Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00428625/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00452436/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
- 2022/BZP 00456656/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-24
- 2022/BZP 00489265/01 - Wynik z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych (dalej: Robót) związanych wykonaniem modernizacji istniejącej instalacji tlenowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290096
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pl. Hirszfelda 12
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 53-413
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@dco.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dcopih.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469708
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00428625/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
15. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, znaczenie kryteriów, sposób oceny ofert:
15.1. Ocena ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania zostanie dokonana wg niżej opisanych zasad.
15.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium nr 1: cena brutto 60%
C= (Cmin / Coferty ) x 60%,
gdzie:
C – wartość oferty (obliczona z zaokrągleniem do 2 miejsc po przecinku)
Cmin – najniższa cena ogółem brutto spośród prawidłowo złożonych i ważnych ofert
Coferty – cena ogółem brutto ocenianej oferty
Kryterium nr 2: gwarancja i rękojmia 20%
Og – liczba punktów za kryterium okres gwarancji i rękojmi
od 36 do 59 m-cy – 10 pkt.
60 m-cy lub więcej – 20 pkt.
Oferta z okresem gwarancji i rękojmi równym 36 miesięcy lub dłuższym do 59 miesięcy otrzyma 10 punktów. Oferta z okresem gwarancji i rękojmi równym 60 miesięcy otrzyma 20 punktów.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi powyżej 60 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji i rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni w Formularzu Oferty długości terminu gwarancji, Zamawiający przyjmuje do oceny minimalny 36 miesięczny okres gwarancji.
Kryterium nr 3: termin realizacji
Tr - liczba punktów za kryterium termin realizacji
1) Część I Wykonanie rezerwowego przewodu zasilającego, pomiędzy budynkiem tlenowni a budynkiem szpitala. Instalacja prowadzona w wykopie – wykonana do dnia:
a) 28.12.2022 r. przyznaje się 0 punktów
b) 21.12.2022 r. przyznaje się 10 punktów
2) Część II Wymiana układu redukcyjnego na układ właściwy dla obecnych zwiększonych przepływów, wykonana do dnia:
a) 28.12.2022 r. przyznaje się 0 punktów
b) 21.12.2022 r. przyznaje się 5 punktów
3) Część III Sprawdzenie istniejącego przebiegu rurociągu zapasowego. Sprawdzenie szczelności, wykonana do dnia:
a) 28.12.2023 r. przyznaje się 0 punktów
b) 21.12.2023 r. przyznaje się 5 punktów
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni w Formularzu Oferty terminu realizacji Zamawiający przyjmuje do oceny maksymalny termin realizacji.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ważna oferta, która uzyska łącznie najwyższą ocenę punktową stanowiącą sumę punktów uzyskaną z kryteriów:
W = 60*( WCmin/ WCb) + Tg + Tr
Po zmianie:
15. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, znaczenie kryteriów, sposób oceny ofert:
15.1. Ocena ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania zostanie dokonana wg niżej opisanych zasad.
15.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium nr 1: cena brutto 60%
C= (Cmin / Coferty ) x 60%,
gdzie:
C – wartość oferty (obliczona z zaokrągleniem do 2 miejsc po przecinku)
Cmin – najniższa cena ogółem brutto spośród prawidłowo złożonych i ważnych ofert
Coferty – cena ogółem brutto ocenianej oferty
Kryterium nr 2: gwarancja i rękojmia 20%
Og – liczba punktów za kryterium okres gwarancji i rękojmi
od 36 do 59 m-cy – 10 pkt. (jeśli wykonawca wybierze ten przedział gwarancji, to nie wpisuje ,, od 36 do 59 m-cy’’, tylko OKREŚLONĄ LICZBĘ GWARANCJI, np. 36 m-cy,59 m-cy)
60 m-cy lub więcej – 20 pkt. (jeśli wykonawca wybierze ten przedział gwarancji, to nie wpisuje ,, 60 m-cy lub więcej’’, tylko OKREŚLONĄ LICZBĘ GWARANCJI, np. 60 m-cy,70 m-cy)
Oferta z okresem gwarancji i rękojmi równym 36 miesięcy lub dłuższym do 59 miesięcy otrzyma 10 punktów. Oferta z okresem gwarancji i rękojmi równym 60 miesięcy otrzyma 20 punktów.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi powyżej 60 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji i rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni w Formularzu Oferty długości terminu gwarancji, Zamawiający przyjmuje do oceny minimalny 36 miesięczny okres gwarancji.
