eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JanowiecOchrona mienia Muzeum Zamek w Janowcu



Ogłoszenie z dnia 2025-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia Muzeum Zamek w Janowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Zamek w Janowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 540540936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 20

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-123

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzj.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumzamekwjanowcu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb034971-ab27-4d68-b17c-ab49ed1f56bb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona mienia Muzeum Zamek w Janowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb034971-ab27-4d68-b17c-ab49ed1f56bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00116074/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona mienia Muzeum Zamek w Janowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246247

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZJ.2610.1.2025.TM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony mienia w budynkach Muzeum Zamek w Janowcu.
4.2. Miejsce i wymiar realizacji usługi:
Usługa będzie realizowana w obiektach należących do Muzeum Zamek w Janowcu przy ul. Lubelskiej 20, 24-123 Janowiec. Usługa będzie polegała na całodobowej ochronie fizycznej 5 obiektów będących zabytkami wpisanymi do rejestru zabytków, terenów zielonych i ochrona mienia.
Do obowiązków Wykonawcy w zakresie sprawowania ochrony fizycznej obiektów należeć będzie:
1. kontrola ruchu osobowego i towarowego,
2. otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku Dwór z Moniak i bramy głównej Muzeum,
3. kontrola ruchu samochodowego na parkingu muzealnym,
4. zorganizowanie i utrzymanie posterunku stałego przy bramie głównej oraz po godzinach zamknięcia Muzeum w budynku administracyjno-muzealnym,
5. uzbrajanie i rozbrajanie lokalnego systemu alarmowego,
6. systematyczne (minimum 5-krotnie w ciągu dnia) dokonywanie obchodów w celu zapewnienia właściwej ochrony obiektu i mienia – sprawdzenie zamknięcia okien i drzwi oraz wyłączenie oświetlenia i urządzeń,
7. przechowywanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń wg wykazu osób przekazanego Wykonawcy, zgłaszanie osobie wskazanej przez Zamawiającego oraz w razie potrzeby Policji i Straży Pożarnej, w sposób ustalony między stronami, wszelkich zdarzeń stanowiących zagrożenie dla ochranianego mienia,
8. fizyczne zabezpieczenie ochranianych obiektów przed przedostaniem się osób nieupoważnionych,
9. prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną obiektu i mienia (wpisy wszelkich zdarzeń),
10. obsługa systemu monitorowania i alarmowania.

W zakresie monitorowania obiektów:
1. dozorowanie przez stację monitorowania alarmów pochodzących z lokalnego systemu alarmowego poprzez przyjmowanie sygnałów i przekazywanie informacji o nich Zamawiającemu, a w razie potrzeby Policji i Straży Pożarnej,
2. zapewnienie całodobowej gotowości do interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmą czynne działania po zadziałaniu alarmu (prawidłowego lub fałszywego) w celu zatrzymania sprawcy przestępstwa i/lub zabezpieczenia obiektów do czasu przybycia Zamawiającego – płatne godzinowo jak za ochronę podstawową
3. Usługa transportu chronionego - konwój i inkaso wartości pieniężnych (raz w tygodniu).
Minimalny zakres świadczenia określony na podstawie art. 433 pkt 4 ustawy Pzp wynosi 80%.
Od osób skierowanych przez Wykonawcę do wykonywania ochrony w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, wymaga się spełnienia warunków określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) tj. posiadania zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, przekaże Zamawiającemu pełną imienną
listę osób, które zamierza skierować do realizacji usługi, zawierającą:
1) imię i nazwisko osoby skierowanej do świadczenia usługi,
2) oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu obowiązku, o którym mowa w art. 19 ust. 1 pkt 7) ustawy o ochronie osób i mienia i niekaralności wszystkich wskazanych w wykazie osób, które są pracownikami ochrony.
Do listy Wykonawca dołączy kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, w zakresie osób stanowiących taką kategorię pracowników ochrony fizycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1542882,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1849759,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1542882,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony MK Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Kowalczyk KM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272683091

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 64/128

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1542882,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.