eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi szkoleniowe (6 części) w ramach projektu "Wyższe kwalifikacje - większe możliwości" (...)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi szkoleniowe (6 części) w ramach projektu „Wyższe kwalifikacje – większe możliwości” (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365274690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 115

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-542

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cez.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkoleniowe (6 części) w ramach projektu „Wyższe kwalifikacje – większe możliwości” (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d544db6e-70be-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00172281/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 szkolenie z języka SQL

1.3.8 szkolenie relacyjne baz danych z wykorzystaniem języka SQL

1.3.9 Szkolenie Oracle Database SQL

1.3.10 Szkolenie wstęp do programowania w języku JAVA

1.3.11 Szkolenie wstępne Programista backend JAVA

1.3.12 Szkolenie programowanie aplikacji mobilnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Wyższe kwalifikacje – większe możliwości” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://cezlodz.bip.wikom.pl/wpis/uslugi-szkoleniowe-6-czesci-w-ramach-projektu-wyzsze-kwalifikacje-wieksze-mozliwosci

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu MiniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretariat@cez.lodz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne składane są
przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza dokomunikacji
jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny zwymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.wsprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy(Dz. U.z2020 poz. 2415).c) Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do: „Formularza do komunikacji”,d) Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu MiniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ePUAP,e) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
oraz„Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,f) Za datę przekazania oferty, wniosków,
zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP,g) Identyfikator
postępowania i link dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście
wszystkich postępowań na MiniPortalu, klikając wcześniej opcję„Dla Wykonawców” lub ze strony
głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zamawiającego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych
(Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Informacja zamawiającego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych (Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13
Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.
2. Administratorem danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi, (ul. Stefana Żeromskiego
115, 90-542 Łódź), e-mail: sekretariat@cez.lodz.pl, reprezentowany przez Dyrektora.
3. W sprawach ochrony danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych: e-mail:
rafal.bieniek@cez.lodz.pl. Dane dotyczące inspektora podane są na stronie internetowej:
https://cezlodz.bip.wikom.pl/strona/ochrona-danych-osobowych.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z pełnieniem przez Dyrektora obowiązków kierownika zamawiającego w
postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na rzecz Miasta Łodzi w związku z realizacją zadań powierzonych jednostce.
5. Przetwarzania danych osobowych odbywa się na podstawie przepisów prawa:
5.1 art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochronyosób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
5.2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwaną dalej PZP.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
7. Zgodnie z art. 222 ust. 5 PZP dane wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym są udostępniane na stronie BIP,
tak jak ogłoszenie o wykonaniu umowy na podstawie art. 448 PZP.
8. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP, a także podmioty upoważnione na podstawie i w granicach prawa oraz podmiotom, z
którym Administrator Danych Osobowych zawarł umowę powierzenia przetwarzanie danych oraz odbiorcy danych w rozumieniu
przepisów o ochronie danych oświadczące usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne.
cd w kolejnym polu - w tym polu - brak miejsca

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Dane osobowe będą przechowywane do czasu niezbędnego do realizacji zadań, o
których mowa w pkt 3, a następnie przekazywane do archiwum zakładowego i tam przechowywane odpowiednio:
9.1 dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas obowiązywania umowy;
9.2 dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych na zadania realizowane z dofinasowaniem ze środków Unii
Europejskiej - przez okres wymagany przez Instytucję Zarządzającą danym programem operacyjnym skąd pozyskano środki.
10. Każdy ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz prawo żądania ograniczenia przetwarzania.
Prawo do przenoszenia danych oraz prawa wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (tym samym prawo do
usunięcia danych) z uwagi na konieczność wywiązywania się z obowiązków przewidzianych w PZP oraz dla celów ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń oraz celów archiwalnych nie przysługuje.
11. Każdy ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego
danych osobowych jest niezgodne z przepisami o ochronie danych osobowych.
12. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13. Z obowiązkiem informacyjnym dotyczącym przetwarzania danych osobowych w ramach realizacji Projektów można zapoznać się
pod adresem internetowym https://cezlodz.bip.wikom.pl/strona/ochrona-danych-osobowych.sobowym, podmioty

