Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawa i wdrożenie Systemu Wirtualnych Asystentów BOT-ów dla Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Bielsko-Bialski
1.3.) Oddział zamawiającego: UBB
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072728961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WILLOWA 2
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-309
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ubb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ubb.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie Systemu Wirtualnych Asystentów BOT-ów dla Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1cbdd85-61cf-4ab8-8b4e-81c4173ceeb0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt FERS.03.01-IP.08-0032/24-00 pn. „Uniwersytet Bielsko-Bialski – Uczelnia Bez Barier”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ath-bielsko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej https://ath-bielsko.ezamawiajacy.pl, zwanej dalej „Platformą”, przez co należy rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń i dokumentów. Adres strony internetowej: www.ubb.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne, umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, min. procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje:
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer - minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
6) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;
7) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 70 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx,
.doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4,
.m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES,
CAdES, ASIC, XMLenc.
3. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie
Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.
5. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa dedykowana ATH w Bielsku-Białej , tel. +48 22 5768790 (infolinia dostępna w dni robocze w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://ath-bielsko.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ath-bielsko.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna Ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju znajduje się w Załącznikach nr 5 i 6 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KN-ZZ-479/VI/MK/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Systemu Wirtualnych Asystentów BOT-ów dostosowanych dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z portalem biura dla osób z niepełnosprawnościami na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego.
2. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy dostawa i wdrożenie:
1) panelu zarządzania Wirtualnymi Asystentami oraz wspólne funkcjonalności dla Wirtualnych Asystentów (WA),
2) Wirtualnego Asystenta ds. Osób z Niepełnosprawnościami (WAoN),
3) Wirtualnego Asystenta Rekrutacji (WAR),
4) Wirtualnego Asystenta Toku Studiów (WATS),
5) portalu dla osób z niepełnosprawnościami.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja (G)
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „WAR” (W)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia błędu krytycznego (K)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia błędu niekrytycznego (N)
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:I. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że:
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300.000,00 złotych.
II. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał zawodowy, zapewniający wykonanie przedmiotu zamówienia, tj.:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał co najmniej dwa (2) wdrożenia polegające na wdrożeniu bota konwersacyjnego wspierającego procesy rekrutacyjne wraz z integracją z IRK (Internetowy System Rekrutacji, aplikacją stowarzyszoną USOS, produkcji MUCI) o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda,
2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał co najmniej dwa (2) wdrożenia polegające na wdrożeniu bota konwersacyjnego wspierającego tok studiów wraz z integracją z USOS (Uniwersytecki System Obsługi Studiów, produkcji MUCI) o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda,
3) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał co najmniej dwa (2) wdrożenia polegające na wdrożeniu portalu www o wartości co najmniej 100.000.00 zł brutto każda,
4) dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem projektu:
- posiadającym wykształcenie wyższe,
- posiadającym co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT,
- posiadającym ważny certyfikat Prince2 Practitioner® lub IPMA Level C lub równoważny potwierdzający umiejętność kierowania wg metodyki zarządzania projektami,
- posiadającym ważny certyfikat potwierdzający umiejętność zarządzania ryzykiem MoR lub równoważny potwierdzający umiejętność zarządzania ryzykiem w projektach,
- który w okresie ostatnich pięciu lat pełnił rolę kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu, w minimum dwóch projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 300.000,00 PLN brutto każdy w ramach odrębnych umów, w tym jednym projekcie realizowanym na Uczelni Wyższej działającej w oparciu o ustawę Prawo o Szkolnictwie Wyższym.
5) dysponuje lub będzie dysponował zespołem minimum dwóch konsultantów wdrożeniowych, z których każdy:
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego w obszarze IT,
- brał udział w okresie ostatnich trzech lat w minimum dwóch projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 300.000,00 PLN brutto każdy, w tym jednym projekcie realizowanym na Uczelni Wyższej działającej w oparciu o ustawę Prawo o Szkolnictwie Wyższym.
6) dysponuje lub będzie dysponował zespołem minimum dwóch programistów, z których każdy:
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada co najmniej trzy lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT,
- brał udział w okresie ostatnich trzech lat w minimum dwóch projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 300.000,00 PLN brutto każdy, w tym jednym projekcie realizowanym na Uczelni Wyższej działającej w oparciu o ustawę Prawo o Szkolnictwie Wyższym.
7) posiada ważny certyfikat ISO 9001 oraz ISO 27001 lub równoważny w zakresie:
- projektowania, budowy, integracji, wdrożenia i serwisu systemów teleinformatycznych, systemów technologii internetowych,
- usług szkoleniowych i przetwarzania danych z zachowaniem bezpieczeństwa informacji.
8) posiada aktualny status firmy współpracującej z MUCI na podstawie umowy dwustronnej w zakresie wdrażania, serwisowania systemu USOS oraz integracji systemów z USOS. Jeśli Wykonawca nie znajduje się na wskazanej liście: https://muci.edu.pl/pliki/Lista%20firm%20wspolpracujacych%20z%20MUCI.pdf zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia potwierdzonego przez MUCI.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne ze wzorem zawartym w załączniku nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty – z zastrzeżeniem art. 274 ust. 4 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
4) certyfikat ISO 9001 oraz ISO 27001 lub równoważny w zakresie projektowania, budowy, integracji, wdrożenia i serwisu systemów teleinformatycznych, systemów technologii internetowych, usług szkoleniowych i przetwarzania danych z zachowaniem bezpieczeństwa informacji.
5) oświadczenie potwierdzone przez MUCI jeśli Wykonawca nie znajduje się na wskazanej liście: https://muci.edu.pl/pliki/Lista%20firm%20wspolpracujacych%20z%20MUCI.pdf.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant
pozostałych – Pełnomocnikiem.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp każdy z warunków określonych w ppkt 1)-3) musi zostać spełniony co najmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Warunki określone w ppkt 4)-8) będą spełnione, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie je spełniać
6. Wykonawcy ponoszą wspólną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, napodstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę pod adresem: https://ath-bielsko.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-19
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 13 w Bielsku-Białej"
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 23 w Bielsku-Białej"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. <<Rozbudowa ronda (...) ul. Legionów (...) w Czechowicach-Dziedzicach>>" Pełna nazwa znajduje się w SEKCJI IX ogłoszenia - pozostałe informacje.
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Bielsku-Białej.
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 37 w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 24 w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzetu i oprogramowania w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Lanckorona
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz świadczenie usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Daleszyce" - powt.
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Łomazy
- Dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach zadania "Cyberbezpieczny samorząd" - Gmina Lubochnia
- Serwis i optymalizacja systemu szpitalnego na potrzeby zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Brzeskim Centrum Medycznym, służąca przyspieszeniu procesów transformacji cyfrowej ochrony zdrowia
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.