eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi przeglądów, konserwacji i usuwania awarii urządzeń dźwigowych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przeglądów, konserwacji i usuwania awarii urządzeń dźwigowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Transportowy Dozór Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017231686

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puławska 125

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-707

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0750b88d-a485-4e13-a549-d30bee0f5017

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Dozór techniczny w zakresie transportu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi przeglądów, konserwacji i usuwania awarii urządzeń dźwigowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0750b88d-a485-4e13-a549-d30bee0f5017

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032950/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługi przeglądów, konserwacji i usuwania awarii urządzeń dźwigowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433366

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P.260.23.2025.P2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów, konserwacji i usuwania awarii urządzeń dźwigowych w budynku TDT przy ul. Puławskiej 125 w Warszawie, polegająca na utrzymaniu w zdolności techniczno-eksploatacyjnej urządzeń dźwigowych będących na gwarancji, poprzez wykonywanie bieżących przeglądów i konserwacji zgodnie z instrukcją konserwacji oraz przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1194), a w szczególności zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21.11.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176), a także wytycznymi producenta urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta, złożona przez Wykonawcę Orona Sp. z o. o., ul. Ciepłownicza 28, 31-574 Kraków, która została odrzucona na podstawie:
- art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, z uwagi na niezgodność oferty z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp;
- art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, ponieważ treść oferty nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
Wobec powyższego wyczerpana została przesłanka unieważnienia przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.