Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00096144/01 - Wynik z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw instalacji
elektrycznych, w budynkach będących w posiadaniu NIZP-PZH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw instalacji
elektrycznych, w budynkach będących w posiadaniu NIZP-PZH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de446dec-7004-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w Rozdziale 10 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O.OZP.260.128.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie podstawowe składa się z następujących elementów:
1) Stałej gotowości do podjęcia działań mających na celu przywrócenie napięcia w wewnętrznej sieci obiektów Zamawiającego oraz usunięcie potencjalnych lub stwierdzonych zagrożeń,
Usługa opisana powyżej nie obejmuje naprawy urządzeń zewnętrznych nienależących do infrastruktury;
2) przeglądach i konserwacji trzech stacji transformatorowych SN 15kV (1 raz na 6 miesięcy):
3) przeglądach i konserwacji rozdzielni głównej w budynku stacji transformatorowej oraz w
czterech rozdzielniach NN (1 raz na 3 miesiące)
4) utrzymanie w sprawności oraz regularna kontrola działania przeciwpożarowych wyłączników prądu oraz innej automatyki zainstalowanej w budynkach NIZP PZH – PIB (1 raz w miesiącu).
5) wykonanie kontroli stanu technicznego agregatu prądotwórczego (1 raz w miesiącu):
6) kontrola (1 raz na 6 miesięcy), pomiary i bieżące naprawy usterek instalacji odgromowej powstałych w wyniku zadziałania siły wyższej lub zdarzeń losowych - złącza, wsporniki oraz wymiana odcinka przewodu odgromowego do 2 mb,
Zamówienie podstawowe rozliczane będzie ryczałtowo miesięcznie w stałej kwocie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
Materiały i części zamienne, niezbędne do wykonywania wyżej wymienionych usług w ramach zamówienia podstawowego dostarcza Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.
2) Zamówienie w ramach prawa opcji:
Wykonanie prac zleconych według potrzeb Zamawiającego w zakresie i na zasadach opisanych w punkcie II Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Materiały i części zamienne, niezbędne do wykonywania prac zleconych w ramach prawa opcji dostarcza Wykonawca. W ramach realizacji prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do zachowania ceny za 1 roboczo - godzinę zaoferowanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym
4.2.6.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia prawa opcji polegającego na świadczeniu usług określonych w punkcie II Opisu Przedmiotu Zamówienia.Zasady korzystania z prawa opcji:
a) Maksymalna wartość opcji nie może przekroczyć 50 % wartości brutto całej kwoty wynagrodzenia o którym mowa w Umowie.
b) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w całym okresie obowiązywania niniejszej Umowy, tj. przez okres 18 miesięcy od daty jej zawarcia a w przypadku wydłużenia okresu obowiązywania również w okresie przedłużonym.
c) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, lub elektronicznej pod rygorem nieważności.
d) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z całości, bądź wyłącznie części zamówienia opcjonalnego. W przypadku skorzystania z zamówienia opcjonalnego będzie ono rozliczane w oparciu przedstawiony kosztorys ofertowy Wykonawcy.
e) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego.
f) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
W przypadku niewykorzystania kwoty maksymalnego wynagrodzenia określonej w § 7 ust.1 umowy w okresie 18 miesięcy od dnia jej podpisania, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy maksymalnie o 4 (cztery miesiące) w stosunku do pierwotnie ustalonego okresu obowiązywania umowy. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu do umowy4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 1 rbh świadczenia usług przy zamówieniu objętym prawem opcji
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.A. W zakresie doświadczenia:
należycie wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 3 usługi polegające na usłudze wykonywania w budynkach przeglądów i konserwacji instalacji elektrycznych oraz dokonywania ich napraw z których każda trwała co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, których wartość nie była niższa niż 50 000,00 brutto PLN
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, powyższe warunki w zakresie doświadczenia mogą zostać spełnione przez jednego lub wszystkich wykonawców łącznie.
B. W zakresie osób skierowanych do wykonania zamówienia
Dysponuje nw. osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.
1) Minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz należy do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
2) Minimum jedną osobą posiadającą Uprawnienia SEP Grupy 1 E oraz D w następującym zakresie:
a. Urządzenia instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
b. urządzenia prądotwórcze przyłączone do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego,
urządzenia instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
d. urządzenia instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV,
e. zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW,
f. urządzenia elektrotermiczne,
g. urządzenia do elektrolizy,
h. sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego,
i. elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym,
j. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt a-i.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji (wykazanie spełnienia warunków) w zakresie punktów 1 i 2.
Zamawiający dopuszcza, w celu wykazania spełnienia warunków, łączenie zakresów określonych w punktach a-j przez więcej niż jedną osobę (Zamawiający wymaga jedynie aby zakresy były spełnione przez wykazywane osoby skierowane do realizacji zamówienia).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE ZAKRESU WYKONYWANEGOZAMÓWIENIA (ART. 117 UST 4 USTAWY PZP) w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- zobowiązanie w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego;
- pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-08 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zamawiającego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-08 13:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-07
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych z magazynami energii (łącznie z wykonaniem dokumentacji projektowej) dla budynków biurowych OT KOWR w Olsztynie
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ" składającego się z trzech zadań
- Opracowanie programu prac konserwatorskich i dokumentacji proj-koszt modernizacji budynku przy ul.Palisadowej 7 w Warszawie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wszystkich niezbędnych uzgodnień
- "Montaż ogniw fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach użyteczności publicznej w tym infrastrukturze wod. - kan. w Imielinie - Etap I i Etap II."
- Zaprojektowanie i montaż Instalacji Fotowoltaicznej dla Szkółki Gospodarczej Nadleśnictwa Gościno.
- PROJEKTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE NA BUDOWĘ : DRÓG, OŚWIETLENIA, UZBROJENIA WOD-KAN., CMENTARZA, DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ, SZKÓŁ, OBIEKTÓW SPORTOWYCH.
więcej: Usługi elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.