eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rezerwacja, zakup i dostarczenie biletów lotniczych wraz z możliwością transportu pomiędzy siedzibą Zamawiającego oraz wskazanym portem lotniczym, w latach 2024-2025



Ogłoszenie z dnia 2023-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rezerwacja, zakup i dostarczenie biletów lotniczych wraz z możliwością transportu pomiędzy siedzibą Zamawiającego oraz wskazanym portem lotniczym, w latach 2024-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.2.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467868

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00458792

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Niniejsze zamówienie obejmuje usługę rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów lotniczych wraz z możliwością transportu pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazanym portem lotniczym. 2. Usługa wykonywana będzie na podstawie zlecenia Zamawiającego, na zagraniczne i krajowe lotnicze przewozy pasażerskie, zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zleceniami w zakresie: tras, terminów i klas lotniczych, według obowiązujących taryf przewoźników, z uwzględnieniem najkorzystniejszych w danym momencie cen wszystkich przewoźników lotniczych na wszystkich trasach i na wszelkie oferowane przez nich przeloty oraz z zachowaniem wymaganego standardu podróży. 3. Lista osób upoważnionych do zlecenia zagranicznych i krajowych lotów zostanie dostarczona Wykonawcy po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega możliwość aktualizacji listy. 4. Zamawiający wskazuje, że za jeden bilet należy rozumieć bilet na trasie: „tam i z powrotem”. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu biletów „w jedną stronę”. 5. Zamawiający przewiduje zakup 290 biletów lotniczych (236 biletów międzynarodowych i 54 biletów krajowych), jednakże wskazana liczba ma charakter szacunkowy i nie stanowi podstawy roszczenia wynikającego z tytułu realizacji umowy. 6. Zamawiający gwarantuje zakup 30% (87 bilety) z liczby biletów przewidzianych do zakupu w okresie obowiązywania umowy, lecz zastrzega sobie możliwość dostosowania liczby kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb (tzn. zmniejszenia lub zwiększenia ich liczby, zmiany potrzeb lotów docelowych), w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Zapewnienie transportu 1. Zamawiający ma prawo skorzystać z usługi polegającej na zapewnieniu transportu osób, udających się w podróż służbową, na trasie między: • Siedzibą Zamawiającego (Warszawa, ul. Puławska 180) a Mazowieckim Portem Lotniczym Warszawa Modlin lub z Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa Modlin do siedziby Zamawiającego •Siedzibą Zamawiającego (Warszawa ul. Puławska 180) a lotnisko Chopina w Warszawie i z Lotnisko Chopina w Warszawie do siedziby Zamawiającego. •Siedzibą WS PLSK (Kraków, ul. Halicka 9) a Międzynarodowym Portem Lotniczym im. Jana Pawła II Kraków-Balice i z Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice do siedziby WS PLSK w Krakowie.
8. Zamawiający wymaga, aby osoba/ osoby wykonująca/-e czynności obsługi Zamawiającego (min. Rezerwacja i zakup biletów), była/-y i pozostawała/-y zatrudniona/-e przynajmniej przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z poźn. zm.). W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w umowie powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) kontroli spełnienia wymagania. W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w umowie czynności, potwierdzenie nastąpi w jednej (wedle wyboru Wykonawcy) z form określonych w pkt 1 – 3 niżej.: 1) oświadczenie zatrudnionego pracownika o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie pracownika składającego oświadczenie (imię, nazwisko), datę złożenia oświadczenia, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu, zakres obowiązków pracownika, podpis składającego oświadczenie; 2)oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, zakresu obowiązków pracownika, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Dokumenty wskazane wyżej powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.) oraz regulacji Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, zakres obowiązków winny być możliwe do zidentyfikowania. Wykonawca zobowiązany jest dopełnić wszelkich formalności przewidzianych prawem, w szczególności ogólnego wyżej wymienionego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, umożliwiających przekazanie Zamawiającemu danych w szczególności w postaci imienia i nazwiska. W przypadku naruszenia powyższych postanowień, Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych) za każdorazowe niedopełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę) (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej ww. czynności.
Przesłanki wykluczenia: 1.2 art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) to jest z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1.2.1 wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy,
1.2.2 wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r., poz. 180) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt 3 tejże ustawy,
1.2.3 wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r., poz. 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt 3 tejże ustawy.
Wykluczenie następuje na okres trwania wyżej wymienionych okoliczności. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek określonych w niniejszym punkcie SWZ zamawiający odrzuci ofertę takiego wykonawcy.

