Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zabiegi sterylizacji i kastracji wolno-żyjących kotów na terenie miasta Rzeszowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabiegi sterylizacji i kastracji wolno-żyjących kotów na terenie miasta Rzeszowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07934f3d-5140-4403-8825-73adcd5487bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00559442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070839/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zabiegi sterylizacji i kastracji wolno-żyjących kotów na terenie miasta Rzeszowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07934f3d-5140-4403-8825-73adcd5487bd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
5. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych);
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności) , z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-
Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@erzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert).
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z Pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z
wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Ciąg dalszy w sekcji IX ogłoszenia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-D.271.173.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych polegających na przeprowadzaniu zabiegów kastracji i sterylizacji wolno żyjących kotów, zgodnie ze sztuką lekarsko-weterynaryjną oraz obowiązującymi przepisami prawa. Usługi będą realizowane na terenie miasta Rzeszowa w zakładzie leczniczym dla zwierząt zlokalizowanym na terenie jednego z osiedli: (Pogwizdów Nowy, Miłocin, Miłocin św. Huberta, Staromieście, Baranówka, Przybyszówka, Wł. Andersa, F. Kotuli, Krakowska-Południe, Kr. Augusta, 1000-Lecia, Staroniwa, Kmity, Pułaskiego, Śródmieście, Grota-Roweckiego, Dąbrowskiego, Piastów, Zawiszy Czarnego, Zwięczyca, Bzianka), zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA”.
Wielkość/Zakres
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zabiegów weterynaryjnych dla przewidywanej do wykonania ilości sterylizacji 177 kocic i kastracji 72 kocurów - kotów wolno żyjących z terenu Gminy Miasto Rzeszów.
2. Zakres usługi weterynaryjnej obejmuje:
1) ocenę stanu zdrowia zwierzęcia, w tym wykonanie niezbędnych badań klinicznych warunkujących przeprowadzenie zabiegu bez dodatkowego narażania życia i zdrowia kota;
2) oznakowanie zwierzęcia, które zostało poddane zabiegowi, w sposób trwały i czytelny – poprzez wykonanie tatuażu w prawym uchu – w celu zapobieżenia powtórnemu wykonaniu zabiegu na tym samym zwierzęciu;
3) przeprowadzenie zabiegu kastracji lub sterylizacji, wraz z zapewnieniem leczenia pozabiegowego;
4) zapewnienie opieki weterynaryjnej w przypadku wystąpienia powikłań pooperacyjnych, aż do momentu powrotu wszystkich czynności fizjologicznych kota do normy;
5) podanie zwierzęciu antybiotyku o przedłużonym działaniu oraz preparatu przeciwbólowego – zgodnie z zasadami dobrej praktyki weterynaryjnej i aktualnymi standardami leczenia.
3. Wykonanie zabiegów kastracji i sterylizacji wolno żyjących kotów w terminach uzgodnionych z osobami, które zamierzają dostarczyć zwierzęta, pod warunkiem wcześniejszego wypełnienia przez te osoby oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do umowy (w przypadku braku wypełnionego oświadczenia lub gdy nie pozwala na to stan zdrowia zwierzęcia Usługobiorca nie wykona zabiegu).
4. Wydanie kota wolnożyjącego osobie, która zgłosiła zwierzę do wykonania zabiegu sterylizacji lub kastracji.
5. Dysponowanie przez Usługobiorcę co najmniej dwiema klatkami-łapkami, które będą udostępniane społecznym opiekunom kotów wolno żyjących w celu umożliwienia odłowienia kota do zabiegu weterynaryjnego.
6. Prowadzenie chronologicznej ewidencji wykonanych zabiegów.
7. Świadczenie usługi w zakładzie leczniczym dla zwierząt zlokalizowanym na terenie jednego z ww. osiedli w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa.
8. Dopuszczenie realizacji obu części zamówienia przez jednego wykonawcę, przy zachowaniu obowiązku realizowania każdej części w odrębnej lokalizacji oraz zapewnienia świadczenia usługi w każdym z rejonów objętych zamówieniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dla każdej części
stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych polegających na przeprowadzaniu zabiegów kastracji i sterylizacji wolno żyjących kotów, zgodnie ze sztuką lekarsko-weterynaryjną oraz obowiązującymi przepisami prawa. Usługi będą realizowane na terenie miasta Rzeszowa w zakładzie leczniczym dla zwierząt zlokalizowanym na terenie jednego z osiedli: Załęże, Pobitno, Mieszka I, Wilkowyja, Nowe Miasto, Paderewskiego, Słocina, Drabinianka, Zalesie, Biała, Matysówka, Budziwój, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA.
