eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa wykonywania przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw instalacji elektrycznych, w budynkach będących w posiadaniu NIZP-PZH



Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw instalacji
elektrycznych, w budynkach będących w posiadaniu NIZP-PZH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw instalacji
elektrycznych, w budynkach będących w posiadaniu NIZP-PZH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de446dec-7004-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w Rozdziale 10 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O.OZP.260.128.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie podstawowe składa się z następujących elementów:
1) Stałej gotowości do podjęcia działań mających na celu przywrócenie napięcia w wewnętrznej sieci obiektów Zamawiającego oraz usunięcie potencjalnych lub stwierdzonych zagrożeń,
Usługa opisana powyżej nie obejmuje naprawy urządzeń zewnętrznych nienależących do infrastruktury;
2) przeglądach i konserwacji trzech stacji transformatorowych SN 15kV (1 raz na 6 miesięcy):
3) przeglądach i konserwacji rozdzielni głównej w budynku stacji transformatorowej oraz w
czterech rozdzielniach NN (1 raz na 3 miesiące)
4) utrzymanie w sprawności oraz regularna kontrola działania przeciwpożarowych wyłączników prądu oraz innej automatyki zainstalowanej w budynkach NIZP PZH – PIB (1 raz w miesiącu).
5) wykonanie kontroli stanu technicznego agregatu prądotwórczego (1 raz w miesiącu):
6) kontrola (1 raz na 6 miesięcy), pomiary i bieżące naprawy usterek instalacji odgromowej powstałych w wyniku zadziałania siły wyższej lub zdarzeń losowych - złącza, wsporniki oraz wymiana odcinka przewodu odgromowego do 2 mb,
Zamówienie podstawowe rozliczane będzie ryczałtowo miesięcznie w stałej kwocie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
Materiały i części zamienne, niezbędne do wykonywania wyżej wymienionych usług w ramach zamówienia podstawowego dostarcza Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.
2) Zamówienie w ramach prawa opcji:
Wykonanie prac zleconych według potrzeb Zamawiającego w zakresie i na zasadach opisanych w punkcie II Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Materiały i części zamienne, niezbędne do wykonywania prac zleconych w ramach prawa opcji dostarcza Wykonawca. W ramach realizacji prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do zachowania ceny za 1 roboczo - godzinę zaoferowanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia prawa opcji polegającego na świadczeniu usług określonych w punkcie II Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Zasady korzystania z prawa opcji:
a) Maksymalna wartość opcji nie może przekroczyć 50 % wartości brutto całej kwoty wynagrodzenia o którym mowa w Umowie.
b) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w całym okresie obowiązywania niniejszej Umowy, tj. przez okres 18 miesięcy od daty jej zawarcia a w przypadku wydłużenia okresu obowiązywania również w okresie przedłużonym.
c) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, lub elektronicznej pod rygorem nieważności.
d) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z całości, bądź wyłącznie części zamówienia opcjonalnego. W przypadku skorzystania z zamówienia opcjonalnego będzie ono rozliczane w oparciu przedstawiony kosztorys ofertowy Wykonawcy.
e) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego.
f) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

W przypadku niewykorzystania kwoty maksymalnego wynagrodzenia określonej w § 7 ust.1 umowy w okresie 18 miesięcy od dnia jej podpisania, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy maksymalnie o 4 (cztery miesiące) w stosunku do pierwotnie ustalonego okresu obowiązywania umowy. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu do umowy

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 1 rbh świadczenia usług przy zamówieniu objętym prawem opcji

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

d) zdolności technicznej lub zawodowej.
A. W zakresie doświadczenia:
należycie wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 3 usługi polegające na usłudze wykonywania w budynkach przeglądów i konserwacji instalacji elektrycznych oraz dokonywania ich napraw z których każda trwała co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, których wartość nie była niższa niż 50 000,00 brutto PLN

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, powyższe warunki w zakresie doświadczenia mogą zostać spełnione przez jednego lub wszystkich wykonawców łącznie.

B. W zakresie osób skierowanych do wykonania zamówienia
Dysponuje nw. osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.
1) Minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz należy do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
2) Minimum jedną osobą posiadającą Uprawnienia SEP Grupy 1 E oraz D w następującym zakresie:
a. Urządzenia instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
b. urządzenia prądotwórcze przyłączone do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego,
urządzenia instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
d. urządzenia instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV,
e. zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW,
f. urządzenia elektrotermiczne,
g. urządzenia do elektrolizy,
h. sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego,
i. elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym,
j. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt a-i.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji (wykazanie spełnienia warunków) w zakresie punktów 1 i 2.
Zamawiający dopuszcza, w celu wykazania spełnienia warunków, łączenie zakresów określonych w punktach a-j przez więcej niż jedną osobę (Zamawiający wymaga jedynie aby zakresy były spełnione przez wykazywane osoby skierowane do realizacji zamówienia).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE ZAKRESU WYKONYWANEGO
ZAMÓWIENIA (ART. 117 UST 4 USTAWY PZP) w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- zobowiązanie w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego;
- pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-08 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-08 13:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.