eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Kontrola i rozliczanie robót na zadaniu inwestycyjnym: Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę trasy pieszo rowerowej w Urszulinie w ramach przebudowy drogi DK82



Ogłoszenie z dnia 2023-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kontrola i rozliczanie robót na zadaniu inwestycyjnym: Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę trasy pieszo rowerowej w Urszulinie w ramach przebudowy drogi DK82

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Urszulin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 35

1.5.2.) Miejscowość: Urszulin

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@urszulin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://urszulin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kontrola i rozliczanie robót na zadaniu inwestycyjnym: Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę trasy pieszo rowerowej w Urszulinie w ramach przebudowy drogi DK82

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cde28a0-610f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GI.271.2.2023.IK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 263599,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 – „Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. „Budowa ścieżki rowerowej i chodnika w pasie drogi krajowej nr 82 w Urszulinie i Wytycznie”.
Inwestycję podzielona na 3 zadania:
- Zadanie 1 odcinek 1:
Budowa ścieżki rowerowej i chodnika wraz z parkingiem, kanałem technologicznym, zjazdami, oświetleniem itp. w pasie drogi krajowej nr 82 w Urszulinie na szacunkowym odcinku: od 54+230 km do 54+630 km,
- Zadanie 1 odcinek 2:
Budowa ścieżki rowerowej i chodnika wraz z kanałem technologicznym, zjazdami, oświetleniem itp. w pasie drogi krajowej nr 82 w Urszulinie na szacunkowym odcinku: od 52+923 km do 53+200 km,
- Zadanie 2 odcinek 1:
Budowa ścieżki rowerowej i chodnika wraz z kanałem technologicznym, zjazdami, przystankami, oświetleniem itp. w pasie drogi krajowej nr 82 w Wytycznie na szacunkowym odcinku: od 59+627 km do 60+290 km,

Zakres robót będący przedmiotem nadzoru inwestorskiego

- przebudowa zjazdów wraz z regulacją wysokościową oraz udrożnieniem/odtworzeniem/budową przepustów – jeżeli zachodzi taka konieczność,
- wykonanie chodników i ścieżki rowerowej,
- wykonanie zatok autobusowych wraz z wiatami i utwardzeniem terenu wokół nich,
- wykonanie parkingów przy drodze krajowej nr 82 w Urszulinie,
- wykonanie rowów kablowych oraz pod słupy,
- wykonanie fundamentów pod słupy,
- montażu słupów wraz z osprzętem i wysięgnikami oraz oprawami oświetleniowymi,
- wykonanie linii kablowej,
- wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia, ochrony dodatkowej od porażeń oraz innych,
- budowa odcinka kanalizacji deszczowej,
- odtworzenie nawierzchni po robotach wraz z obsianiem terenu biologicznie czynnego mieszanką traw adekwatną do kategorii drogi,
- wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia, ochrony dodatkowej od porażeń oraz innych,
-wykonanie kanału teletechnicznego,
-odtworzenie, udrożnienie i renowacja rowów przydrożnych,
-wykonanie przejść dla pieszych wraz z ich doświetleniem zgodnie z warunkami GDDKiA,
- budowa/przebudowa, wdrożenie stałej i czasowej organizacji ruchu,

