Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00336790/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Zakup biletów miesięcznych na dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych Miasta i Gminy Piekoszów w roku szkolnym 2025/2026 w ramach kursów regularnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piekoszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 66A
1.5.2.) Miejscowość: Piekoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-065
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piekoszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59ed631d-1544-4cd7-80c1-c8c0929cab1f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Zakup biletów miesięcznych na dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych Miasta i Gminy Piekoszów w roku szkolnym 2025/2026 w ramach kursów regularnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59ed631d-1544-4cd7-80c1-c8c0929cab1f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021300/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 ,,Zakup biletów miesięcznych na Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych miasta i gminy Piekoszów w roku szkolnym 2025/2026 w ramach kursów regularnych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336790
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EOP.271.2.10.2025.JR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie uczniów do szkół i placówek oświatowych gminy Piekoszów w roku szkolnym 2025/2026 w ramach przewozów regularnych w ramach zakupionych biletów miesięcznych.CZĘŚĆ nr 1 - Dowóz uczniów do i z Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie:
1) Trasa I – Wincentów/GW/01-/02 (Kolejowa) – Łaziska/GW/01/02 - Łaziska/ GW/03/04 - Łaziska/ GW/05/06 - Piekoszów/1276T - ul.Chęcińska/01/02 – Piekoszów/786- ul.Częstochowska /09
Liczba uczniów: 45 uczniów szkoły podstawowej
Długość trasy (dowóz i odwóz): 5 km w jedną stronę
Ilość kursów dziennie: dwa dowozy i dwa odwozy.
2) Trasa II – Wincentów 1390T/12-/11- Wincentów 1390T/10-/09 -Wincentów 1390T/08-/07- Wincentów 1390T/06-/05 -Wincentów Zręby/ GW/08- Wincentów 1390T/04 – Wincentów Zręby/GW/06-/07- Wincentów Zręby/GW/04-/05- Wincentów Zręby/GW/01-/02 – Wincentów/1390T/02- Wincentów Zręby/GW/01- Piekoszów/786- ul. Częstochowska/09
Liczba uczniów: 85 uczniów szkoły podstawowej
Długość trasy (dowóz i odwóz): 10km w jedną stronę
Ilość kursów dziennie: dwa dowozy i dwa odwozy
3) Trasa III – Podzamcze 1278T ul. Zamkowa/02- Podzamcze/1278T-ul.Źródlana/01 – Podzamcze/1278T-ul.Źródlana /03 – Podzamcze/1278T- ul.Źródlana/05 – Podzamcze/786/01-Piekoszów/786-ul.Czarnowska/06-Piekoszów/786-ul. Częstochowska/09
Liczba uczniów: 46 uczniów szkoły podstawowej
Długość trasy (dowóz i odwóz): 7 km w jedną stronę
Ilość kursów dziennie: dwa dowozy i dwa odwozy
Dowozy i odwozy rozpoczynają się od strony miejscowości Micigózd
4) Trasa IV – Szczukowskie Górki/786/06- Szczukowskie Górki/786/02- Piekoszów/786 - ul. Częstochowska/09
Liczba uczniów: 7 uczniów szkoły podstawowej
Długość trasy (dowóz i odwóz): 6 km w jedną stronę
Ilość kursów dziennie: jeden dowóz i jeden odwozy
5) Trasa V – Wincentów 1390T/12-/11 – Wincentów 1390/10-/09 – Wincentów 1390T/08-/07 – Wincentów 1390T/06-/05 – Wincentów Zręby/GW/08-Wincentów 1390T/04 – Wincentów Zręby/GW/06-/07 – Wincentów Zręby/GW/04-/05 – Wincentów Zręby/GW/01-/02 – Wincentów/1390T/02-Wincentów Zręby/GW/01 – Wincentów/GW/01-/02 (Kolejowa) – Łaziska/GW/01/02 – Łaziska/GW/03/04 – Łaziska/GW/05/06 – Piekoszów 1276T ul.Chęcińska/01/02 – Podzamcze 1278T ul.Zamkowa/02 – Podzamcze/1278T-ul.Źródlana/01 – Podzamcze/1278T-ul.Źródlana/03 – Podzamcze/1278T-ul.Źródlana/05 – Podzamcze/786/01- Piekoszów/786-ul.Czarnowska/06 – Piekoszów/786-ul.Częstochowska/09
Liczba uczniów: 17 uczniów (w tym 8 uczniów klasy „0” i 9 uczniów 5 –letnich)
Długość trasy (dowóz i odwóz): 25 km w jedną stronę
Ilość kursów dziennie: jeden dowóz i jeden odwóz
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 328180,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie uczniów do szkół i placówek oświatowych gminy Piekoszów w roku szkolnym 2025/2026 w ramach przewozów regularnych w ramach zakupionych biletów miesięcznych.CZĘŚĆ nr 2 - Dowóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Łosieniu w roku szkolnym 2025/2026
1) Trasa I – Łosień 1390T/03- Łosienek GW/01-Łosienek 1399T/01- Łosienek 1399T/03- Łosienek 1399T/04- Łosienek 1399T/06 – Łosienek 363005T/01- Łosienek 363005T/02 – Łosienek 363005T/03- Łubno GW/01- Łosień 1390T/02
Liczba uczniów: 56 uczniów.
