eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Modernizacja infrastruktury sportowo - kulturalnej w Gminie Sianów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sportowo - kulturalnej
w Gminie Sianów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ejacewicz@sianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a8ebf3c-56c3-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury sportowo - kulturalnej
w Gminie Sianów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a8ebf3c-56c3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004151/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja infrastruktury sportowo-kulturalnej w Gminie Sianów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402947

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1. ZADANIE 1:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych elementów - urządzeń na 18 placów zabaw, obejmujące demontaż i utylizację istniejących urządzeń oraz zakup i montaż nowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (CZĘŚĆ 1 w folderze dot. Zadania 1) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

CZĘŚĆ 1. ZADANIE 2:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów na plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Sianowie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (CZĘŚĆ 1 w folderze dot. Zadania 2) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

CZĘŚĆ 1. ZADANIE 3:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów na plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Sianowie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (CZĘŚĆ 1 w folderze dot. Zadania 3) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Dodatkowo Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1 – Dokumentacja Projektowa dla części nr 1 - Załącznik nr 1.4: Formularz wyceny wyposażenia, który będzie wymagany do złożenia przed podpisaniem umowy przez wybranego Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 2148452,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu sportowego w Sianowie wraz z zadaszeniem nad boiskiem, na terenie działki nr 577 obr. 0007 m. Sianów.
Działka stanowi teren stadionu miejskiego obecnie częściowo zabudowanego. Teren działki jest płaski i jest wyposażony we wszystkie media. Istniejące boisko sportowe o konstrukcji betonowej planuje się wykorzystać pod rozbudowę boiska jako podbudowę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji (CZĘŚĆ 2) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262210-6 - Fundamentowanie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 4019249,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 ZADANIE NR 1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa trzech boisk sportowych przy trzech szkołach podstawowych w Sianowie SP nr 2, we wsi Iwięcino oraz we wsi Sucha Koszalińska ze sztuczną nawierzchnią i infrastrukturą towarzyszącą.

LOKALIZACJA:
1. Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul. Dworcowej 26A, Sianów (dz. nr 519/11 obr.003) ; 2. Szkoła Podstawowa Sucha Koszalińska, Gmina Sianów (dz. nr 14/2 obr. Sucha Koszalińska); 3. Szkoła Podstawowa Iwięcino, Gmina Sianów (dz. nr 296 obr. Iwięcino);

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji (Część 3 Zadanie 1). oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

CZĘŚĆ 3 ZADANIE NR 2.
Przedmiotem zamówienia jest budowa kortów tenisowych na Stadionie Miejskim w Sianowie. Lokalizacja obiektu: Teren objęty zakresem zamówienia obejmuje działki nr 577, 580 obr. nr 7 miasta Sianów i nr 76 obr. 6 miasta Sianów. Zakres zamówienia obejmuje budowę: a) dwóch kortów o nawierzchni z poliuretanu: - jeden pełny kort o wymiarach 17,07 x 34,77 m z siatką tenisową, - jeden kort połówkowy o wymiarach 18,73 x 17,07 m ze ścianka treningową o długości 11 m i wysokości 3 m, b) piłkochwytów i ogrodzenia kortów, c) dojścia z kostki betonowej. UWAGA Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do przetargu obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia. Zakres niniejszego postępowania przetargowego NIE OBEJMUJE budowy suchego placu zabaw na Stadionie Miejskim w Sianowie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1C do niniejszej specyfikacji (Część 3 Zadanie 2) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 2701216,58 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą i montażem kontenera szatniowo – sanitarnego – na boisko sportowe we wsi Sieciemin dz. nr 204 obr. Sieciemin, Gmina Sianów, wraz z niezbędnym wyposażeniem składającego się z trzech modułów (2 oddzielne szatnie oraz 1 moduł z przeznaczeniem na 2 pomieszczenia sanitarne) lub jednego modułu o minimalnej powierzchni zabudowy 30m2, składającego się z trzech pomieszczeń (2 oddzielne szatnie oraz 1 moduł z przeznaczeniem na 2 pomieszczenia sanitarne).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu kultury Kina Zorza na Placu pod Lipami w Sianowie.
Zakres zamówienia obejmuje:
• oświetlenie sceniczne
• fotele kinowe
• kurtyny
• remont sali kinowej

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1D do niniejszej specyfikacji (Część 5) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39111200-5 - Siedziska teatralne

4.5.5.) Wartość części: 753513,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do 25.10.2023 r. do godz. 11:00 na część nr 5 wpłynęły 2 oferty.

Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania udostępnił kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 5 zamówienia w wysokości 753 513,87 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 5 zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego uzasadnione jest unieważnienie postępowania dla części nr 5.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.