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/WKWM/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Szkolenie z języka SQL Przeprowadzenie szkolenia z tematu język SQL dla uczniów / uczennic kierunku technik informatyk kształcących się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi. Przewidywana liczba uczestników/uczestniczek – 30 osób. Zamawiający przewiduje realizację 3 grup szkoleniowych (średnio po 10 osób/grupę), każda grupa ma zrealizować 32 godziny/grupę, czyli łącznie 96 godzin.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty (w każdej części odrębnie) zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) C - cena - 60%

Przy dokonywaniu oceny (w każdej części odrębnie) ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady:
w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:
C = (X min ÷ X obliczana) x W max
• C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium
• W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium
• X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert w danej części
• X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.


2) D – doświadczenie wykładowcy - 40% (odrębnie dla każdej części)

W kryterium doświadczenie wykładowcy, który będzie prowadził szkolenie Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe wykładowcy w następujący sposób (odrębnie dla każdej części):


Za przeprowadzenie przez wykładowcę w okresie ostatnich 3 lat od dnia otwarcia ofert - szkolenia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w danej części - wykonawca może otrzymać punkty wg niniejszego wzoru.
T = (To / Tmax) x 40

gdzie:
Tmax – największa ilość szkoleń z danej tematyki przeprowadzonych przez wykładowcę - spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu w danej części
To – ilość szkoleń z zakresu danej tematyki wskazana w ofercie badanej w danej części.

Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.

Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługę zrealizowaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, polegającą na realizacji szkoleń lub kursów, obejmującą tematykę z zakresu:

Część 1: Szkolenie z języka SQL

Przez szkolenie z tematu „język SQL” Zamawiający rozumie przeprowadzenie szkoleń, które swoją tematyką obejmowały m.in. relacyjne bazy danych – podstawy (pojęcie relacji, tabela, wiersz, kolumna, klucz, klucz główny, klucze obce i powiązania między tabelami), podstawowe widoki i operacje w programie bazodanowym, język SQL (zapytania, funkcje i operatory, wybieranie wierszy, porządkowanie danych, łączenie wielu tabel, grupowanie wierszy), projektowanie relacyjnych baz danych (proces projektowania bazy, unikanie anomalii – postaci normalne), schemat bazy danych (typy danych, tworzenie tabel, więzy spójności), dodawanie i modyfikacja danych.

Minimalna ilość godzin szkolenia: 20 godzin (dydaktycznych).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie wykładowcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
Szkolenie relacyjne bazy danych z wykorzystaniem języka SQL
Miejsce realizacji: m. Łódź, w salach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia z tematu Relacyjne bazy danych z wykorzystaniem języka SQL dla uczniów / uczennic kierunku technik informatyk kształcących się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi. Przewidywana liczba uczestników/uczestniczek – 30 osób. Zamawiający przewiduje realizację 3 grup szkoleniowych (średnio po 10 osób/grupę), każda grupa ma zrealizować 32 godziny/grupę, czyli łącznie 96 godzin.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin.
Termin realizacji: Termin realizacji zajęć dla wszystkich grup to 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy, realizacja w dniach w dniach poniedziałek – piątek, w przedziale godzin 13.00-18.00 lub / oraz w soboty w przedziale godzin 8.00-17.00, przy czym harmonogram zajęć musi zostać ustalony z Zamawiającym ze względu na konieczność dopasowania do planu zajęć uczniów/uczennic. Zamawiający przewiduje ewentualną możliwość realizacji zajęć w dniach poniedziałek-piątek w godzinach 8.00-17.00 w dni wolne od zajęć dydaktycznych (np. w ferie zimowe).