Po zmianie:
1. Niniejsze zamówienie obejmuje usługę rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów lotniczych wraz z możliwością transportu pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazanym portem lotniczym. 2. Usługa wykonywana będzie na podstawie zlecenia Zamawiającego, na zagraniczne i krajowe lotnicze przewozy pasażerskie, zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zleceniami w zakresie: tras, terminów i klas lotniczych, według obowiązujących taryf przewoźników, z uwzględnieniem najkorzystniejszych w danym momencie cen wszystkich przewoźników lotniczych na wszystkich trasach i na wszelkie oferowane przez nich przeloty oraz z zachowaniem wymaganego standardu podróży. 3. Lista osób upoważnionych do zlecenia zagranicznych i krajowych lotów zostanie dostarczona Wykonawcy po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega możliwość aktualizacji listy. 4. Zamawiający wskazuje, że za jeden bilet należy rozumieć bilet na trasie: „tam i z powrotem”. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu biletów „w jedną stronę”. 5. Zamawiający przewiduje zakup 290 biletów lotniczych (236 biletów międzynarodowych i 54 biletów krajowych), jednakże wskazana liczba ma charakter szacunkowy i nie stanowi podstawy roszczenia wynikającego z tytułu realizacji umowy. 6. Zamawiający gwarantuje zakup 30% (87 bilety) z liczby biletów przewidzianych do zakupu w okresie obowiązywania umowy, lecz zastrzega sobie możliwość dostosowania liczby kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb (tzn. zmniejszenia lub zwiększenia ich liczby, zmiany potrzeb lotów docelowych), w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. Zapewnienie transportu 1. Zamawiający ma prawo skorzystać z usługi polegającej na zapewnieniu transportu osób, udających się w podróż służbową, na trasie między: • Siedzibą Zamawiającego (Warszawa, ul. Puławska 180) a Mazowieckim Portem Lotniczym Warszawa Modlin lub z Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa Modlin do siedziby Zamawiającego •Siedzibą Zamawiającego (Warszawa ul. Puławska 180) a lotnisko Chopina w Warszawie i z Lotnisko Chopina w Warszawie do siedziby Zamawiającego. •Siedzibą WS PLSK (Kraków, ul. Halicka 9) a Międzynarodowym Portem Lotniczym im. Jana Pawła II Kraków-Balice i z Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice do siedziby WS PLSK w Krakowie. 8. Zamawiający wymaga, aby osoba/ osoby wykonująca/-e czynności obsługi Zamawiającego (min. Rezerwacja i zakup biletów), była/-y i pozostawała/-y zatrudniona/-e przynajmniej przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z poźn. zm.). W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w umowie powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) kontroli spełnienia wymagania. W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w umowie czynności, potwierdzenie nastąpi w jednej (wedle wyboru Wykonawcy) z form określonych w pkt 1 – 3 niżej.: 1) oświadczenie zatrudnionego pracownika o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie pracownika składającego oświadczenie (imię, nazwisko), datę złożenia oświadczenia, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu, zakres obowiązków pracownika, podpis składającego oświadczenie; 2)oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, zakresu obowiązków pracownika, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Dokumenty wskazane wyżej powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.) oraz regulacji Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, zakres obowiązków winny być możliwe do zidentyfikowania. Wykonawca zobowiązany jest dopełnić wszelkich formalności przewidzianych prawem, w szczególności ogólnego wyżej wymienionego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, umożliwiających przekazanie Zamawiającemu danych w szczególności w postaci imienia i nazwiska. W przypadku naruszenia powyższych postanowień, Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych) za każdorazowe niedopełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę) (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej ww. czynności. Przesłanki wykluczenia: 1.2 art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) to jest z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1.2.1 wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy, 1.2.2 wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r., poz. 180) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt 3 tejże ustawy, 1.2.3 wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r., poz. 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt 3 tejże ustawy. Wykluczenie następuje na okres trwania wyżej wymienionych okoliczności. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek określonych w niniejszym punkcie SWZ zamawiający odrzuci ofertę takiego wykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
9. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 5 lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonania umowy przez Wykonawcę, wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publiczno-prawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 10. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 5 lit. c)-d) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonania umowy przez Wykonawcę, jaki będzie zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego. 11. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu.
12. Działając na podstawie art. 439 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa następujące podstawy zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy: 1) Zamawiający, dla oddania wzrostów lub spadków kosztów związanych z realizacją zamówienia, przewiduje waloryzację (zwiększania lub zmniejszania) wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1; 2)zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy obliczana jest w oparciu o zmiany wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za poprzedni kwartał ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na podstawie art. 25 ust. 11 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U. 2022 r. poz. 504 ze zm.) (zwany dalej: „Wskaźnikiem”); 3) Strony będą uprawnione do żądania zmiany wynagrodzenia, gdy poziom zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych według Wskaźnika, będzie wynosił więcej niż 4 punktów procentowych, z zastrzeżeniem pkt 4) poniżej; 4) wniosek o podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy może zostać złożony w okresie obowiązywania umowy; wniosek może zostać złożony nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od zawarcia umowy i dotyczyć Wskaźnika ogłoszonego po upływie tego okresu. W celu uniknięcia wątpliwości, występowanie o zmianę wynagrodzenia nie jest możliwe jeśli nie upłynął okres wskazany w zdaniu poprzedzającym; 5) Zamawiający dopuszcza maksymalne podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia Wykonawca na poziomie 4 % całkowitego wynagrodzenia netto wskazanego w § 4 ust. 1; 6) Strona zainteresowana waloryzacją, o której mowa w pkt 1) – 5), składa drugiej Stronie wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem wskazującym Wskaźnik GUS mający zastosowanie do stosowanych przez Wykonawcę kosztów, wysokość tego wskaźnika oraz przedmiot i wartość usług podlegających waloryzacji oraz wpływ zmiany ceny kosztów na koszt wykonania zamówienia i wynagrodzenie Wykonawcy; 7) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1) – 6) zobowiązany jest w ciągu 14 dni od podpisania z Zamawiającym stosownego aneksu do umowy, do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę na okres dłuższy niż 6 miesięcy, w zakresie odpowiadającym zmianom cen lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, o ile Wykonawca korzysta przy realizacji umowy z podwykonawców. Kryteria oceny: Cena zakupu biletu międzynarodowego– 35 pkt. Cena zakupu biletu międzynarodowej - opłata transakcyjna za doradztwo, rezerwację, zakup i dostarczenie jednego biletu lotniczego zagranicznego wraz z formalnościami. Cena zakupu biletu krajowego-15 pkt. Cena zakupu biletu krajowego - opłata za rezerwację, zakup i dostarczenie 1 biletu krajowego formalnościami. Upust od ceny biletu międzynarodowego–30 pkt. Upust od ceny biletu krajowego–7 pkt. Cena za transport na/z lotniska–13 pkt, do/z: - Warszawa Modlin(CPE-lotnisko/lotnisko–CPE); -Lotniska Chopina Warszawa (CPE–lotnisko/lotnisko–CPE);- Lotnisko Balice(WS PLSK- lotnisko/ lotnisko- WS PLSK).

