Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00287958/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
- 2025/BZP 00295563/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-26
- 2025/BZP 00304692/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-02
- 2025/BZP 00312540/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-07
- 2025/BZP 00319772/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-10
- 2025/BZP 00329820/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-16
- 2025/BZP 00337201/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Doposażenie pracowni i warsztatów w projekcie: „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego – kluczem do sukcesu na rynku pracy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fd41d15-ae8f-4837-b1ca-70d01d964d321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Doposażenie pracowni i warsztatów w projekcie: „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego – kluczem do sukcesu na rynku pracy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fd41d15-ae8f-4837-b1ca-70d01d964d32
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069735/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Doposażenie pracowni i warsztatów w projekcie: "Podniesienie jakości kształcenia zawodowego- kluczem do sukcesu na rynku pracy".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podmiot dofinansowujący: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie Projekt/program (nazwa) projekt pn.: „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego – kluczem do sukcesu na rynku pracy”, współfinansowany ze środków w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 Numer identyfikacyjny projektu/programu nr projektu: FEPK.07.13-IP.01-0050/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287958
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.34.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa 60 komputerów stacjonarnych z akcesoriami (mysz plus klawiatura) oraz jeden serwer dla 20 komputerów (całości 3 serwery na 60 komputerów), 20 laptopów wraz z akcesoriami, 20 dysków zewnętrznych oraz 20 pendraivów jako doposażenie dla jed-nostek oświatowych objętych projektem pn. „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego – kluczem do sukcesu na rynku pracy”. Wszystkie elementy zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla uczniów oraz dopuszczone są do użytku przez uczniów placówkach szkolnych.Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia na koszt wykonawcy zakupionego przedmiotu zamówienia łącznie z rozładowaniem, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, rozpakowaniem, złożeniem, podłączeniem do wskazanych stanowisk oraz pierwszym uruchomieniem, na koszt własny w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego. Każda grupa asortymentu musi pochodzić od jednego producenta.
Wszystkie zaoferowane komputery stacjonarne, laptopy wraz z akcesoriami, dyski zewnętrzne oraz pendraivy posiadały co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji udzielonej na zasadach określonych w umowie/projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga, aby każdy komputer posiadał naklejkę hologramową potwierdzającą oryginalność zainstalowanego systemu operacyjnego, a także - w przypadku oprogramowania Microsoft typu OEM - wymagał dostarczenia pełnego pakietu OEM (koperta z nadrukiem, płyta DVD z obrazem systemu wraz z hologramem). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego systemu operacyjnego nieużywanego oraz nie aktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz pochodzącego z legalnego źródła sprzedaży. W przypadku systemu operacyjnego naklejka hologramowa winna być zabezpieczona przed możliwością odczytania klucza za pomocą zabezpieczeń stosowanych przez producenta. Zamawiający żąda tj. koperty z nadrukiem, nośnikiem DVD z obrazem systemu oraz hologramem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 249830,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oprogramowania wraz z licencją dla praktycznej nauki zawodu tj. oprogramowanie WIKT lub równorzędne dopuszczone przez Ministerstwo edukacji do praktycznej nauki zawodu na kierunkach dietetyk oraz technik żywienia (Dziennik Ustaw 2005,nr 26, poz. 217) oraz oprogramowania do projektowania odzieży, jako doposażenie dla jednostek oświatowych objętych projektem pn. „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego - klucz do sukcesu na rynku pracy”Oprogramowanie powinno zostać zainstalowane na komputerach we wskazanych pracowniach komputerowych, przetestowane, gotowe do użycia przez uczniów.
Wszystkie zaoferowane oprogramowania powinny być takie same tj: pakiet licencji dla 20 stanowisk program WIKT.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego systemu operacyjnego nieużywanego oraz nie aktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz pochodzącego z legalnego źródła sprzedaży. W przypadku systemu operacyjnego naklejka hologramowa winna być zabezpieczona przed możliwością odczytania klucza za pomocą zabezpieczeń stosowanych przez producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 47659,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Sprzedaż i dostawa monitorów interaktywnych i projektorówPrzedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa 3 monitorów interaktywnych wraz z 3 uchwytami i 5 projektorów jako doposażenie dla jednostek oświatowych objętych projektem pn. „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego - klucz do sukcesu na rynku pracy”
Wszystkie elementy zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, że są całkowicie bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla uczniów oraz dopuszczone są do użytku przez uczniów placówkach szkolnych
Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia na koszt wykonawcy zakupionego przedmiotu zamówienia łącznie z rozładowaniem, wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, rozpakowaniem, złożeniem, podłączeniem do wskazanych stanowisk oraz pierwszym uruchomieniem, na koszt własny w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego. Grupa produktów powinna pochodzić od takiego samego producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 52797,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299013,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310370,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299013,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851656241
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299013,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1 Pzp w brzmieniu: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28 lipca 2025 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty w części II niniejszego postępowania w związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie w tej części.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35002,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35002,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35002,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup sprzętu komputerowego dla WSPR w Rzeszowie - II postępowanie
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
- Sprzedaż i dostawa drobnych materiałów zużywalnych niezbędnych do realizacji zadań dydaktycznych Wydziału Biologii, Ochrony Przyrody i Zrównoważonego Rozwoju
- Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych do badania trzeźwości dla jednostek terenowych Policji województwa podkarpackiego
- Budowa podkarpackiego centrum ratownictwa i koordynacji transgranicznych działań ratowniczych w zakresie zwalczania zagrożeń dla środowiska
- USŁUGĘ FARMACEUTYCZNĄ POLEGAJĄCĄ NA SPORZĄDZANIU MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO, WYKONYWANYCH NA PODSTAWIE INDYWIDUALNYCH RECEPT, WRAZ Z DOSTAWĄ GOTOWEJ MIESZANINY W POSTACI WORKÓW DO PACJENTÓW
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach" dla SP nr 3 w Raciborzu
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych technika analityka i technika pojazdów samochodowych, w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych technika informatyka i technika grafiki i poligrafii cyfrowej, "Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Dostawa systemów operacyjnych Microsoft Windows Serwer
- Zakup akcesoriów i sprzętu komputerowego dla Muzeum Narodowego we Wrocławiu
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla Gminy Śliwice
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.