Wielkość/Zakres
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zabiegów weterynaryjnych dla przewidywanej do wykonania ilości sterylizacji 177 kocic i kastracji 72 kocurów - kotów wolno żyjących z terenu Gminy Miasto Rzeszów.
2. Zakres usługi weterynaryjnej obejmuje:
1) ocenę stanu zdrowia zwierzęcia, w tym wykonanie niezbędnych badań klinicznych warunkujących przeprowadzenie zabiegu bez dodatkowego narażania życia i zdrowia kota;
2) oznakowanie zwierzęcia, które zostało poddane zabiegowi, w sposób trwały i czytelny – poprzez wykonanie tatuażu w prawym uchu – w celu zapobieżenia powtórnemu wykonaniu zabiegu na tym samym zwierzęciu;
3) przeprowadzenie zabiegu kastracji lub sterylizacji, wraz z zapewnieniem leczenia pozabiegowego;
4) zapewnienie opieki weterynaryjnej w przypadku wystąpienia powikłań pooperacyjnych, aż do momentu powrotu wszystkich czynności fizjologicznych kota do normy;
5) podanie zwierzęciu antybiotyku o przedłużonym działaniu oraz preparatu przeciwbólowego – zgodnie z zasadami dobrej praktyki weterynaryjnej i aktualnymi standardami leczenia.
3.Wykonywanie zabiegów w terminach uzgadnianych z osobami dostarczającymi zwierzęta do Usługobiorcy.
4. Wydanie kota wolnożyjącego osobie, która zgłosiła zwierzę do wykonania zabiegu sterylizacji lub kastracji.
5. Dysponowanie przez Usługobiorcę co najmniej dwiema klatkami-łapkami, które będą udostępniane społecznym opiekunom kotów wolno żyjących w celu umożliwienia odłowienia kota do zabiegu weterynaryjnego.
6. Prowadzenie chronologicznej ewidencji wykonanych zabiegów.
7. Świadczenie usługi w zakładzie leczniczym dla zwierząt zlokalizowanym na terenie jednego z ww. osiedli.
8. Dopuszczenie realizacji obu części zamówienia przez jednego wykonawcę, przy zachowaniu obowiązku realizowania każdej części w odrębnej lokalizacji oraz zapewnienia świadczenia usługi w każdym z rejonów objętych zamówieniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dla każdej części
stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia zakładu leczniczego dla zwierząt na podstawie wpisu do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez właściwą ze względu na siedzibę zakładu leczniczego dla zwierząt okręgową radę lekarsko-weterynaryjną na podstawie art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2019 r. poz. 24) lub posiada ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do wykonywania ww. działalności.
Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie w/w warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada w/w uprawnienia i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia żadnych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów leczniczych dla zwierząt, prowadzonego przez właściwą okręgową radę lekarsko-weterynaryjną (art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt lub ważne zaświadczenie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do wykonywania ww. działalności.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia żadnych przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać:1) wypełniony formularz OFERTA (wraz z formularzem cenowym– dla każdej części);
2) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA oraz z zastrzeżeniem ppkt. b)
b) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY
tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski ;
c) pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy:
- Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
- ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej)
- umocowanie nie wynika z ppkt.7 lit. a) i b),
Dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy muszą być złożone zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt. 14-22 w niniejszym Rozdziale.
3) formularz cenowy – dla każdej części (zawarty w druku Oferta) - wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5 Ogłoszenia. Pozostałedokumenty będą traktowane jako wspólne.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§81. Strona umowy uprawniona jest do żądania zmiany (podwyższenia lub obniżenia) stawek cen jednostkowych za wykonaną usługę – zwanych dalej wynagrodzeniem, w przypadku zmiany (wzrostu lub obniżenia) ceny kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z poniższymi zasadami:
1) zmiana cen kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, ustalana jest
na podstawie informacji statystycznej Głównego Urzędu Statystycznego, Wskaźniki cen producentów usług związanych z obsługą działalności gospodarczej, wskaźnik „Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna”;
2) strona umowy może żądać zmiany wynagrodzenia najwcześniej w siódmym miesiącu wykonywania umowy;
3) strona umowy może żądać zmiany wynagrodzenia, jeżeli suma zmian wskaźnika GUS,
o którym mowa w pkt. 1 wzrośnie o więcej niż 5 % lub spadnie o 5% w stosunku
do wskaźnika GUS opublikowanego za miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa przy założeniu, że jest on równy 100 %.