Długość trasy (dowóz i odwóz): 15 km w jedną stronę.
Ilość kursów dziennie: jeden dowóz oraz dwa odwozy.
2) Trasa II – Korczyn Huta/ 1390/06 p.260418-31 – Korczyn/ 1390/8 (szkoła) p. 260418-39 – Korczyn kolonia/ 1390/10 p. 260418-33– Korczyn /1390 (wieś)/12 p. 260418-42– Korczyn 1398 (Zalesie) 05 p. 260418-43 – Korczyn Sochów 1398/06 p. nr 260418 –36 Małogoskie /1399 (wieś) /01 p. 260418-47– Łosień 1390T/02
Liczba uczniów: 21 uczniów.
Długość trasy (dowóz i odwóz): 6 km w jedną stronę.
Ilość kursów dziennie: jeden dowóz oraz dwa odwozy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 141393,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie uczniów do szkół i placówek oświatowych gminy Piekoszów w roku szkolnym 2025/2026 w ramach przewozów regularnych w ramach zakupionych biletów miesięcznych.CZĘŚĆ nr 3 - Dowóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Zajączkowie w roku szkolnym 2025/2026
1) Trasa I – Lasek/GW/01-Lesica/GW/02/03- Lesica/GW/01- Lesica /1399T/01/02- Bławatków/1389T-ul.Słoneczna/01/02- Skałka/1389T/03/04- Bławatków/1389T ul.Kielecka /01/02- Bławatków/1389T-ul.Kielecka/ 03/04- Zajączków/363001T-ul.Międzygórze/02- Zajączków szkoła
Liczba uczniów: 48 uczniów szkoły podstawowej.
Długość trasy (dowóz i odwóz): 15 km.
Ilość kursów dziennie: jeden dowóz oraz dwa odwozy.
2) Trasa II - Fanisławice Przymiarki 1371/07/08 – Fanisławice 1371/05/06- Fanisławice 1371/03/04- Fanisławice (szkoła)1371/01/02- Fanisławiczki 1371/01/02- Ruda Zajączkowska 1371/01/02- Wierna Rzeka 363009T/01- Wesoła/363009T/04 – Wesoła /363009T/01- Zajączków/363001T- ul. Międzygórze/01- Zajączków szkoła
Liczba uczniów: 39 uczniów szkoły podstawowej.
Długość trasy (dowóz i odwóz): 19 km.
Ilość kursów dziennie: jeden dowóz oraz dwa odwozy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 159716,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie uczniów do szkół i placówek oświatowych gminy Piekoszów w roku szkolnym 2025/2026 w ramach przewozów regularnych w ramach zakupionych biletów miesięcznych.CZEŚĆ nr 4 - Dowóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Rykoszynie w roku szkolnym 2025/2026
1) Trasa – Gałęzice/1275T/05/06- Gałęzice Zacisze (Charężów) –Bławatków /1389T ul.Kielecka/01/02 - Bławatków /1389T ul.Kielecka/03/04 - Bławatków/1399T ul.Słoneczna /02 - Skałka/1389T/04 (stacja paliw)– Skałka /1389T/03( przy blokach) - Skałka/1389T/02 - -Gałęzice/1275T/01/02 (przy posesji 57, Gałęzice Borki)- Gałęzice /GW/01/02 - Gałęzice /1275T/03 świetlica wiejska – Gałęzice/363004T/01- Gałęzice /363004T/02- Rykoszyn/1389T- ul.Świętokrzyska/05/06
Liczba uczniów: 60 uczniów szkoły podstawowej.
Długość trasy (dowóz i odwóz): 73 km.
Ilość kursów dziennie: jeden dowóz i dwa odwozy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 100354,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336303,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336303,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB USŁUGI TRANSPORTOWE SŁAWOMIR DĄBEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9590429280
7.3.4) Miejscowość: PIEKOSZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302672,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142942,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142942,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142942,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oparka „DVL” Opara Łukasz,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 959129196
7.3.4) Miejscowość: Strawczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128648,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Osobowe i Towarowe Misztour Stanisław Misztal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290453314
7.3.3) Ulica: Rykoszyn
7.3.4) Miejscowość: Piekoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Misztal Usługi Przewozowe Osobowe i Towarowe "MISZTOUR"
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Misztal Usługi Przewozowe Osobowe i Towarowe "MISZTOUR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146421,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Osobowe i Towarowe Misztour Stanisław Misztal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290453314
7.3.3) Ulica: Rykoszyn
7.3.4) Miejscowość: Piekoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Misztal Usługi Przewozowe Osobowe i Towarowe "MISZTOUR"
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Misztal Usługi Przewozowe Osobowe i Towarowe "MISZTOUR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104976,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg leśnych II
- Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty
- Dostawa kruszywa na drogi leśne Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Usługa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., t. j. Transport sanitarny 2 - zamówienie nr 6
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do SP w Dubeninkach i do SP w Żytkiejmach w okresie od 7.01.2026 r. do 31.12.2027 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg leśnych, do 14 leśnictw w Nadleśnictwie Osie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





