eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979476

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Czarne

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0598332079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/czarne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32b79674-5150-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050223/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPiZP.271.1.12.2023.RS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6880400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych dla potrzeb realizacji inwestycji pn. Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy w formule „zaprojektuj i wybuduj” .
2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość części:
Część 1. Budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy.
1) Budowa kanalizacji tłocznej fi 110 mm - 400,00 mb.
2) Budowa kanalizacji tłocznej fi 125 mm - 5850,00 mb
3) Budowa kanalizacji grawitacyjnej fi 200 mm - 125,00 mb
4) Budowa studni rewizyjnych fi 1000 mm – szt. 10
5) Budowa studni rozprężnych fi 1000 mm – szt. 2
6) Budowa studni z zaworami napowietrzająco – odpowietrzającymi fi 1200 mm – szt. 4
7) Budowa studni czyszczakowych fi 1200 mm – szt. 4
8) Budowa studni przyłączeniowej z m. Nadziejewo z zasuwani fi 1500 mm – szt. 1
9) Budowa tłoczni ścieków w m. Wyczechy – 1 kpl
10) Budowa tłoczni ścieków w m. Czarne ul. Szosowa – 1 kpl
11) Rozbiórka istniejącej przepompowni na terenie dz. nr 10/8 ul. Szosowa w Czarnem – 1 kpl
12) Budowa stacji sprężarkowej do przedmuchiwania rurociągu tłocznego - 1 kpl
13) Budowa przejścia pod drogą kolejową przewiertem ( rura o śr. fi 200 mm + osłonowa stalowa DN 300 mm) - 1 kpl
14) Budowa komór przeciskowych fi 1500 mm z zasuwami odcinającymi DN 200 mm – szt. 2
15) Sterowania i monitoring dla projektowanych tłoczni – 2 kpl
16) Przyłącza energetyczne do wybudowanych tłoczni – 2 kpl
17) Ogrodzenie wybudowanych tłoczni – 2 kpl
18) Kpl dokumentacja projektowo kosztorysowa
19) Proponowana lokalizacja inwestycji przebiega przez działki :
a) Obręb Wyczechy: dz. nr - 1/5, 1/11, 63/4, 58, 63/1, 53/15, 53/5, 53/4, 53/3, 52, 50, 51, 3376/2;
b) Obręb Nadziejewo: dz. nr - 311/8, 312, 310/3, 222/1, 309/1, 230/1, 230/3, 329/4, 334/7, 230/5, 328/1, 328/24, 328/20;
c) Czarne, obręb 0001-49, ul. Szosowa: dz. nr - 10/3, 10/12, 10/10, 10/8, 3341/5, 11/11, 11/12, 11/13, 11/3, 11/5, 11/6;
d) Czarne, obręb 0002-63: dz. nr 1 ( PKP).
Część 2. Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem.
1) Budowa nowej komory stabilizacji tlenowej osadów KTSO-2 na terenie istniejącej oczyszczalni - 1 kpl
2) Wymiana dmuchawy o parametrach Qp=10,0 m3/min i mocy 22,0 kW
3) Budowa zbiornika wody technologicznej o poj. V= 30,00 m3 na terenie istniejącej czyszczalni - 1 kpl
4) Budowa nawierzchni z płyt JOMG na wjeździe do istniejącej oczyszczalni – 50 ,00 mb
5) Kpl dokumentacja projektowo kosztorysowa.
6) Proponowana lokalizacja inwestycji przebiega przez działki :
Czarne, obręb 0001-49: dz. nr 428, 3068/9, 3068/6.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy także:
1) Uzyskanie niezbędnych opinii i zgód od właścicieli i zarządców nieruchomości gruntowych, dróg publicznych i pasa drogi kolejowej,
2) Uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
3) Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
4) Nieodpłatne szkolenie wyznaczonego składu osobowego PWK w Czarnem w zakresie obsługi wbudowanych urządzeń,
5) Nieodpłatny nadzór autorski wykonawcy dokumentacji projektowej w okresie realizacji robót budowlanych i na etapie odbioru końcowego.
5. Szczegółowy zakres wykonania Części 1 przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, tj.: Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami stanowiąca Załącznik Nr 10 do SWZ.
6. Szczegółowy zakres wykonania Części 2 przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, tj.: Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami stanowiąca Załącznik Nr 11 do SWZ.
7. Przed złożeniem oferty, zaleca się Wykonawcy odbycie wizytacje Terenu Budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia Robót budowlanych – montażowych jak i rozbiórkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 5615236,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych dla potrzeb realizacji inwestycji pn. Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy w formule „zaprojektuj i wybuduj” .
2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość części:
Część 1. Budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy.
1) Budowa kanalizacji tłocznej fi 110 mm - 400,00 mb.
2) Budowa kanalizacji tłocznej fi 125 mm - 5850,00 mb
3) Budowa kanalizacji grawitacyjnej fi 200 mm - 125,00 mb
4) Budowa studni rewizyjnych fi 1000 mm – szt. 10
5) Budowa studni rozprężnych fi 1000 mm – szt. 2
6) Budowa studni z zaworami napowietrzająco – odpowietrzającymi fi 1200 mm – szt. 4
7) Budowa studni czyszczakowych fi 1200 mm – szt. 4