DODATKOWO:
 wykonywanie wszystkich obowiązków zgodnie z art. 25 Prawa budowlanego (Dz.U.2023.682 t.j. ze zm.),
-kontrolowania kierownika budowy i Wykonawcy oraz Podwykonawców i dalszych podwykonawców (o ile zostaną powołani),
-sprawdzenie jakości wykonywanych prac budowlanych oraz stosowanych produktów/materiałów/urządzeń oraz skontrolowanie przygotowania i odbiór prac ulegających zakryciu lub zanikających,
-uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń,
-czynny udział w czynnościach odbioru oraz przekazania inwestycji do użytkowania,
-posiadanie dokładnej znajomości treści umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych,
-opiniowanie oraz wnoszenie ewentualnych uwag/poprawek/usprawnień do przesłanej przez Wykonawcę robót koncepcji dokumentacji projektowej/dokumentacji projektowej (w tym do kosztorysów) wykonanej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz późniejszej poprawnej realizacji inwestycji,
-przedstawianie propozycji rozwiązań projektowych, optymalizowanych w zakresie funkcjonalno-użytkowym oraz materiałowym, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym dla przedmiotowego zadania.
-nadzór nad koordynacją między branżową projektów,
-akceptacja projektów budowlanych/wykonawczych branżowych, przedmiarów robót, kosztorysów, STWiOR
-opiniowanie rozwiązań robót koniecznych oraz zamiennych a także ich wycen przekazanych przez Wykonawcę robót Zamawiającemu,
-współpraca oraz reprezentowanie Zamawiającego, w kontaktach z GDDKiA oraz przy realizowaniu przedmiotowej inwestycji,
-uczestnictwo w naradach/spotkaniach zwoływanych przez GDDKiA lub Wykonawcę robót/dokumentacji projektowej oraz sporządzanie z nich protokołów,
- zwoływanie narad/spotkań roboczych/Rad Budowy na wniosek Zamawiającego, ich poradzenie i przewodnictwo oraz sporządzanie z nich protokołów,
-uczestnictwa osób nadzoru inwestorskiego w procesie prowadzonych badań należytego wykonania robót i właściwości wbudowywanych materiałów w odniesieniu do obowiązujących przepisów, w tym norm,
-uczestniczenia w protokolarnym przekazaniu i odbiorze pasa drogowego niezbędnego do wykonania Inwestycji z udziałem uczestników procesu budowlanego i GDDKiA w terminie uzgodnionym przez Strony.
-w imieniu Zamawiającego pisemne zgłoszenia do odbioru pasa drogowego po zakończeniu robót do GDDKiA Rejonu w Chełmie ul. Włodawska 1A, 22-100 Chełm,
-egzekwowanie od Wykonawcy robót/dokumentacji projektowej poprawnego i kompletnego operatu kolaudacyjnego,
-przekazania zarządcy drogi operatu kolaudacyjnego oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej inwestycji zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej na podstawie dokumentów otrzymanych od Wykonawcy robót,
-stwierdzanie aktualnego stanu robót, w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach (np. zmiany Wykonawcy) spowodowanej rozwiązaniem umowy, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń wykonawcy robót z Inwestorem, w tym inwentaryzacje i rozliczanie robót w przypadku zmiany Wykonawcy; nadzór nad pracami związanymi z zabezpieczeniem przerwanych robót,
-powiadamianie GDDKiA o planowanych terminach odbiorów Inwestycji,
-przestrzeganie, wykonywanie oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich działaniach wynikających z treści zawartego porozumienia nr GDDKiA-O/LU-Z-1.022.1/2023.02 pomiędzy Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad a Gminą Urszulin z dnia 4 maja 2023 r. Treść porozumienia dostępna pod adresem internetowym:
http://edziennik.lublin.uw.gov.pl/legalact/2023/4604/


Dokumentacja inwestycji w tym Programy funkcjonalno-użytkowe (PFU) dla części 1 jest dostępna pod adresem internetowym:
https://urszulin.ezamawiajacy.pl/pn/urszulin/demand/notice/public/88023/details
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiotu zamówienia w następujących terminach:
od dnia podpisania umowy do dnia kompleksowego zakończenia robót budowlanych (podpisanie protokołu odbioru końcowego robót budowlanych) oraz uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie/skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych. Planowany termin zakończenia robót budowlanych 21.06.2025 rok.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 143266,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe zamówienie podzielono na 2 zadania:

- Zadanie 1:
Nadzór inwestorski nad „Przebudową ciągu jezdnego na potrzeby ruchu rowerowego wraz z budową kanalizacji deszczowej- w formule zaprojektuj i wybuduj”,
- Zadanie 2:
Nadzór inwestorski nad „Budową stacji ładowania pojazdów elektrycznych, parkingów, wodnego placu zabaw wraz
z zagospodarowaniem terenu oraz przebudową drogi wewnętrznej i chodników- w formule zaprojektuj i wybuduj”.