Celem zajęć jest nabycie kompetencji. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic w oparciu o jednolite kryteria wypracowane na poziomie krajowym zgodnie z Wytycznymi Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014 – 2020 w ramach następujących 4 etapów weryfikacji kompetencji:

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty (w każdej części odrębnie) zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) C - cena - 60%

Przy dokonywaniu oceny (w każdej części odrębnie) ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady:
w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:
C = (X min ÷ X obliczana) x W max
• C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium
• W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium
• X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert w danej części
• X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.


2) D – doświadczenie wykładowcy - 40% (odrębnie dla każdej części)

W kryterium doświadczenie wykładowcy, który będzie prowadził szkolenie Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe wykładowcy w następujący sposób (odrębnie dla każdej części):


Za przeprowadzenie przez wykładowcę w okresie ostatnich 3 lat od dnia otwarcia ofert - szkolenia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w danej części - wykonawca może otrzymać punkty wg niniejszego wzoru.
T = (To / Tmax) x 40

gdzie:
Tmax – największa ilość szkoleń z danej tematyki przeprowadzonych przez wykładowcę - spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu w danej części
To – ilość szkoleń z zakresu danej tematyki wskazana w ofercie badanej w danej części.

Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.

Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługę zrealizowaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, polegającą na realizacji szkoleń lub kursów, obejmującą tematykę z zakresu:

Część 2: Szkolenie relacyjne bazy danych z wykorzystania języka SQL
Przez szkolenie z tematu „relacyjne bazy danych z wykorzystania języka SQL” Zamawiający rozumie przeprowadzenie szkoleń, które swoją tematyką obejmowały m.in. projektowanie baz danych, teoretyczne podstawy baz danych, schemat bazy danych (typy danych, tworzenie tabel, więzy spójności, sekwencje), dodawanie i modyfikacja danych, perspektywy (tworzenie perspektyw, zastosowania perspektyw).
Minimalna ilość godzin szkolenia: 20 godzin (dydaktycznych).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie wykładowcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3
Szkolenie Oracle Database SQL
Miejsce realizacji: m. Łódź, w salach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia z tematu Oracle Database SQL dla uczniów / uczennic kierunku technik informatyk kształcących się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi. Przewidywana liczba uczestników/uczestniczek – 30 osób. Zamawiający przewiduje realizację 3 grup szkoleniowych (średnio po 10 osób/grupę), każda grupa ma zrealizować 32 godziny/grupę, czyli łącznie 96 godzin.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin.
Termin realizacji: Termin realizacji zajęć dla wszystkich grup to 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy, realizacja w dniach w dniach poniedziałek – piątek, w przedziale godzin 13.00-18.00 lub / oraz w soboty w przedziale godzin 8.00-17.00, przy czym harmonogram zajęć musi zostać ustalony z Zamawiającym ze względu na konieczność dopasowania do planu zajęć uczniów/uczennic. Zamawiający przewiduje ewentualną możliwość realizacji zajęć w dniach poniedziałek-piątek w godzinach 8.00-17.00 w dni wolne od zajęć dydaktycznych (np. w ferie zimowe).

Celem zajęć jest nabycie kompetencji. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic w oparciu o jednolite kryteria wypracowane na poziomie krajowym zgodnie z Wytycznymi Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014 – 2020 w ramach następujących 4 etapów weryfikacji kompetencji:

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty (w każdej części odrębnie) zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) C - cena - 60%

Przy dokonywaniu oceny (w każdej części odrębnie) ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady:
w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:
C = (X min ÷ X obliczana) x W max
• C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium
• W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium
• X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert w danej części
• X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.


2) D – doświadczenie wykładowcy - 40% (odrębnie dla każdej części)

W kryterium doświadczenie wykładowcy, który będzie prowadził szkolenie Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe wykładowcy w następujący sposób (odrębnie dla każdej części):


Za przeprowadzenie przez wykładowcę w okresie ostatnich 3 lat od dnia otwarcia ofert - szkolenia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w danej części - wykonawca może otrzymać punkty wg niniejszego wzoru.
T = (To / Tmax) x 40

gdzie:
Tmax – największa ilość szkoleń z danej tematyki przeprowadzonych przez wykładowcę - spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu w danej części
To – ilość szkoleń z zakresu danej tematyki wskazana w ofercie badanej w danej części.

Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.

Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługę zrealizowaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, polegającą na realizacji szkoleń lub kursów, obejmującą tematykę z zakresu:

Część 3: Szkolenie Oracle Database SQL
Przez szkolenie z tematu „Oracle Database SQL” Zamawiający rozumie przeprowadzenie szkoleń, które swoją tematyką obejmowały m.in. tworzenie prostych i złożonych kwerend, kwerendy z łączeniami, funkcje skalarne, kwerendy zagnieżdżone (podkwerendy), zakres stosowania podkwerend, różne rodzaje podkwerend, operacje na zbiorach, komendy DML (Data Manipulation Language), komendy DDL (Data Definition Language).

Minimalna ilość godzin szkolenia: 20 godzin (dydaktycznych).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie wykładowcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4
Szkolenie Wstęp do programowania w języku Java
Miejsce realizacji: m. Łódź, w salach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia z tematu Wstęp do programowania w języku Java dla uczniów / uczennic kierunku technik programista kształcących się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi. Przewidywana liczba uczestników/uczestniczek – 10 osób. Zamawiający przewiduje realizację 1 grupy szkoleniowej (średnio 10 osób/grupę), każda grupa ma zrealizować 50 godzin/grupę, czyli łącznie 50 godzin.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin.
Termin realizacji: Termin realizacji zajęć dla wszystkich grup to 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy, realizacja w dniach w dniach poniedziałek – piątek, w przedziale godzin 13.00-18.00 lub / oraz w soboty w przedziale godzin 8.00-17.00, przy czym harmonogram zajęć musi zostać ustalony z Zamawiającym ze względu na konieczność dopasowania do planu zajęć uczniów/uczennic. Zamawiający przewiduje ewentualną możliwość realizacji zajęć w dniach poniedziałek-piątek w godzinach 8.00-17.00 w dni wolne od zajęć dydaktycznych (np. w ferie zimowe).

Celem zajęć jest nabycie kompetencji. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic w oparciu o jednolite kryteria wypracowane na poziomie krajowym zgodnie z Wytycznymi Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014 – 2020 w ramach następujących 4 etapów weryfikacji kompetencji:

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty (w każdej części odrębnie) zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) C - cena - 60%

Przy dokonywaniu oceny (w każdej części odrębnie) ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady:
w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:
C = (X min ÷ X obliczana) x W max
• C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium
• W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium
• X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert w danej części
• X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.


2) D – doświadczenie wykładowcy - 40% (odrębnie dla każdej części)

W kryterium doświadczenie wykładowcy, który będzie prowadził szkolenie Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe wykładowcy w następujący sposób (odrębnie dla każdej części):


Za przeprowadzenie przez wykładowcę w okresie ostatnich 3 lat od dnia otwarcia ofert - szkolenia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w danej części - wykonawca może otrzymać punkty wg niniejszego wzoru.
T = (To / Tmax) x 40

gdzie:
Tmax – największa ilość szkoleń z danej tematyki przeprowadzonych przez wykładowcę - spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu w danej części
To – ilość szkoleń z zakresu danej tematyki wskazana w ofercie badanej w danej części.

Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.

Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługę zrealizowaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, polegającą na realizacji szkoleń lub kursów, obejmującą tematykę z zakresu:

Część 4: Szkolenie Wstęp do programowania w języku Java
Przez szkolenie z tematu „wstęp do programowania w języku Java” Zamawiający rozumie przeprowadzenie szkoleń, które swoją tematyką obejmowały m.in. podstawy programowania w języku Java (platforma Java, czym jest program w języku Java i jak go uruchomić, struktura projektu: pliki źródłowe i skompilowane, katalogi, pakiety i klasy, proste metody komunikacji z użytkownikiem: standardowe wejście i wyjście, okna dialogowe, zmienne i typy. podstawowe typy danych: liczby całkowite i z ułamkiem, napisy, instrukcje sterujące języka Java), podstawowe techniki programistyczne (tworzenie sparametryzowanych funkcji i procedur, pisanie pętli i prostych algorytmów, wydzielanie powtarzających się fragmentów i schematów; podstawy refaktoryzacji), środowisko programisty (narzędzia do edycji kodu: edytor i konsola vs zaawansowane, środowisko netbeans i inne środowiska programistyczne dla Javy, systemy kontroli wersji i możliwości współdzielenia kodu, system git, narzędzia do budowania projektów, w szczególności maven), programowanie obiektowe w Javie (struktura pamięci maszyny wirtualnej Javy; stos i sterta, referencje i obiekty. jak działa przypisanie i przekazywanie argumentów do metod, dziedziczenie klas i nadpisywanie metod, polimorfizm, interfejsy i klasy abstrakcyjne, wyjątki w języku Java)

Minimalna ilość godzin szkolenia: 20 godzin (dydaktycznych).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie wykładowcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5
Szkolenie wstępne Programista backend - Java
Miejsce realizacji: m. Łódź, w salach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia z tematu Programista backend - Java dla uczniów / uczennic kierunku technik programista kształcących się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi. Przewidywana liczba uczestników/uczestniczek – 10 osób. Zamawiający przewiduje realizację 1 grupy szkoleniowej (średnio 10 osób/grupę), każda grupa ma zrealizować 50 godzin/grupę, czyli łącznie 50 godzin.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin.
Termin realizacji: Termin realizacji zajęć dla wszystkich grup to 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy, realizacja w dniach w dniach poniedziałek – piątek, w przedziale godzin 13.00-18.00 lub / oraz w soboty w przedziale godzin 8.00-17.00, przy czym harmonogram zajęć musi zostać ustalony z Zamawiającym ze względu na konieczność dopasowania do planu zajęć uczniów/uczennic. Zamawiający przewiduje ewentualną możliwość realizacji zajęć w dniach poniedziałek-piątek w godzinach 8.00-17.00 w dni wolne od zajęć dydaktycznych (np. w ferie zimowe).

Celem zajęć jest nabycie kompetencji. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic w oparciu o jednolite kryteria wypracowane na poziomie krajowym zgodnie z Wytycznymi Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014 – 2020 w ramach następujących 4 etapów weryfikacji kompetencji:

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty (w każdej części odrębnie) zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) C - cena - 60%

Przy dokonywaniu oceny (w każdej części odrębnie) ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady:
w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:
C = (X min ÷ X obliczana) x W max
• C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium
• W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium
• X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert w danej części
• X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.


2) D – doświadczenie wykładowcy - 40% (odrębnie dla każdej części)

W kryterium doświadczenie wykładowcy, który będzie prowadził szkolenie Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe wykładowcy w następujący sposób (odrębnie dla każdej części):


Za przeprowadzenie przez wykładowcę w okresie ostatnich 3 lat od dnia otwarcia ofert - szkolenia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w danej części - wykonawca może otrzymać punkty wg niniejszego wzoru.
T = (To / Tmax) x 40

gdzie:
Tmax – największa ilość szkoleń z danej tematyki przeprowadzonych przez wykładowcę - spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu w danej części
To – ilość szkoleń z zakresu danej tematyki wskazana w ofercie badanej w danej części.

Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.

Część 5: Szkolenie wstępne Programista backend – Java
Przez szkolenie z tematu „programista backend - Java” Zamawiający rozumie przeprowadzenie szkoleń, które swoją tematyką obejmowały m.in. Maven i zależności między projektami, tworzenie aplikacji webowych na platformie Java+Spring, baza danych w aplikacji webowej, testy i kontrola jakości kodu, Java – elementy zaawansowane, wybrane elementy Java EE.

