Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00478847/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Zakup i dostawa samochodu 9 - osobowego na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Pszczynie Łące"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OKRĘGOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY W PSZCZYNIE ŁĄCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zdrojowa 64
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 210 30 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pszczyna.oow.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pszczyna.oow.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
placówka szkolno - wychowawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup i dostawa samochodu 9 - osobowego na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Pszczynie Łące"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c592277-ff99-430d-8b14-27e8f576575e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c592277-ff99-430d-8b14-27e8f576575e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. 13 oraz 16 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny dot. RODO został opisany w pkt 26 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OOW.DG.262.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu 9 – osobowego na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Pszczynie Łące.
Pojazd niezarejestrowany, nie powystawowy, fabrycznie nowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie.
Pojazd musi posiadać niezbędne dokumenty pozwalające na rejestrację i eksploatację na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Warunki techniczne oferowanego pojazdu oraz zakres niezbędnego wyposażenia musi być zgodny z obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami i normami, a zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, posiadający homologacje wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251).
Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w art. 57 i 66 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) oraz
w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 502).
Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Europejskich Standardów Emisji Spalin w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów; norma dopuszczalnych emisji spalin dla standardu minimum Euro 6.
Samochód musi być nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad fizycznych oraz spełniający warunki do przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W PKT 6.2 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34114400-3 - Minibusy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium NAJNIŻSZEJ CENY, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Oferty zostaną oceniane w oparciu o kryterium:
CENA (Kc) - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2019, poz. 369), z innym Wykonawcą który złożył odrębną ofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,2) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (pkt. 11.2.1),
3) Pełnomocnictwo (pkt. 11.2.2 SWZ) - jeśli dotyczy
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ (pkt.10.5.6 SWZ) - jeżeli dotyczy
5) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (pkt. 11.2.3 SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt 10.5 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI OKREŚLONYMI W §10 ZAŁ. 4 DO SWZ STANOWIĄCEGO PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki "Oferty/wnioski" widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania na Platformie e - Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-17 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-15
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- ZP/29/2025 - dostawa gazu ziemnego wraz z usługą dystrybucji realizowane na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4104S tj. ul. Powstańców Śląskich w Studzionce
- 2025- 2026 Utrzymanie czystości i porządku w budynkach Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz przylegających terenach zewnętrznych
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych zarządzanych przez PZD Pszczyna
- Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026
- "ZAKUP POMPY DO WODY CZYSTEJ I BRUDNEJ DLA PRZEDSIĘBIORSTWA INŻYNIERII KOMUNALNEJ Sp. z o.o W PSZCZYNIE"
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu (mikrobusa 9 osobowego) do przewozu osób niepełnosprawnych
- Likwidacja barier transportowych poprzez zakup mikrobusa do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Godzianów
- Zakup fabrycznie nowego pojazdu (minibusa) 9-osobowego (1+8 miejsc) na potrzeby Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi.
- Dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa samochodu 9 osobowego
- Zakup samochodu do przewozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Krynicy-Zdroju
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.