Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00329721/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
- 2025/BZP 00354486/01 - Wynik z dnia 2025-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zabrzański Budżet Obywatelski 2024 (X edycja – wniosek P0021) – Rozwój całego Zaborza (Etap I)(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,204637,0384eb065d7eb0988b7b1404ebaf5b1f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabrzański Budżet Obywatelski 2024 (X edycja – wniosek P0021) – Rozwój całego Zaborza (Etap I)(...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-021cd7c0-99ed-44b6-bb3c-f06dbb8e2357
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028878/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zabrzański Budżet Obywatelski2024 (X edycja - wniosek P0021) -Rozwój całego Zaborza (Etap I):Zadanie 1 i 2 (…)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.28.2025.JD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80750 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach realizacji Zabrzańskiego Budżetu Obywatelskiego 2024 (X edycja – wniosek P0021) – Rozwój całego Zaborza (Etap I) jest:Zadanie nr 1:
Dostawa i montaż przy boiskach piłkarskich na terenie Młodzieżowego Klubu Sportowego „Zaborze” wiat stadionowych dla zawodników rezerwowych w ilości 2 szt. po 16 miejsc siedzących
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112100-9 - Wiaty
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach realizacji Zabrzańskiego Budżetu Obywatelskiego 2024 (X edycja – wniosek P0021) – Rozwój całego Zaborza (Etap I) jest:Zadanie nr 2:
Dostawa i montaż na terenie dzielnicy Zaborze – Północ: koszy na śmieci i ławek leżakowych parkowych (wraz z wykonaniem nawierzchni pod ławkami z kostki betonowej), przygotowanie terenów i wskazanych przez Zamawiającego (lub Użytkowników) miejsc do montażu koszy na śmieci i ławek leżakowych, uporządkowanie terenów po wykonanych montażach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 40750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46346,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48326,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46346,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Kotlewska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: COLOSEO Justyna Kotlewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220401591
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 35,
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46346,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Pełna nazwa zamówienia: Zabrzański Budżet Obywatelski 2024 (X edycja – wniosek P0021) – Rozwój całego Zaborza
(Etap I): Zadanie nr 1: Dostawa i montaż przy boiskach piłkarskich na terenie Młodzieżowego Klubu Sportowego „Zaborze” wiat
stadionowych dla zawodników rezerwowych w ilości 2 szt. po 16 miejsc siedzących
Zadanie nr 2: Dostawa i montaż na terenie dzielnicy Zaborze – Północ: koszy na śmieci i ławek leżakowych parkowych (wraz z wykonaniem nawierzchni pod ławkami z kostki betonowej)
Termin wykonania zamówienia. Ukończenie zadania i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 3 miesięcy od
daty zawarcia umowy, w tym przekazanie terenu realizacji robót nastąpi w terminie do 5 dni kalendarzowych od zawarcia umowy, rozpoczęcie wykonywania przedmiotu umowy nastąpi do 5 dni kalendarzowych po przekazaniu terenu realizacji robót.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Motorikpark-ścieżka przeszkód zręcznościowych dla młodzieży i dorosłych w Parku im. Powstańców Śląskich przy ul. Czołgistów - w ramach Zabrzańskiego Budżetu Obywatelskiego, edycja XI-wniosek P0036
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości będących własnością MGW w Zabrzu z obiektów niezamieszkałych z lokalizacji Zamawiającego na terenie Zabrza - 2 zadania
- "Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody na potrzeby realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup i dostawa cystern na podwoziu tandemowym do transportu i dystrybucji wody pitnej dla Miasta Zabrze w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- NAPRAWA APARATURY MEDYCZNEJ: CYSTO-URETROFIBEROSKOP
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2026 r. z podziałem na 8 części" I półrocze
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesołe Drobinki" w Drobinie
- Remont toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
- Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
- Dostawa i montaż stolarki aluminiowej dla inwestycji "Przebudowa budynku Uczelni PANS w Chełmie przy ul. Wojsławicka 8B"
- Zagospodarowanie terenu przy ośrodkach wychowania przedszkolnego w celu utworzenia oraz utrzymania nowych miejsc przedszkolnych oraz dostosowania do potrzeb edukacji włączającej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.