Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00389984/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00412976/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
- 2024/BZP 00417105/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku przy ulicy Daszyńskiego 4 w Zawierciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU
1.3.) Oddział zamawiającego: CAPOW W ZAWIERCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243665211
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 42-400
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@capowzawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://capowzawiercie.pl/placowki/tecza/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9381301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu budynku przy ulicy Daszyńskiego 4 w Zawierciu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e29ebb7-3783-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00262000/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 REMONT DACHU BUDYNKU PRZY ULICY DASZYŃSKEGO 4 W ZAWIERCIU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389984
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0025/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zamówienia pod nazwą: „Remont dachu budynku przy ulicy Daszyńskiego 4 w Zawierciu”.
2. W ramach zamówienia Wykonawca wykona roboty budowlane obejmujące w szczególności:
1/ Prace remontowe połaci dachu,
2/ Roboty rozbiórkowe pokrycia ogniomuru i instalacji odgromowej oraz wywóz materiałów z rozbiórki,
3/ Roboty dekarsko-blacharskie,
4/ Roboty montażowe.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do:
1/ urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp;
2/ wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z prawidłową technologią wykonywania robót;
3/ wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z prawidłową technologią wykonywania robót;
4/ zgłaszania Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego robót ulegających zakryciu lub zanikających;
5/ zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
6/ usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
7/ uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego;
8/ przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia);
9/ przetransportowania i utylizacji materiałów, które nie nadają się do ponownego użytku;
10/ zapewnienia wyspecjalizowanej ochrony obiektu w przypadku gdy prace spowodują jego jakiekolwiek otwarcie;
11/ niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na jakość oraz termin zakończenia robót, pod rygorem uznania, że okoliczności te nie mają znaczenia dla niedotrzymania terminu;
12/ wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
13/ dostarczenia protokołu badania próby szczelności;
14/ wykonania inwentaryzacji powykonawczej.
4. Szczegółowy rodzaj, zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych został określony w Przedmiarze robót (Załącznik nr 9 do SWZ), STWiORB (Załącznik 10 nr do SWZ) oraz w Projektowanych Postanowieniach Przyszłej Umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
5. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na roboty budowlane stanowiące przedmiotu umowy (w tym materiały), który rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania Protokołu końcowego odbioru robót.
Uwaga: Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, stanowi w niniejszym postępowaniu pozacenowe kryterium oceny ofert. Wykonawca deklaruje okres gwarancji w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Sposób oceny ofert w kryterium „Okres udzielonej gwarancji” (G), opisano szczegółowo w rozdziale XX SWZ.
6. Ubezpieczenie: Wykonawca w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego robót) zobowiązany jest posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) za wyrządzone szkody materialne (mienie osób trzecich i mienie powierzone) powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość umowy brutto wyrażoną w złotych polskich [PLN] lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy.
Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia stosownego dokumentu w tym zakresie, najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z zapisami Rozdz. XXI ust. 3 pkt 1/ SWZ.
7. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, w tym: ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym i zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe
8. Rozwiązania równoważne:
1/ Jeżeli w treści dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarze robót) został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz zgodnych pod względem:
a/ gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b/ charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c/ charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d/ parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e/ parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f/ standardów emisyjnych.
2/ Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3/ Ilekroć w dokumentacji projektowej, STWiORB mowa jest o Polskich Normach, należy przez to rozumieć Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.
9. Elektromobilność: Zamawiający wymaga od Wykonawcy także Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy zapewnienia do realizacji przedmiotowego zamówienia pojazdów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Wymóg ten będzie podlegał uprawnieniu Zamawiającego do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy. Do dnia przekazania terenu budowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o dostosowaniu floty pojazdów samochodowych użytkowanych do realizacji niniejszego zamówienia do ww. Ustawy. (Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem Załącznika nr 1 do PPPU, stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ). Powyższe oświadczenie Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w każdym przypadku konieczności aktualizacji informacji przekazanych Zamawiającemu w oświadczeniu wstępnym (przed przekazaniem placu budowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222183,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339714,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222183,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Wacław Grudzień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6591119048
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WACŁAW GRUDZIEŃ, "F.H.U WACŁAW GRUDZIEŃ"
jakie przetargi wygrała firma
WACŁAW GRUDZIEŃ, "F.H.U WACŁAW GRUDZIEŃ"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222183,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Część nr 1: "Remont chodników w ulicy Piłsudskiego w Zawierciu". Część nr 2: "Remont kapitalny chodników w ulicy Uskok (po stronie numerów parzystych - prawostronny) w Zawierciu".
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1701S ul. Blanowska na cieku Strumień - sporządzenie dokumentacji"
- Dostawa żywności: mięso i wędliny
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2025 r. - 3 części
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-osobowego przystosowanego do przewozu osoby na wózku inwalidzkim
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grota Roweckiego 7 w Tomaszowie Mazowieckim
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Farbiarskiej 9/11 w Tomaszowie Mazowieckim.
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Krzczonowie
- Dostosowanie szkół na terenie Gminy Ochotnica Dolna do przepisów BHP i przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.