8) Budowa studni przyłączeniowej z m. Nadziejewo z zasuwani fi 1500 mm – szt. 1
9) Budowa tłoczni ścieków w m. Wyczechy – 1 kpl
10) Budowa tłoczni ścieków w m. Czarne ul. Szosowa – 1 kpl
11) Rozbiórka istniejącej przepompowni na terenie dz. nr 10/8 ul. Szosowa w Czarnem – 1 kpl
12) Budowa stacji sprężarkowej do przedmuchiwania rurociągu tłocznego - 1 kpl
13) Budowa przejścia pod drogą kolejową przewiertem ( rura o śr. fi 200 mm + osłonowa stalowa DN 300 mm) - 1 kpl
14) Budowa komór przeciskowych fi 1500 mm z zasuwami odcinającymi DN 200 mm – szt. 2
15) Sterowania i monitoring dla projektowanych tłoczni – 2 kpl
16) Przyłącza energetyczne do wybudowanych tłoczni – 2 kpl
17) Ogrodzenie wybudowanych tłoczni – 2 kpl
18) Kpl dokumentacja projektowo kosztorysowa
19) Proponowana lokalizacja inwestycji przebiega przez działki :
a) Obręb Wyczechy: dz. nr - 1/5, 1/11, 63/4, 58, 63/1, 53/15, 53/5, 53/4, 53/3, 52, 50, 51, 3376/2;
b) Obręb Nadziejewo: dz. nr - 311/8, 312, 310/3, 222/1, 309/1, 230/1, 230/3, 329/4, 334/7, 230/5, 328/1, 328/24, 328/20;
c) Czarne, obręb 0001-49, ul. Szosowa: dz. nr - 10/3, 10/12, 10/10, 10/8, 3341/5, 11/11, 11/12, 11/13, 11/3, 11/5, 11/6;
d) Czarne, obręb 0002-63: dz. nr 1 ( PKP).
Część 2. Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem.
1) Budowa nowej komory stabilizacji tlenowej osadów KTSO-2 na terenie istniejącej oczyszczalni - 1 kpl
2) Wymiana dmuchawy o parametrach Qp=10,0 m3/min i mocy 22,0 kW
3) Budowa zbiornika wody technologicznej o poj. V= 30,00 m3 na terenie istniejącej czyszczalni - 1 kpl
4) Budowa nawierzchni z płyt JOMG na wjeździe do istniejącej oczyszczalni – 50 ,00 mb
5) Kpl dokumentacja projektowo kosztorysowa.
6) Proponowana lokalizacja inwestycji przebiega przez działki :
Czarne, obręb 0001-49: dz. nr 428, 3068/9, 3068/6.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy także:
1) Uzyskanie niezbędnych opinii i zgód od właścicieli i zarządców nieruchomości gruntowych, dróg publicznych i pasa drogi kolejowej,
2) Uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
3) Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
4) Nieodpłatne szkolenie wyznaczonego składu osobowego PWK w Czarnem w zakresie obsługi wbudowanych urządzeń,
5) Nieodpłatny nadzór autorski wykonawcy dokumentacji projektowej w okresie realizacji robót budowlanych i na etapie odbioru końcowego.
5. Szczegółowy zakres wykonania Części 1 przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, tj.: Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami stanowiąca Załącznik Nr 10 do SWZ.
6. Szczegółowy zakres wykonania Części 2 przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, tj.: Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami stanowiąca Załącznik Nr 11 do SWZ.
7. Przed złożeniem oferty, zaleca się Wykonawcy odbycie wizytacje Terenu Budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia Robót budowlanych – montażowych jak i rozbiórkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 1265164,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4564674,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6004145,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4564674,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATA-TECHNIK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowo – Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570791550

7.3.3) Ulica: Osiedle Cechowe 31

7.3.4) Miejscowość: Budzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 64-840

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawcą robót budowanych w zakresie:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej jest: na tym etapie podwykonawca nie jest jeszcze znany.
2) Część robót budowlano – montażowych związanych z realizacją niniejszego przedmiotu umowy w tym roboty branży sanitarnej, technologicznej, budowlanej, drogowej i elektrycznej jest: na tym etapie podwykonawca nie jest jeszcze znany.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4564674,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3328479,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3370200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3328479,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATA-TECHNIK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowo – Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570791550

7.3.3) Ulica: Osiedle Cechowe 31

7.3.4) Miejscowość: Budzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 64-840

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawcą robót budowanych w zakresie:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej jest: na tym etapie podwykonawca nie jest jeszcze znany.
2) Część robót budowlano – montażowych związanych z realizacją niniejszego przedmiotu umowy w tym roboty branży sanitarnej, technologicznej, budowlanej, drogowej i elektrycznej jest: na tym etapie podwykonawca nie jest jeszcze znany.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3328479,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.