4) Strona umowy upoważniona do żądania zmiany wynagrodzenia, w piśmie skierowanym do drugiej Strony, zobowiązana jest wskazać części umowy, za które żąda zmiany wynagrodzenia,
5) dla potwierdzenia wpływu zmiany kosztów na wynagrodzenie Wykonawcy Strony umowy obowiązują następujące zasady:
a) w przypadku zaistnienia uprawnienia Wykonawcy do zmiany wynagrodzenia zgodnie z zasadami przyjętymi w niniejszym paragrafie, do pisma o waloryzację wynagrodzenia, Wykonawca jest zobowiązany załączyć zestawienie cen i rodzajów kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie danej części przedmiotu umowy z poniesionymi zwiększonymi cenami i rodzajami kosztów, oraz przedłożyć dokumenty, z których wynikać będzie poniesienie zwiększonych kosztów,
b) w przypadku zaistnienia uprawnienia Zamawiającego do zmiany wynagrodzenia, Zamawiający zażąda przedłożenia przez Wykonawcę dokumentów określających koszty związane z realizacją zamówienia za wykonanie którego żąda zmiany wynagrodzenia, w szczególności zestawienia cen i rodzajów kosztów przyjętych
w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy
ze zmniejszonymi cenami i rodzajami kosztów, a Wykonawca zobowiązany jest takie dokumenty przedłożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego; nieprzedłożenie ich w terminie uprawnia Zamawiającego do dokonania zmiany wynagrodzenia,
6) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy ustalana jest jako iloczyn wynagrodzenia za daną część umowy, za którą Strona żąda zmiany wynagrodzenia oraz sumy zmian wskaźnika
GUS, o którym mowa w pkt 3; pomniejszonej o wskaźnik ryzyka 5 %,
7) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania niniejszych postanowień wynosi 10% wynagrodzenia, o którym mowa
w § 3 ust. 4.
2. Do pisma, o którym mowa w ust. 1 pkt 5 lit. a, Wykonawca załączy oświadczenie
w zakresie wykonywania danej części umowy osobiście, bądź przy pomocy Podwykonawców, z podaniem danych tych Podwykonawców.
3. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 1 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę
w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawcy. Zmiana wynagrodzenia Podwykonawcy powinna być dokonana w terminie do 30 dni od dnia zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
Ze względu na limit znaków, dalsza część w § 8 projektowanych postanowień umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 stycznia 2026 r. do wyczerpania środków przeznaczonych na jej realizację, jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2026 r2. Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek. W celu potwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia na podstawie w/w przesłanki Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zawarte w formularzu OFERTA . W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa powyższe oświadczenie.
CIĄG DALSZY Z SEKCJI III PKT 3.6 OGŁOSZENIA:
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale VIII i X SWZ.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa odzieży ochronnej i specjalistycznej na potrzeby WOPR i GOPR
- Sprzedaż i dostawa chłodziarko-zamrażarki i osłony głowicy do mikroskopu Vivascope dla Wydziału Medycznego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników chemicznych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Rozbudowa, przebudowa i remont ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnego dworu na żłobek wraz z infrastrukturą techniczną na os. Słocina w Rzeszowie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG WETERYNARYJNYCH NA RZECZ GMINY IZABELIN W ROKU 2026
- Realizacja usługi zapewnienia opieki medycznej dla bezdomnych zwierząt zgodnie z Programem opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Kolbuszowa w 2026 r
- Usługi weterynaryjne dla bezdomnych zwierząt z terenu gminy Miasto Sieradz w 2026 r. z prawem opcji
- Świadczenie usługi odławiania oraz całodobowej kompleksowej opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz nad wolnożyjącymi zwierzętami rannymi w wyniku zdarzeń drogowych na terenie Gminy Brenna
- Usługi weterynaryjne polegające na udzieleniu pomocy chorym dzikim zwierzętom
- "Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie".
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





