Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00364384/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 do celów grzewczych do obiektów Uniwersytetu Gdańskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 do celów grzewczych do obiektów Uniwersytetu Gdańskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-980a8034-fb03-46fc-b8af-32a25536f2b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00351526/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 do celów grzewczych dla UG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364384
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5B10.291.1.112.2025.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 256207,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 do celów grzewczych, zwanego dalej „paliwem”, do obiektów Uniwersytetu Gdańskiego, w szacowanej ilości 74 500 litrów. Rzeczywista ilość dostarczonego paliwa wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy wartości oferty.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09135100-5 (olej opałowy).
3. Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć sukcesywne (częściowe) dostarczanie zamówionej przez uprawnionych pracowników Uniwersytetu Gdańskiego partii paliwa.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ.
5. Paliwo będzie dostarczane transportem Wykonawcy - autocysterną z mechanicznym rozładunkiem z użyciem pompy. Cena transportu ma być wliczona w cenę paliwa.
6. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w PN-C-96024:2020-12 (Przetwory naftowe – oleje opałowe) dla gatunku L-1.
7. Adresy dostawy paliwa oraz przewidywane ilości dostaw:
1) Stacja Morska Hel - ul. Wiejska 20, 84-150 Hel, administracja budynku: średnio 7 dostaw po około 8 000 litrów każda oraz 1 dostawa około 4 000 litrów (w okresie letnim jedna dostawa),
2) Ośrodek Konferencyjno - Szkoleniowy w Leźnie - Leźno 45, 80-298 Gdańsk, administracja budynku: 3 dostawy w ilościach: 1 dostawa około 6 500 litrów, 1 dostawa około 6 000 litrów oraz 1 dostawa około 2 000 litrów.
8. Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ, zostały wskazane normy, o których mowa w art. 101 ust. 3 Pzp, to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż rozwiązania równoważne zagwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią spełnienie w równoważnym stopniu wymagań Zamawiającego. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanym opisie przedmiotu zamówienia.
9. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ, jakie normy zostały zamienione i podać jakie w ich miejsce proponuje rozwiązania równoważne. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 Pzp).
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części zamówienia maksymalnie o 30% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawcy nie jakiekolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego. w szczególności roszczenie o wykonanie umowy do pełnej wysokości kwoty wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do umowy lub o wypłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część zamówienia. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja skutkuje odpowiednim pomniejszeniem ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy i nie stanowi zmiany umowy wymagającej zawarcia aneksu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264797,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286958,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264797,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030078156
7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264797,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Wronia Górka bez barier - uporządkowanie i zagospodarowanie dojścia na Wronią Górkę od ul. Wroniej" oraz "Zielona Wronia" - realizacja obu zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2022.
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Narodowego w Gdańsku
- Dostawa narzędzi na potrzeby projektu AGRARSENSE dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i osób w połączeniu z usługą patrolowania na terenie Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku z opcją.
- Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków
- Zakup i dostawa urządzeń informatycznych dla Urzędu Statystycznego w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju opałowego do celów grzewczych na potrzeby kompleksów administrowanych przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu w szacunkowej ilości 25,000 tys. l.
- "DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO LEŚNEGO OŚRODKA SZKOLENIOWEGO W PUSZCZYKOWIE W ROKU 2026"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej św. Józefa w Mieni w 2026 roku.
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego oraz oleju napędowego na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie z podziałem na części
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla ZSP w Rogowie na okres od stycznia do grudnia 2026r. w ilości 43 000 litrów.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla jednostek na terenie Gminy Tczów w 2026 roku
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





