Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00394499/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, instalacja i uruchomienie systemów: monitoringu wizyjnego, kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu dla Ośrodka szkolenia Policji w Gnieźnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630703410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kochanowskiego 2A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-844
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@po.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11638161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, instalacja i uruchomienie systemów: monitoringu wizyjnego, kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu dla Ośrodka szkolenia Policji w Gnieźnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-455b100b-06f6-47c1-982e-9e057ab26da2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00143355/46/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Dostawa, montaż i uruchomienie systemów: monitoringu wizyjnego, kontroli dostępu, sygnalizacji włamań i napadu dla Ośrodka Szkolenia Policji w Poznaniu z siedzibą w Gnieźnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394499
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.2380.67.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 649299,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego (CCTV)4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.5.) Wartość części: 502551,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, instalacja i uruchomienie systemów: kontroli dostępu (KD) oraz sygnalizacji włamania i napadu (SWIN).4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.5.) Wartość części: 146747,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postepowanie w zakresie dla części nr 1 gdyż treść oferty była niezgodna z SWZ
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 625854,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625854,22 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postepowanie w zakresie dla części nr 2 gdyż treść oferty była niezgodna z SWZ
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177674,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177674,73 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Usługi nagrania audiodeskrypcji na podstawie otrzymanego skryptu, do filmów pełnometrażowych, w ramach projektu "Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II i III"
- Dostawa materiałów do sterylizacji "3"
- "Zakup i dostawa artykułów promocyjnych dla Województwa Wielkopolskiego w 2025 roku" z podziałem na części
- Dostawa aparatury medycznej - optycznego tomografu koherentnego OCT i 4 lamp diagnostyczno-zabiegowych wraz z montażem i szkoleniem
- Zakup usług sportowo-rekreacyjnych na rok 2026 dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu
- Dostawa sond do kriobiopsji, masek tlenowych, obwodów oddechowych, akcesoriów w systemie zamkniętym, wody do respiratorów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń szpitalnych celem dostosowania ich na potrzeby Oddziału Neurochirurgii Onkologicznej w SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Modernizacja SM Hutnik Kraków przy ul. Ptaszyckiego - budowa i modernizacja monitoringu z dostosowaniem do imprez masowych oraz rozgrywek piłkarskich I-ligowych, w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Zakup kluczy U2F w ramach projektu Cyberbezpieczny Rząd
- Zakup kompletnej mobilnej serwerowni kontenerowej w postaci mobilnego centrum danych na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu wizyjnego" - DPG Dorohusk.
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, (...) sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Kraśnik w ramach projektu Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Kraśnik
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.