eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztumPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad remontami cząstkowymi dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego - zamówienie podobne



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad remontami cząstkowymi dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego - zamówienie podobne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sztumski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192638080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 31

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55-267-74-20

1.5.8.) Numer faksu: 55-267-74-42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatsztumski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.powiatsztumski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad remontami cząstkowymi dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego - zamówienie podobne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b6c4744-427e-48c3-812e-fb0ec2e706b8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045366/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem dotyczącym remontów cząstkowych dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego - zamówienie podobne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437297

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

4. Zamawiający mając na względzie dyspozycję art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP przewidział możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Mając na uwadze powyższe występuje podstawa do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp w zakresie powyższego zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.272.12.1.2024.DA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1528,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: Remonty cząstkowe dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego w 2024 r. w imieniu i na rzecz Zamawiającego, w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).
2. Zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi obejmuje m.in.:
a) remont cząstkowy nawierzchni grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera w ilości około 44 ton,
b) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy bitumicznej wraz z wycięciem krawędzi ubytków do regularnych kształtów w ilości około 77 ton.
3. Szczegółowy wykaz obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwest-Drog Dariusz Jastrzębski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 742-196-04-16

7.3.4) Miejscowość: Myślęcin 15

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.