eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Modernizacja infrastruktury sportowo - kulturalnej w Gminie Sianów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sportowo - kulturalnej
w Gminie Sianów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ejacewicz@sianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a8ebf3c-56c3-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury sportowo - kulturalnej
w Gminie Sianów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a8ebf3c-56c3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004151/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja infrastruktury sportowo-kulturalnej w Gminie Sianów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402947

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1. ZADANIE 1:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych elementów - urządzeń na 18 placów zabaw, obejmujące demontaż i utylizację istniejących urządzeń oraz zakup i montaż nowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (CZĘŚĆ 1 w folderze dot. Zadania 1) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

CZĘŚĆ 1. ZADANIE 2:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów na plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Sianowie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (CZĘŚĆ 1 w folderze dot. Zadania 2) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

CZĘŚĆ 1. ZADANIE 3:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów na plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Sianowie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji (CZĘŚĆ 1 w folderze dot. Zadania 3) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Dodatkowo Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1 – Dokumentacja Projektowa dla części nr 1 - Załącznik nr 1.4: Formularz wyceny wyposażenia, który będzie wymagany do złożenia przed podpisaniem umowy przez wybranego Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 2148452,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu sportowego w Sianowie wraz z zadaszeniem nad boiskiem, na terenie działki nr 577 obr. 0007 m. Sianów.
Działka stanowi teren stadionu miejskiego obecnie częściowo zabudowanego. Teren działki jest płaski i jest wyposażony we wszystkie media. Istniejące boisko sportowe o konstrukcji betonowej planuje się wykorzystać pod rozbudowę boiska jako podbudowę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji (CZĘŚĆ 2) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262210-6 - Fundamentowanie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 4019249,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 ZADANIE NR 1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa trzech boisk sportowych przy trzech szkołach podstawowych w Sianowie SP nr 2, we wsi Iwięcino oraz we wsi Sucha Koszalińska ze sztuczną nawierzchnią i infrastrukturą towarzyszącą.

LOKALIZACJA:
1. Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul. Dworcowej 26A, Sianów (dz. nr 519/11 obr.003) ; 2. Szkoła Podstawowa Sucha Koszalińska, Gmina Sianów (dz. nr 14/2 obr. Sucha Koszalińska); 3. Szkoła Podstawowa Iwięcino, Gmina Sianów (dz. nr 296 obr. Iwięcino);

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji (Część 3 Zadanie 1). oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

CZĘŚĆ 3 ZADANIE NR 2.
Przedmiotem zamówienia jest budowa kortów tenisowych na Stadionie Miejskim w Sianowie. Lokalizacja obiektu: Teren objęty zakresem zamówienia obejmuje działki nr 577, 580 obr. nr 7 miasta Sianów i nr 76 obr. 6 miasta Sianów. Zakres zamówienia obejmuje budowę: a) dwóch kortów o nawierzchni z poliuretanu: - jeden pełny kort o wymiarach 17,07 x 34,77 m z siatką tenisową, - jeden kort połówkowy o wymiarach 18,73 x 17,07 m ze ścianka treningową o długości 11 m i wysokości 3 m, b) piłkochwytów i ogrodzenia kortów, c) dojścia z kostki betonowej. UWAGA Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do przetargu obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia. Zakres niniejszego postępowania przetargowego NIE OBEJMUJE budowy suchego placu zabaw na Stadionie Miejskim w Sianowie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1C do niniejszej specyfikacji (Część 3 Zadanie 2) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 2701216,58 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą i montażem kontenera szatniowo – sanitarnego – na boisko sportowe we wsi Sieciemin dz. nr 204 obr. Sieciemin, Gmina Sianów, wraz z niezbędnym wyposażeniem składającego się z trzech modułów (2 oddzielne szatnie oraz 1 moduł z przeznaczeniem na 2 pomieszczenia sanitarne) lub jednego modułu o minimalnej powierzchni zabudowy 30m2, składającego się z trzech pomieszczeń (2 oddzielne szatnie oraz 1 moduł z przeznaczeniem na 2 pomieszczenia sanitarne).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu kultury Kina Zorza na Placu pod Lipami w Sianowie.
Zakres zamówienia obejmuje:
• oświetlenie sceniczne
• fotele kinowe
• kurtyny
• remont sali kinowej

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1D do niniejszej specyfikacji (Część 5) oraz w pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39111200-5 - Siedziska teatralne

4.5.5.) Wartość części: 753513,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do 25.10.2023 r. do godz. 11:00 na część nr 2 wpłynęły 3 oferty.

Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania udostępnił kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 2 zamówienia w wysokości 4 019 249,11 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 2 zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego uzasadnione jest unieważnienie postępowania dla części nr 2.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.