Minimalna ilość godzin szkolenia: 20 godzin (dydaktycznych).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie wykładowcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 6
Szkolenie programowanie aplikacji mobilnych (iOS lub Android)
Miejsce realizacji: m. Łódź, w salach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia z tematu programowanie aplikacji mobilnych (iOS lub Android) dla uczniów / uczennic kierunku technik programista kształcących się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi. Przewidywana liczba uczestników/uczestniczek – 10 osób. Zamawiający przewiduje realizację 1 grupy szkoleniowej (średnio 10 osób/grupę), każda grupa ma zrealizować 60 godzin/grupę, czyli łącznie 60 godzin.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin.
Termin realizacji: Termin realizacji zajęć dla wszystkich grup to 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy, realizacja w dniach w dniach poniedziałek – piątek, w przedziale godzin 13.00-18.00 lub / oraz w soboty w przedziale godzin 8.00-17.00, przy czym harmonogram zajęć musi zostać ustalony z Zamawiającym ze względu na konieczność dopasowania do planu zajęć uczniów/uczennic. Zamawiający przewiduje ewentualną możliwość realizacji zajęć w dniach poniedziałek-piątek w godzinach 8.00-17.00 w dni wolne od zajęć dydaktycznych (np. w ferie zimowe).

Celem zajęć jest nabycie kompetencji. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji nabycia kompetencji uczniów / uczennic w oparciu o jednolite kryteria wypracowane na poziomie krajowym zgodnie z Wytycznymi Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014 – 2020 w ramach następujących 4 etapów weryfikacji kompetencji:

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty (w każdej części odrębnie) zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) C - cena - 60%

Przy dokonywaniu oceny (w każdej części odrębnie) ofert Zamawiający będzie stosował następujące zasady:
w kryterium cena zastosowany zostanie następujący wzór arytmetyczny:
C = (X min ÷ X obliczana) x W max
• C – liczba punktów otrzymanych w danym kryterium
• W max – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium
• X min – najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert w danej części
• X obliczana – wartość obliczanej oferty w danym kryterium.


2) D – doświadczenie wykładowcy - 40% (odrębnie dla każdej części)

W kryterium doświadczenie wykładowcy, który będzie prowadził szkolenie Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe wykładowcy w następujący sposób (odrębnie dla każdej części):


Za przeprowadzenie przez wykładowcę w okresie ostatnich 3 lat od dnia otwarcia ofert - szkolenia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w danej części - wykonawca może otrzymać punkty wg niniejszego wzoru.
T = (To / Tmax) x 40

gdzie:
Tmax – największa ilość szkoleń z danej tematyki przeprowadzonych przez wykładowcę - spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu w danej części
To – ilość szkoleń z zakresu danej tematyki wskazana w ofercie badanej w danej części.

Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.

Część 6: Szkolenie programowanie aplikacji mobilnych (iOS lub Android)
Przez szkolenie z tematu „programowanie aplikacji mobilnych (iOS lub Android)” Zamawiający rozumie przeprowadzenie szkoleń, które swoją tematyką obejmowały m.in. podstawy systemu Android lub iOS, zasoby aplikacji, projektowanie i implementacja warstwy prezentacji aplikacji, trwały zapis danych użytkownika, wykonywanie długotrwałych operacji w tle, bezpieczeństwo systemu i aplikacji, komunikacja aplikacji z usługami zewnętrznymi, kompatybilność ze starszymi urządzeniami.

Minimalna ilość godzin szkolenia: 20 godzin (dydaktycznych).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie wykładowcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W postępowaniach o
wartości mniejszej niż progi unijne zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w
postępowaniu żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
2.1 W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz. 835):
2.1.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006r.
dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.
UE L 134 z 20.05.2006r. z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006”, i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia
17 marca 2014r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną,
suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających ( Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014r. z późn. zm.), zwanego dalej
„rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
(Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2.1.2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 2.1.1.
2.2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość weryfikacji braku zaistnienia ww. podstaw wykluczenia w stosunku dokonkretnego podmiotu za pomocą wszelkich dostępnych środków. Jako przykład takich metod weryfikacji można wskazać chociażby
ogólnodostępne rejestry takie jak Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej czy
Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych.

- Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:
a) wypełniony formularz oferty – wg zał. nr 1 do SWZ (wzór),
b) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – wg zał. nr 4 do SWZ
(wzór),
c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej – jeśli dotyczy,
d) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się
o zamówienie tzw. „konsorcja” oraz spółek cywilnych) – jeśli dotyczy,
2. Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowe środki dowodowe.
Wraz z ofertą, w celu potwierdzenia, że wykładowcy wykonali określone szkolenia, wykonawca (w celu potwierdzenia zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe: informacje na temat przeprowadzonych szkoleń ( nt. doświadczenia) zgodnie z tabelą zamieszczoną w Formularzu ofertowym pkt 2.
Jeżeli wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający nie wyraża zgody na ich uzupełnienie po terminie składania ofert (zgodnie z art. 107 ust 3 pzp).
Zamawiający nie będzie występował do wykonawców o złożenie wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych, po otwarciu ofert. (art. 107 ust 3 w zw. z art. 107 ust 2 pzp).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W toku prowadzonego
postępowaniakomunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymisię
o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika), o którym
mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ. 3. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w rozdziale V
SWZ.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W
toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami
wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera
(pełnomocnika) o którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ.3. W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).4. Spółka cywilna, jest
kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej
wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do
oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o
niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).5. Wszyscy wykonawcy
składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i
wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach
odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub
od każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

par 6 UMOWY
1. Zmiany treści niniejszej umowy, jak też oświadczenia woli stron w związku z jej wykonywaniem, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia Umowy w przypadku zmiany przepisów prawa, wytycznych lub innych regulacji w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, w szczególności związanych ze zmianą sytuacji epidemiologicznej w kraju w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 i innych chorób zakaźnych .

3. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy z przyczyn:
a) wynikających ze zmiany harmonogramu realizacji projektu lub przedłużającej się procedury wyboru wykonawcy w postępowaniu lub przedłużającej się procedury podpisywania umowy;
b) wynikających ze zmiany harmonogramu lub szczegółowego programu szkolenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności związanych z sytuacją epidemiologiczną w kraju w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 i innych chorób zakaźnych .

4. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane:
a) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy;
b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia, w tym zmiany stawki VAT;
c) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, lub w interesie Zamawiającego, w tym np. w przypadku braku uznania danego szkolenia za niekwalifikowane;
d) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
e) zmiany terminu realizacji umowy pod warunkiem nieprzewidzianych zdarzeń których nie dało się przewidzieć
f) zmiany ilości osób, które mają być przeszkolone.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
4) w przypadkach, o których mowa w art. 248 ust. 3, art. 249 i art. 250 ust. 2, zostały złożone
oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie;
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
7) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił
się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed
upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed
upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze
prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o:zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania
działalności wykonawcy, którego ofertę
wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są
miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację
przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3) Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt 1 powyżej, na
stronie internetowej prowadzonego postępowania.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy ustalenie dokładnego terminu dostawy i prac w Szkole z
Zamawiającym, w taki sposób aby nie kolidowały z prowadzonymi zajęciami.
6. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między
zamawiającym a wykonawcą, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych:
Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym
a wykonawcą realizowane będą w złotych polskich PLN.
7. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z przesłankami
określonymi we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
8. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2
Nie dotyczy.
9. Informacja o zastrzeżeniu możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez
wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp
Nie dotyczy.
10. Wymóg lub możliwość złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenie
katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 Pzp
Nie dotyczy.
11. Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający przewiduje ich zwrot:
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 261
Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.