Kryterium nr 3: termin realizacji
Tr - liczba punktów za kryterium termin realizacji
1) Część I Wykonanie rezerwowego przewodu zasilającego, pomiędzy budynkiem tlenowni a budynkiem szpitala. Instalacja prowadzona w wykopie – wykonana do dnia:
a) 23.06.2023 r. przyznaje się 0 punktów
b) 16.06.2023 r. przyznaje się 10 punktów
2) Część II Wymiana układu redukcyjnego na układ właściwy dla obecnych zwiększonych przepływów, wykonana do dnia:
a) 28.04.2023 r. przyznaje się 0 punktów
b) 21.04.2023 r. przyznaje się 5 punktów
3) Część III Sprawdzenie istniejącego przebiegu rurociągu zapasowego. Sprawdzenie szczelności, wykonana do dnia:
a) 28.04.2023 r. przyznaje się 0 punktów
b) 21.04.2023 r. przyznaje się 5 punktów
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni w Formularzu Oferty terminu realizacji Zamawiający przyjmuje do oceny maksymalny termin realizacji.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ważna oferta, która uzyska łącznie najwyższą ocenę punktową stanowiącą sumę punktów uzyskaną z kryteriów:
W = 60*( WCmin/ WCb) + Tg + Tr
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-12-28
Po zmianie:
2023-06-23
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
5.4. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie:
5.4.1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
5.4.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• opłacona polisa, posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)lub równowartość tej kwoty w innej walucie.
• informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem na kwotę nie mniejszą niż kwota 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty w innej walucie.
• UWAGA: W przypadku, gdy dokumenty przedłożone przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej opisanych powyżej będą wskazywać wysokość środków finansowych, zdolności kredytowej, sumy ubezpieczenia lub wysokości przychodów w walucie innej niż PLN, zamawiający w celu oceny spełnienia warunków przeliczy podane kwoty na PLN według średniego kursu walut Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku gdyby kurs obowiązujący w tym dniu był niedostępny, Zamawiający przeliczy odpowiednie kwoty według ostatniego dostępnego kursu obowiązującego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
5.4.3. zdolności technicznej lub zawodowej – wykonawca musi wykazać się:
• wykazem robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia (umowy), których zakres przedmiotowy każdego obejmował budowę instalacji tlenu medycznego o długości co najmniej 20 m każda.
• wykazem usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, polegającym na: zaprojektowaniu co najmniej 2 (dwóch) obiektów, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji tlenowej szpitala lub jednostki ochrony zdrowia lub obiektów użyteczności publicznej: o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 PLN netto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) każda.
• Wykaz osób: skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że min. 1 osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada:
1) tj. uprawnienia do projektowania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności:
a) architektonicznej,
b) konstrukcyjno-budowlanej,
c) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (gazów medycznych),
d) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, teletechnicznych,
e) branży drogowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że min. 1 osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada:
2. kierownika budowy oraz kierownika robót branżowych, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń sanitarnych (gazów medycznych),
c) instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
d) branży drogowej
Po zmianie:
5.4. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie:
5.4.1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
5.4.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• opłacona polisa, posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)lub równowartość tej kwoty w innej walucie.
• informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem na kwotę nie mniejszą niż kwota 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty w innej walucie.
• UWAGA: W przypadku, gdy dokumenty przedłożone przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej opisanych powyżej będą wskazywać wysokość środków finansowych, zdolności kredytowej, sumy ubezpieczenia lub wysokości przychodów w walucie innej niż PLN, zamawiający w celu oceny spełnienia warunków przeliczy podane kwoty na PLN według średniego kursu walut Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku gdyby kurs obowiązujący w tym dniu był niedostępny, Zamawiający przeliczy odpowiednie kwoty według ostatniego dostępnego kursu obowiązującego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
5.4.3. zdolności technicznej lub zawodowej – wykonawca musi wykazać się:
• wykazem robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia (umowy), których zakres przedmiotowy każdego obejmował budowę instalacji tlenu medycznego o długości co najmniej 20 m każda.
• wykazem usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, polegającym na: zaprojektowaniu co najmniej 2 (dwóch) obiektów, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji tlenowej szpitala lub jednostki ochrony zdrowia lub obiektów użyteczności publicznej: o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 PLN netto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) każda.
• Wykaz osób: skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że min. 1 osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada:
1) tj. uprawnienia do projektowania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności:
a) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (gazów medycznych),
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że min. 1 osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiada:
2. kierownika budowy oraz kierownika robót branżowych, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności:
a) instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń sanitarnych (gazów medycznych),
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-06 09:30
Po zmianie:
2022-12-09 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-06 10:00
Po zmianie:
2022-12-09 10:00
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dost. sprzętu medycz. dla proj Modernizacja pomieszczeń, rozwój infrastruktury oraz zakup wyposaż. w/z opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu ref. w WSS im. J. Gromkowskiego
- Usługa sterylizacji/kastracji kotów wolno żyjących
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Prace projektowe dla zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 w miejscowości Droszów"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi powiatowej nr 3074W ul. Grunwaldzka w Płońsku (2)
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





