Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00398614/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
- 2025/BZP 00410815/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-08
- 2025/BZP 00415815/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-10
- 2025/BZP 00422889/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00511762/01 - Wynik z dnia 2025-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego , biurowego oraz oprogramowania komputerowego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 344
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzs4-samochodowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzs4-samochodowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/11672421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego , biurowego oraz oprogramowania komputerowego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c4a4bc5-46cf-4fe3-9996-fc4cf4fc2920
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028678/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZS4.271.2.6.2025.EC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 301794,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego , biurowego oraz oprogramowania komputerowego biurowych do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie z podziałem na częściSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
załączniku nr 3a do specyfikacji dla części I – sprzęt komputerowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 256678,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego , biurowego oraz oprogramowania komputerowego biurowych do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie z podziałem na częściSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
załączniku nr 3b do specyfikacji dla części II – sprzęt multimedialny,
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 11591,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego , biurowego oraz oprogramowania komputerowego biurowych do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie z podziałem na części Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:załączniku nr 3c do specyfikacji dla części III – sprzęt biurowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli
4.5.5.) Wartość części: 18670,45 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego , biurowego oraz oprogramowania komputerowego biurowych do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie z podziałem na częściSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
załączniku nr 3d do specyfikacji dla części IV – oprogramowanie komputerowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 14854,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dając możliwość wykonawcom zaoferowania zarówno prawidłowej, preferencyjnej stawki podatku VAT, jak i standardowej stawki podatku VAT na sprzęt objęty w/w częściami, spowodował fakt , że Wykonawcy na poszczególne pozycje w tych częściach zaoferowali różne stawki podatku VAT, co doprowadziło do sytuacji , w której Zamawiający otrzymał nieporównywalne oferty.
Brak możliwości porównania ofert, z uwagi na brak precyzyjnych zapisów SWZ wskazujących wykonawcom, jaką mają przyjąć stawkę podatku VAT, powoduje konieczność unieważnienia postępowania w danej części.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dając możliwość wykonawcom zaoferowania zarówno prawidłowej, preferencyjnej stawki podatku VAT, jak i standardowej stawki podatku VAT na sprzęt objęty w/w częściami, spowodował fakt , że Wykonawcy na poszczególne pozycje w tych częściach zaoferowali różne stawki podatku VAT, co doprowadziło do sytuacji , w której Zamawiający otrzymał nieporównywalne oferty.
Brak możliwości porównania ofert, z uwagi na brak precyzyjnych zapisów SWZ wskazujących wykonawcom, jaką mają przyjąć stawkę podatku VAT, powoduje konieczność unieważnienia postępowania w danej części.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17940 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Netkom Przemysław Rafałowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611678042
7.3.3) Ulica: Waryńskiego
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętorzyski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17940 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2026 r. na rzecz mieszkańców Gminy Wejherowo
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych oraz prowadzenie pracy socjalnej
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dla osób z autyzmem, na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń multimedialnych
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Krajenka.
- SZP/243-348/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, mebli w ramach projektu "Edukacja bez barier w Gminie Malczyce" - nr FEDS.08.01-IZ.00-0090/24
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Dostawa sprzętu serwerowego, sieciowego, zasilaczy awaryjnych i oprogramowania wraz ze szkoleniami administratorów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" zadanie 1 i 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





