Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00398797/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie i rozwój systemu ERP Enova 365”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie i rozwój systemu ERP Enova 365”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7551bfb-a7ea-48d7-ab7a-a3cff22d9321
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398797
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.DZP.260.992.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia, utrzymania i rozwoju Systemu enova365 obejmująca:
a) Zamówienie podstawowe:
1. Usługa wsparcia i utrzymania Systemu, w tym:
1.1. zapewnienie gwarancji i aktualizacji Systemu enova365 poprzez dostęp do nowych wersji Systemu publikowanych przez Producenta Systemu enova365 do posiadanych przez Zamawiającego licencji Systemu enova365 o numerze 82790007 z terminem wygaśnięcia gwarancji / wsparcia 16.09.2025 r.;
1.2. zapewnienie określonych w umowie Czasów Reakcji, Czasów Obejścia i Czasów Napraw zgłoszonych przez Zamawiającego Błędów na warunkach określonych w pkt 3.1.8 – gwarancja SLA (ROZDZIAŁU III SWZ – OPZ);
1.3. wsparcie techniczno-merytorycznego dla Zamawiającego przy korzystaniu z Systemu, świadczone stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego, z wykorzystaniem połączeń telefonicznych, z użyciem sieci teleinformatycznej, programów do zdalnego wsparcia, poczty elektronicznej i systemów do wideokonferencji oraz pozostałe usługi z zakresu wparcia
i utrzymania, w tym usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego Błędów, szczegółowo opisane w pkt 3 ROZDZIAŁU III SWZ – OPZ;
2. usługa rozwoju Systemu w zakresie modyfikacji i modernizacji Systemu, w tym tworzenia nowych modułów i rozwiązań w granicach możliwości zapewnionych przez System enova365, szczegółowo opisaną w pkt 4 ROZDZIAŁU III SWZ – OPZ.
b) Zamówienie opcjonalne:
Prawo opcji polega na przedłużeniu okresu świadczenia przedmiotu zamówienia (usługa wsparcia, utrzymania i rozwoju Systemu enova365) o kolejne 6 miesięcy, na warunkach określonych w PPU (Rozdział IV SWZ), obejmującego m.in. dodatkowe maksymalnie 420 roboczogodzin.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunków wykonania zawarte są
w Rozdziale III (Opis Przedmiotu Zamówienia) i w Rozdziale IV (Projektowane Postanowienia Umowy) w sprawie zamówienia publicznego niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 784428,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 784428,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 784428,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240182995
7.3.3) Ulica: Słowackiego 2A
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSOLUTIONS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INSOLUTIONS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 784428,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
okres 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej niż od 16 września 2025 r. - data rozpoczęcia związana jest z
datą, do której Zamawiający posiada gwarancje Producenta, tj. w firmie Soneta sp. z o.o.).
w tym:
Zamawiający wymaga, aby przedmiotowa usługa za zamówienie podstawowe została wykonywana przez okres 12 miesięcy
od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej niż od 16 września 2025 r.;
Zamawiający wymaga, aby przedmiotowa usługa za zamówienie opcjonalne została wykonywana przez okres 6 miesięcy
(przedłużenie okresu świadczenia przedmiotu zamówienia w ramach zamówienia podstawowego).
2. W dniu 02.10.2025 r. Zamawiający odrzucił 1 ofertę:
Centrum Wdrożeń Informatycznych Sp. z o.o.
ul. Gwiaździsta 7d / 84
01-651 Warszawa (oferta nr 2)
Uzasadnienie prawne:
- art. 226 ust. 1 pkt. 8) w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp:
„Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia” ,
„Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.”
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach SMB Imielin przy ul. Wasilkowskiego 12 oraz Wasilkowskiego 4
- wymiana stolarki drzwiowej w gmachu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Studium Europy Wschodniej UW przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, migracja i wdrożenie oprogramowania kadrowo-płacowego oraz oprogramowania do harmonogramów wraz ze szkoleniami, wsparciem i dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej
- Świadczenie usługi związanej z asystą techniczną, gwarancją oraz utrzymaniem Miejskiego Portalu Wolontariatu - "Łódka Wolontariatu"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Radłów w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Nazwa zadania: Zakup i dostawa infrastruktury serwerowej z oprogramowaniem do kopii zapasowych oraz systemem magazynowym dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu.
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Rakoniewice
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania majątkiem sieciowym Gminy Przemyśl
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





