Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00386799/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWE BIURO FINANSÓW OŚWIATY-BIAŁOŁĘKA M. ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015740188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Modlińska 190
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225103620
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dbfo.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/dbfobialoleka.pl/public/postepowanie?postepowanie=526701991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Finanse i księgowość
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2e8211a-4bcb-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028176/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386799
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DBFO.II.GSZ.2411.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych typu AIO i laptopów do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy.
Szczegółowy wykaz asortymentu i opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ – formularz wymaganych/oferowanych warunków technicznych. Ilości poszczególnego sprzętu znajdują się w załączniku nr 3 do SWZ – formularz cenowy. Lista placówek wraz z danymi adresowymi, dla których będą realizowane dostawy znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64763,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64763,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64763,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meran Point sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322074828
7.3.3) Ulica: Kaczeńców 31
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64763,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja wiaduktów drogowych nad ul. Paryską w Warszawie", w tym sporządzanie dodatkowych i/lub zamiennych opracowań projektowych.
- "Remont wału przeciwpowodziowego Nysy Łużyckiej m. Budoradz-Żytowań, etap I"
- Dostawa środków do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk oraz pielęgnacji rąk
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
- Zakup pierwszego wyposażenia remontowanego skrzydła północnego i wschodniego Arsenału Warszawskiego budynku PMA w Warszawie - urządzenia sieciowe i peryferia (maj 2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT dla Centrum Medycznego w Radzyminie. ZNAK SPRAWY: 2025/3/ZP
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej
- Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Zakup sprzętu ICT.
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu nr FERS.01.09-IP.03-0023/24 pn. "Utworzenie Klubu Rozwoju Cyfrowego w Gminie Dzierzkowice"
- Dostawa instrumentów muzycznych z akcesoriami, dostawa sprzętu audio - video i sprzętu techniki estradowej, dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.