eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Budowa ulicy Morelowej wraz z odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym w Białej Podlaskiej



Ogłoszenie z dnia 2022-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Morelowej wraz z odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym w Białej Podlaskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83-341-61-77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy Morelowej wraz z odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym w Białej Podlaskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c292e97-38d0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036292/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Budowa dróg osiedlowych (ul. Sikorskiego, ul. Jastrzębia, ul.Rakowa, ul.Morelowa, ul.Zawiszy Czarnego))

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359040/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.55.2022.IMO2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 445098,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Morelowej wraz z odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym w Białej Podlaskiej.
2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
CPV: 45233140-2 Roboty drogowe;
CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków;
CPV: 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej;
CPV: 45000000-7 Roboty budowlane;
CPV: 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
CPV: 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych;
CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej;
CPV: 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli;
CPV: 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia;
CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne;
CPV: 45232460-4 Roboty sanitarne;
CPV: 45112730-1 Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad;
CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg;
CPV: 45233320-8 Fundamentowanie dróg;
CPV: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg;
CPV: 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych.
3. Teren obejmujący przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w województwie lubelskim, Gmina Miejska Biała Podlaska.
4. Zakres inwestycji obejmuje budowę drogi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną,
a w szczególności:
1) budowę jezdni ulicy Morelowej z włączeniem do ulicy Marii Skłodowskiej Curie,
o nawierzchni utwardzonej z betonowej kostki brukowej obramowanej krawężnikami betonowymi o długości 71,00 i szerokości 5,00 m,
2) wykonanie zjazdów z dojściami na posesje z betonowej kostki brukowej dostosowanych
do szerokości istniejących bram i furtek,
3) wykonanie zieleńców na długości projektowanej ulicy,
4) odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego na odcinku budowanego kanału deszczowego w ulicy Marii Skłodowskiej Curie,
5) budowę kanalizacji deszczowej z rur PP, SN8 o średnicy 300 mm, wraz z przykanalikami z rur PCV, SN8 o średnicy 200 mm do wpustów betonowych średnicy 500 mm z osadnikiem i kratą żeliwną typu ciężkiego D-400 oraz wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych: śr.1200-1500 wraz z włazami żeliwnymi typu ciężkiego,
6) budowę wydzielonego oświetlenia drogowego, demontaż opraw oświetleniowych na istniejącej napowietrznej linii energetycznej (na majątku PGE Dystrybucja) i budowa nowej kablowej linii oświetlenia ulicznego z oprawami typu LED,
7) budowę kanału technologicznego.
5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać stałą organizację ruchu: oznakowanie poziome i pionowe. Na czas budowy wykonawca wykona czasową organizację ruchu.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa;
2) przedmiar robót; (UWAGA: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje ryczałtową formę wynagrodzenia. Przy ryczałtowej formie wynagrodzenia, dołączony do dokumentacji projektowej przedmiar pełni jedynie funkcję pomocniczą i orientacyjną, a wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac wynikających z dokumentów zamówienia oraz dokumentacji projektowej za zaoferowaną w ofercie cenę ryczałtową wyliczoną na podstawie kalkulacji własnej)
7. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 36 miesięcy*, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
 Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować jeden poniższych okresów gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane tj.: 36 m-cy albo 48 m-cy albo 60 m-cy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 36 m-cy. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 m-cy.
 Zamawiający informuje, że okres gwarancji na wykonane roboty budowlane jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XVIII SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45000000-7 - Roboty budowlane

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 650197,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650197,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 650197,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGI MOSTY BOGDAN SZEWCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030193228

7.3.3) Ulica: Karłowicza 22

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakład Instalatorstwa Sanitarnego Zenon Śledź - branża sanitarna
Usługi Geodezyjno-Projektowo-Budowlane „GEOINVEST”
Władysław Fiedoruk - kanał technologiczny
Zakład Usług Elektro Instalacyjnych Andrzej Karpiński - branża elektryczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650197,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.