Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup, dostawa i uruchomienie ręcznej paczkowarki do wody w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Gminy Miasto Lębork
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598638772
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzk@um.lebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i uruchomienie ręcznej paczkowarki do wody w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Gminy Miasto Lębork
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3fb02ec-2ae0-4b83-90e5-cf74a8176ae9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045591/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup, dostawa i uruchomienie ręcznej paczkowarki do wody w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Gminy Miasto Lębork
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/2388113.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/238811
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Postępowanie oznaczone jest znakiem: BZK.ZP.271.Z.28.2025
2) Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
3) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/238811 zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji znajdują się w rozdziale III podrozdział 1 niniejszej SWZ.
4) UWAGA! Przed przystąpieniem do składania oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja została zamieszczona także bezpośrednio na w/w Platformie zakupowej w zakładce „i Intranet - Baza Wiedzy -Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/238811
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZK.ZP.271.Z.28.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie ręcznej paczkowarki do wody do spożycia wraz z pakietem worków startowych.
2) W ramach zamówienia należy:
• Dostarczyć nową fabrycznie paczkowarkę w ilości 1 szt;
• podłączyć dostarczone urządzenie do wykonanych przyłączy (woda, energia elektryczna zlokalizowanych w odległości nie większej niż 2 m od paczkowarki), w wyznaczonym miejscu przez Zamawiającego, zapewniając jej prawidłowe działanie wraz z wszelkimi atestami i certyfikatami dopuszczającymi produkt do użytkowania a przede wszystkim Atest Państwowego Zakładu Higieny Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego;
• dostarczyć worki na wodę o pojemności 5 l i w ilości 1000 szt z nadrukiem uniwersalnym;
• dostarczyć pojemniki transportowe przeznaczone do zapakowania wody w ilości 10 szt.
• uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód celem użytkowania urządzenia w celach paczkowania wody do spożycia z wykorzystaniem jej w sytuacjach awaryjnych, kryzysowych i marketingowych, w tym decyzji organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
3) Wymagania dotyczące Urządzenia:
Zamawiający wymaga fabrycznie nowej paczkowarki, wolnostojącej, niewymagającej fundamentowania, zapewniającej ergonomiczne pakowanie wody, obsługiwanej przez 1 osobę. Urządzenie musi umożliwiać konfekcjonowanie wody pitnej w worki z zaworem samozamykającym o pojemność od 1,0 dm3 do 15 dm3. Dodatkowo urządzenie musi zezwalać na paczkowanie wody w worki typu Bag in Box. Wydajność urządzenia około 50 worków 5l/h. Urządzenie musi zapewniać zarówno dezynfekcję wody oraz folii. W celu zapewnienia dodatkowej ochrony przed zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi, wymagana jest dezynfekcja wody przy wykorzystaniu lampy UV. Ponieważ urządzenie będzie wykorzystywane jedynie w sytuacjach awaryjnych, wymagane jest również zainstalowanie układu dezynfekcji chemicznej, który pozwoli na dokładne zdezynfekowanie paczkowarki przed rozpoczęciem pakowania wody w foliowe woreczki.
4) Worki startowe
Wykonawca dostarczy wraz z Urządzeniem gotowy worek z zaworem samozamykającym zabezpieczony przed wtórnym zabezpieczeniem o pojemności 5l w ilości 1000 szt z nadrukiem uniwersalnym. Worki startowe muszą posiadać odpowiednie atesty, potwierdzające ich bezpieczeństwo i zgodność z normami dla produktów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Zamawiający wymaga, aby dostarczone worki umożliwiały przechowywanie wody przez okres minimum 6 miesięcy. Informacja ta musi być potwierdzona stosownymi dokumentami.
5) Warunki dostawy:
a) Wykonawca na własny koszt zapewni transport i rozładunek paczkowarki oraz dodatkowych elementów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego. Urządzenie musi być przygotowane oraz zabezpieczone w taki sposób, aby można było je przemieścić w docelowe miejsce za pomocą wózka widłowego lub paletowego.
b) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawa powinna się odbyć w godzinach pracy urzędu Zamawiającego, tj. w dni robocze: poniedziałek – piątek, w godz. 8:00 do 14:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
6) Szkolenie personelu
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca po dokonaniu montażu przeszkolił personel Zamawiającego. Zamawiający wyznaczy 2 osoby, które mają przejść szkolenie zarówno teoretyczne jak i praktyczne.
7) Do przeprowadzenia szkolenia praktycznego Wykonawca zapewni worki foliowe na własny koszt.
8) Gwarancja
Zamawiający wymaga gwarancji producenta min. 24 miesiące.