Po zmianie:
W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 5 lit.b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonania umowy przez Wykonawcę, wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publiczno-prawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 5 lit. c)-d) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonania umowy przez Wykonawcę, jaki będzie zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu.
Działając na podstawie art. 439 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa następujące podstawy zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy: 1) Zamawiający, dla oddania wzrostów lub spadków kosztów związanych z realizacją zamówienia, przewiduje waloryzację (zwiększania lub zmniejszania) wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1; 2)zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy obliczana jest w oparciu o zmiany wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za poprzedni kwartał ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na podstawie art. 25 ust. 11 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U. 2022 r. poz. 504 ze zm.) (zwany dalej: „Wskaźnikiem”); 3) Strony będą uprawnione do żądania zmiany wynagrodzenia, gdy poziom zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych według Wskaźnika, będzie wynosił więcej niż 4 punktów procentowych, z zastrzeżeniem pkt 4) poniżej; 4) wniosek o podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy może zostać złożony w okresie obowiązywania umowy; wniosek może zostać złożony nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od zawarcia umowy i dotyczyć Wskaźnika ogłoszonego po upływie tego okresu. W celu uniknięcia wątpliwości, występowanie o zmianę wynagrodzenia nie jest możliwe jeśli nie upłynął okres wskazany w zdaniu poprzedzającym; 5) Zamawiający dopuszcza maksymalne podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia Wykonawca na poziomie 4 % całkowitego wynagrodzenia netto wskazanego w § 4 ust. 1; 6) Strona zainteresowana waloryzacją, o której mowa w pkt 1) – 5), składa drugiej Stronie wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem wskazującym Wskaźnik GUS mający zastosowanie do stosowanych przez Wykonawcę kosztów, wysokość tego wskaźnika oraz przedmiot i wartość usług podlegających waloryzacji oraz wpływ zmiany ceny kosztów na koszt wykonania zamówienia i wynagrodzenie Wykonawcy; 7) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1) – 6) zobowiązany jest w ciągu 14 dni od podpisania z Zamawiającym stosownego aneksu do umowy, do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę na okres dłuższy niż 6 miesięcy, w zakresie odpowiadającym zmianom cen lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, o ile Wykonawca korzysta przy realizacji umowy z podwykonawców. Kryteria oceny: Cena zakupu biletu międzynarodowego– 35 pkt. Cena zakupu biletu międzynarodowej - opłata transakcyjna za doradztwo, rezerwację, zakup i dostarczenie jednego biletu lotniczego zagranicznego wraz z formalnościami. Cena zakupu biletu krajowego-15 pkt. Cena zakupu biletu krajowego - opłata za rezerwację, zakup i dostarczenie 1 biletu krajowego formalnościami. Upust od ceny biletu międzynarodowego–30 pkt. Upust od ceny biletu krajowego–7 pkt. Cena za transport na/z lotniska–13 pkt, do/z: - Warszawa Modlin(CPE-lotnisko/lotnisko–CPE); -Lotniska Chopina Warszawa (CPE–lotnisko/lotnisko–CPE);- Lotnisko Balice(WS PLSK- lotnisko/ lotnisko- WS PLSK).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-11-02 10:00

Po zmianie:
2023-11-03 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-11-02 11:00

Po zmianie:
2023-11-03 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-12-01

Po zmianie:
2023-12-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.