądów / innych czynności do wykonania po każdym użyciu ubrania lub po okresie eksploatacji wskazanym przez producenta ubrania w instrukcji obsługi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia”, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 5 do SWZ – „Projekt umowy”, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.
3. Minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż określony przez jego producenta oraz został wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Okres gwarancyjny liczony będzie od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego potwierdzonego podpisaniem protokołu odbioru bez uwag.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219933,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219933,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219933,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dräger Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540232610

7.3.3) Ulica: Posag 7 Panien 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219933,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.