W przypadku braku zapisów dotyczących gwarancji, Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę standardowej gwarancji na Warunkach Ogólnych. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
UWAGA: Wydłużenie okresu gwarancji producenta stanowi kryterium oceny ofert.
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w :
• Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ
• projektowanych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
10) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. OPZ przedstawia wytyczne
w zakresie zakupu i dostawy zamawianego urządzenia, a także wskazanie minimalnych parametrów, jakie musi posiadać dostarczone urządzenie. Wytyczne są podstawą przygotowania oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42921330-0 - Maszyny do pakowania jednostkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez niewykluczonego z postępowania Wykonawcę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans PC (cena) + PG (gwarancja i rękojmia) + PT
(terminu dostawy przedmiotu zamówienia) = PO (liczba przyznanych punktów danej oferty w oparciu o ustalone kryteria).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
2) Jeśli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu okoliczności, o których mowa w punkt 7 niniejszego rozdziału SWZ.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest w sposób szczególny.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest w sposób szczególny.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia - jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie przedmiotu zamówienia.
W Wykazie dostaw (załącznik nr 6 do SWZ) należy podać rodzaj dostaw, wartość dostaw, datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dowodów, potwierdzonych referencji czy innych dokumentów określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
UWAGA:
• W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, które są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
• Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek nie podlega zsumowaniu, co oznacza, że jeden z Wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeśli wszyscy Wykonawcy w sumie wykazali się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich samodzielnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).
2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ oraz złożonych w/w dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –załącznik nr 8 do SWZ.
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale II podrozdział 7 SWZ – załącznik nr 7 do SWZ
Uwaga:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wymagana forma:
Oświadczenie przekazuje się w oryginale w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: B) W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art.112 Pzp, określonych w rozdziale 6 Działu II SWZ Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) W celu potwierdzenia zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest w sposób szczególny.
2) W celu potwierdzenia uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest w sposób szczególny.
3) W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest w sposób szczególny.
4) W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia:
Wykaz wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały należycie wykonanie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:a) karta katalogowa oferowanej paczkowarki podpisana przez producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim obejmująca informacje potwierdzające spełnianie przez urządzenie parametrów zawartych w OPZ (załącznik nr 1 do SWZ). Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że dostawy spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia.
b) atest PZH na paczkowarkę z zawartym sformułowaniem: „przeznaczony do paczkowania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi”,
c) atest PZH na folię z zawartym sformułowaniem: „przeznaczony do paczkowania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi”,
d) raporty z badań foli wykonanych przez niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające uzyskanie wymaganych prawem wyników m. in. w zakresie:
1. oceny biofilmu zgodnie z PN-EN 16421:2015-01 lub równoważną,
2. badań organoleptycznych zgodnie z PN-EN 1622:2006 oraz PN-EN ISO 7027- 1:2016-09 oraz PN-EN ISO 7887:2012+AP 1:2015-06 lub równoważnymi,
3. badań w zakresie migracji substancji organicznych zgodnie z PN-EN 12873 oraz PN-EN 1484:1999 lub równoważnymi,
4. badań w zakresie migracji metali i nieorganicznych składników zgodnie z PN-EN 17294-2:2024-04 lub równoważną.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia,a oferta taka spełniać musi następujące wymagania:
a) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
b) Wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, określoną w at. 366 Kodeksu cywilnego.
d) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
e) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
f) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
g) Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
• dokumenty dotyczące własnej firmy składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy,
• oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
• dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty, wykaz dostaw, wykaz osób - składa Pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone w projekcie umowy, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w w/w projekcie umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454 i 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/238811
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-17 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r., poz. 507).2) Wykluczenie, o którym mowa w pkt. 4 następuje na okres trwania ww. okoliczności.
3) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w oparciu o przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r., poz. 507) Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie, które zostało ujęte w treści załącznika nr 3 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Zakup, dostawa i uruchomienie ręcznej paczkowarki do wody w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Gminy Miasto Lębork
- Remont pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Lęborku
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026
- Zakup wyposażenia do Oddziału Pediatrycznego w SPS ZOZ w Lęborku
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej drogi wewnętrznej do terenów o funkcji komercyjnej przy ul. Pionierów w Lęborku
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026.
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzenia do workowania wody
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 z podziałem na cztery części (urządzenia wodne)
- Dostawa paczkowarki do wody pitnej wraz z workami na potrzeby Gminy Toszek
- Zakup, dostawa i uruchomienie ręcznej paczkowarki do wody w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Gminy Miasto Lębork
- Dostawa, montaż i uruchomienie automatycznej paczkowarki do wody przeznaczonej do pakowania wody pitnej
- Dostawa sprzętu przeznaczonego do transportu, dystrybucji i magazynowania wody pitnej dla Gminy Miejskiej Lubawa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.