Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00425658/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00434768/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00442800/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
- 2024/BZP 00508130/01 - Wynik z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i instalacja sprzętu do produkcji win musujących dla Katedry Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 662-44-12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Karolina.korbas@urk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/urk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i instalacja sprzętu do produkcji win musujących dla Katedry Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2466760f-ec22-4799-bea0-64e00b667d9a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072405/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 Zakup maszyn używanych do produkcji napojów alkoholowych lub owocowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425658
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZiK-DZP.2921.54.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170263,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa, instalacja i uruchomienie zamrażarki szyjek butelek4.5.3.) Główny kod CPV: 42213000-2 - Maszyny używane do produkcji napojów alkoholowych lub owocowych
4.5.5.) Wartość części: 19150,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa, instalacja i uruchomienie urządzenia do degorżowania oraz dozowania liqueur D’EXPEDITION4.5.3.) Główny kod CPV: 42213000-2 - Maszyny używane do produkcji napojów alkoholowych lub owocowych
4.5.5.) Wartość części: 36662,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa, instalacja i uruchomienie monobloku szampańskiego do korkowania i wiązania koszyczków4.5.3.) Główny kod CPV: 42213000-2 - Maszyny używane do produkcji napojów alkoholowych lub owocowych
4.5.5.) Wartość części: 56176,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa, instalacja i uruchomienie kapslownicy pneumatycznej4.5.3.) Główny kod CPV: 42213000-2 - Maszyny używane do produkcji napojów alkoholowych lub owocowych
4.5.5.) Wartość części: 3950,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa, instalacja i uruchomienie zaciskarki kapturków aluminiowych4.5.3.) Główny kod CPV: 42213000-2 - Maszyny używane do produkcji napojów alkoholowych lub owocowych
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa, instalacja i uruchomienie stojaka do wina musującego4.5.3.) Główny kod CPV: 42213000-2 - Maszyny używane do produkcji napojów alkoholowych lub owocowych
4.5.5.) Wartość części: 2174,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa, instalacja i uruchomienie automatycznej żyropalety4.5.3.) Główny kod CPV: 42213000-2 - Maszyny używane do produkcji napojów alkoholowych lub owocowych
4.5.5.) Wartość części: 48150,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym zadaniu złożono tylko dwie oferty, które po weryfikacji przeprowadzonej przez Zamawiającego podlegały odrzuceniu, o czym Zamawiający poinformował Wykonawców w osobnym zawiadomieniu, wskazując uzasadnienie prawne
i faktyczne.
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Mając na uwadze powyższe uzasadnienie faktyczne i prawne, Zamawiający unieważnia zadanie 3 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym zadaniu złożono tylko dwie oferty, które po weryfikacji przeprowadzonej przez Zamawiającego podlegały odrzuceniu, o czym Zamawiający poinformował Wykonawców w osobnym zawiadomieniu, wskazując uzasadnienie prawne
i faktyczne.
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Mając na uwadze powyższe uzasadnienie faktyczne i prawne, Zamawiający unieważnia zadanie 3 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.