Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00410487/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
- 2025/BZP 00423683/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa 2000 zestawów racji żywnościowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: (56) 6119300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wol@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umtorun.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa 2000 zestawów racji żywnościowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ebe46fb-1cdd-4f04-9c70-f7eaa77ac6aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410487
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 75/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa 2000 zestawów racji żywnościowych.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy (opis przedmiotu zamówienia).
1.3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ.
2.1. Termin wykonania zamówienia: do 45 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do dnia 28 listopada 2025r.
2.2. Wykonawca oświadcza, że w związku z finansowaniem przedmiotu zamówienia z dotacji zadanie musi zostać wykonane w nieprzekraczalnym terminie do dnia wynikającego z postanowienia pkt 11.1. SWZ i wykonanie przedmiotu zamówienia po tym terminie traci dla Zamawiającego znaczenie (art. 492 zd. 2 k.c.).
2.3. Strony zastrzegają na korzyść Zamawiającego uprawnienie do odstąpienia od umowy bez wyznaczenia terminu dodatkowego na wykonanie umowy, w przypadku, gdy przedmiot zamówienia nie zostanie przez Wykonawcę wykonany w terminie ściśle określonym w pkt 11.1. i 11.2. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15897100-3 - Polowe racje żywnościowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199260 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199260 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199260 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ARPOL Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290093249
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ARPOL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ARPOL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199260 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-28INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- realizacja warsztatów społecznych oraz warsztatów z zakresu zatrudnienia dla uczestników projektu pn. "Aktywna Integracja" z podziałem na części
- Wykonanie robót remontowych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Gorzków
- Usługa wsparcia technicznego oraz rozbudowa aplikacji internetowej w projekcie Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Oddziale ZUS w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39
- Wycinka drzew w Toruniu - 2 części
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.