Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00406280/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w ramach środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jeleniogórska, 4
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: asulkowska@szpitalboleslawiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbol.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_boleslawiec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w ramach środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-192.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6faac447-57ea-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042465/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa sprzętu podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w ramach środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 40/PN/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 366110,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 14.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 152044,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 24.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 194556,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 34.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 19508,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136623,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136623,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136623,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q4NET sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992630813
7.3.3) Ulica: Aleja Karkonoska 59
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-015
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136623,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADU sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981989019
7.3.3) Ulica: Wrocławska 1 B
7.3.4) Miejscowość: Suchy Dwór
7.3.5) Kod pocztowy: 52-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MADU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MADU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postepowaniu nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Usunięcie odpadów z naczepy Tir-a znajdującego się na parkingu stacji paliw we wsi Łąka
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach komunalnych we wsi Kruszyn - etap II
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 20 01 21*,16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04". Znak sprawy: 02/RZP/SWZ/2025.
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2276D w miejscowości Tomaszów Bolesławiecki"
- "Przebudowa drogi powiatowej 2270D w miejscowości Różyniec polegająca na budowie chodnika wraz z remontem przełomów"
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- ,,Cyberbezpieczny samorząd - wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach" realizowanego w ramach projektu grantowego pt.: "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Małopolska Uczelnia Państwowa - rozwój w kierunku dostępności (nr projektu FERS.03.01-IP.08-0079/24)"
- "Dostawa wirtualnego laboratorium chemicznego oraz czytników ebooków dla ZS w Sokołowie Młp."
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym i macierzą dyskową realizowana w ramach Projektu grantowego pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Doposażenie Szkoły Podstawowej w Szczytnej w pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji programów nauczania w ramach realizacji projektu pn. "Stawiamy na uczniów!-rozwój edukacji w Gminie Szczytna"
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.