eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrębkówZakup autobusu do przewozu osób z niepełnosprawnością w tym dzieci i młodzieży



Ogłoszenie z dnia 2025-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu do przewozu osób z niepełnosprawnością w tym dzieci i młodzieży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grębków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 5

1.5.2.) Miejscowość: Grębków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@grebkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-929d278d-448a-4862-a40c-f8c9eb26662b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu do przewozu osób z niepełnosprawnością w tym dzieci i młodzieży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-929d278d-448a-4862-a40c-f8c9eb26662b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015413/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup autobusu do przewozu osób z niepełnosprawnością w tym dzieci i młodzieży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423432

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PG.271.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych (minimum jedna osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim). Miejsce dla osoby niepełnosprawnej uzyskane po demontażu foteli w tylnej części przestrzeni pasażerskiej autobusu.
Liczba miejsc w autobusie:
- miejsca siedzące 15 pasażerów + 1 kierowca, po uwzględnieniu 1 osoby na wózku inwalidzkim w pojeździe może podróżować 10 pasażerów + 1 kierowca i 1 miejsce dla osoby niepełnosprawnej podróżującej na wózku inwalidzkim (powstałe po demontażu części foteli)
Autobus (zwany dalej również „pojazdem”) musi posiadać homologację potwierdzającą przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, nie dopuszcza się przystosowania do przewozu osób niepełnosprawnych potwierdzonego na stacji diagnostycznej lub indywidualnym dopuszczeniem do ruchu.
Stanowisko do przewozu osoby niepełnosprawnej musi być wyposażone w atestowane szyny podłogowe służące do mocowania wózka inwalidzkiego, atestowane najazdy służące do obsługi osoby na wózku inwalidzkim, pasy mocujące wózek inwalidzki, pasy bezpieczeństwa dla osoby na wózku.
2. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia:
1) autobus fabrycznie nowy, niezarejestrowany, rok produkcji nie starszy
niż 2025 rok,
2) pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) wraz przepisami wykonawczymi do ustawy oraz spełniać minimalne wymagania zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 8 do SWZ.
3. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną samochodu oraz wymaganą przez prawo polskie dokumentację niezbędną do rejestracji i ubezpieczenia, w szczególności:
1) Świadectwo Zgodności WE na pojazd niekompletny
2) Świadectwo Zgodności WE na pojazd skompletowany potwierdzające przeznaczenie autobusu Przewóz Osób Niepełnosprawnych,
3) świadectwo homologacji podwozia pojazdu na terenie Rzeczypospolitej
Polskiej lub dokument równoważny na podstawie którego będzie możliwa rejestracja pojazdu zgodnie z jego przeznaczeniem,
4) kartę gwarancyjną ze szczegółowymi warunkami gwarancyjnymi w języku
polskim,
5) dokumentację DTR w wersji papierowej,
6) książkę serwisową w języku polskim;

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114000-9 - Pojazdy specjalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp. Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 452 972,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez USŁUGI TRANSPORTOWE EURO-BUS Andrzej Krysztofowicz, 62-540 Kleczew, ul. Poznańska 47a wynosząca 485 000,00 zł przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego uzasadnione jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.