II Zakres robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności nadzór na robotami budowlanymi:
-przebudowa wjazdu na działkę nr ew. 258 z DK82 wraz z budową oświetlenia,
- wykonanie utwardzeń terenu,
- przebudowa chodników,
- budowa nowych parkingów wraz z odwodnieniem i magazynowaniem wody deszczowej z ponownym jej użyciem do zasilania fontanny,
- wykonanie fontanny typu „dry plaza” będącej jednocześnie zegarem słonecznym,
- wykonanie przyłącza wodociągowego do zasilania fontanny/zbiorników w trakcie miesięcy suchych,
- wykonanie oświetlenia i monitoringu działki nr ew. 258,
- przestawienie części lamp oświetleniowych na dz. nr ew. 258 kolidujących z założeniami PFU oraz przyszłą dokumentacją projektową,
- budowa stacji ładowania min. dwustanowiskowej wraz z projektem, uzgodnieniem i budową przyłącza elektroenergetycznego,
- wykonanie przebudowy ciągu jezdnego na potrzeby ruchu rowerowego wraz z odwodnieniem poprzez budowę kanalizacji deszczowej (UWAGA – należy przewidzieć możliwość konieczności zastosowania rurociągów tłocznych wraz z przepompownią), zasilającej w wodę deszczową zbiornik na deszczówkę zlokalizowany na dz. nr ew. 242/2,
- budowa zbiorników na deszczówkę wraz z jej podczyszczeniem do stopnia użytkowanego do celów gospodarczych na dz. nr ew. 242/2 ok. 80m3±7m3 (Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia zbiorników w celu osiągnięcia zamierzonej pojemności np. 2x40m3) oraz do zasilenia/obsługi fontanny na dz. nr ew. 258. Zamawiający dopuszcza łączenie zbiorników w sposób zapewniający wspólną pracę. Zbiorniki muszą posiadać alternatywne źródło zasalania w wodę z wodociągu w przypadku występowania miesięcy suchych oraz mieć możliwość podłączenia do systemów nawadniania. Należy przewidzieć zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie przyłączy wodociągowych oraz zabezpieczania przeciw przelewowego,
- wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas trwania budowy,
- wykonanie stałej organizacji ruchu,
- wykonanie miejsca postojowego dla os. niepełnosprawnej wraz z obniżeniem (wymianą) krawężników i części chodnika umożliwiając bezproblemowy dostęp do budynku UG Urszulin,
- pielęgnacja zieleni wraz z nowymi nasadzeniami (kwiaty, krzewy, rośliny ozdobne, itp.) w obrębie skweru przed budynkiem UG Urszulin i dz. nr ew. 258,
-budowa obiektów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, itp.),
-wykonanie tablic informacyjnych o historii Polesia,
- świadczenie pełnej obsługi geodezyjnej dla całości inwestycji,
- uczestniczenie z ramienia Zamawiającego przy uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót dla przedmiotowej inwestycji zgodnie z rozdziałem 5c ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2023.682 t.j. z póz. zm.) w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego,

DODATKOWO:
- wykonywanie wszystkich obowiązków zgodnie z art. 25 Prawa budowlanego (Dz.U.2023.682 t.j. ze zm.),
- posiadanie dokładnej znajomości treści umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych,
- kontrolowania kierownika budowy i Wykonawcy oraz Podwykonawców i dalszych podwykonawców (o ile zostaną powołani),
- sprawdzenie jakości wykonywanych prac budowlanych oraz stosowanych produktów/materiałów/urządzeń oraz skontrolowanie przygotowania i odbiór prac ulegających zakryciu lub zanikających,
- uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń,
- czynny udział w czynnościach odbioru oraz przekazania inwestycji do użytkowania,
- opiniowanie oraz wnoszenie ewentualnych uwag/poprawek/usprawnień do przesłanej przez Wykonawcę robót koncepcji dokumentacji projektowej/dokumentacji projektowej (w tym do kosztorysów) wykonanej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz późniejszej poprawnej realizacji inwestycji,
- przedstawianie propozycji rozwiązań projektowych, optymalizowanych w zakresie funkcjonalno-użytkowym oraz materiałowym, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym dla przedmiotowego zadania.
- nadzór nad koordynacją między branżową projektów,
- akceptacja projektów budowlanych/wykonawczych branżowych, przedmiarów robót, kosztorysów, STWiOR
- opiniowanie rozwiązań robót koniecznych oraz zamiennych a także ich wycen przekazanych przez Wykonawcę robót Zamawiającemu,
- egzekwowanie od Wykonawcy robót/dokumentacji projektowej poprawnego i kompletnego operatu kolaudacyjnego,
- współpraca oraz reprezentowanie Zamawiającego, w kontaktach z Wykonawcą robót/dokumentacji projektowej oraz przy realizowaniu przedmiotowej inwestycji,
- uczestnictwo w naradach/spotkaniach zwoływanych przez Wykonawcę robót/dokumentacji projektowej oraz sporządzanie z nich protokołów,
-zwoływanie narad/spotkań roboczych/Rad Budowy na wniosek Zamawiającego, ich poradzenie i przewodnictwo oraz sporządzanie z nich protokołów,
- uczestnictwa osób nadzoru inwestorskiego w procesie prowadzonych badań należytego wykonania robót i właściwości wbudowywanych materiałów w odniesieniu do obowiązujących przepisów, w tym norm,
- stwierdzanie aktualnego stanu robót, w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach (np. zmiany Wykonawcy) spowodowanej rozwiązaniem umowy, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń wykonawcy robót z Inwestorem, w tym inwentaryzacje i rozliczanie robót w przypadku zmiany Wykonawcy; nadzór nad pracami związanymi z zabezpieczeniem przerwanych robót,

Dokumentacja inwestycji w tym Programy funkcjonalno-użytkowe (PFU) dla części 2 jest dostępna pod adresem internetowym:
https://urszulin.ezamawiajacy.pl/pn/urszulin/demand/notice/public/88023/details
termin realizacji zadania
od dnia podpisania umowy do dnia kompleksowego zakończenia robót budowlanych (podpisanie protokołu odbioru końcowego robót budowlanych) oraz uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie/skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych. Planowany termin zakończenia robót budowlanych 22.06.2025 rok.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 120333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.