eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa, wykonanie i wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku wraz z dzierżawą urządzeń drukujących, opartego na fabrycznie nowych urządzeniach z zapewnieniem dostępności materiałów eksploatacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, wykonanie i wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku wraz z dzierżawą urządzeń drukujących, opartego na fabrycznie nowych urządzeniach z zapewnieniem dostępności materiałów eksploatacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017232705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smyczkowa, 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-678

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cpd.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpd.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cpdmswia.ezamawiajacy.pl/app/bdo/profile/user/view

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, wykonanie i wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku wraz z dzierżawą urządzeń drukujących, opartego na fabrycznie nowych urządzeniach z zapewnieniem dostępności materiałów eksploatacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7375d8f-fb27-4d53-807c-7b4df7c94cb5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126432/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa, wykonanie i wdrożenie centralnego wydruku wraz z dzierżawą urządzeń w okresie 2 lat

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/CPD/TP/SCW/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest dostawa, wykonanie i wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku wraz z dzierżawą urządzeń drukujących, opartego na fabrycznie nowych urządzeniach z zapewnieniem przez cały okres gwarancji dostępności materiałów eksploatacyjnych, przez 36 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia prawa opcji polegającego na: zapewnieniu dodatkowych urządzeń.
2. Należność dla wykonawcy za dostarczenie Przedmiotu Zamówienia powinna być rozliczana w miesięcznych proporcjonalnych ratach przez cały okres trwania dzierżawy.
3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający przewiduje zastosowanie z prawa opcji zgodnie z zapisami art. 441 ust. 1 ustawy Pzp polegającej na zapewnieniu dodatkowych urządzeń w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Tryb i zasady skorzystania z prawa opcji zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, przy czym:
1) Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystać w całości lub w części;
2) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
3) termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

51620000-4 - Usługi instalowania urządzeń biurowych

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487699,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487699,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487699,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 9291857884

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 13/1

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-410

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487699,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-30 do 2028-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.