Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366235/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawa, wykonanie i wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku wraz  z dzierżawą urządzeń drukujących, opartego na fabrycznie nowych urządzeniach z zapewnieniem dostępności materiałów eksploatacyjnych    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017232705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smyczkowa, 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-678
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cpd.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpd.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cpdmswia.ezamawiajacy.pl/app/bdo/profile/user/view1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, wykonanie i wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku wraz z dzierżawą urządzeń drukujących, opartego na fabrycznie nowych urządzeniach z zapewnieniem dostępności materiałów eksploatacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7375d8f-fb27-4d53-807c-7b4df7c94cb5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126432/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa, wykonanie i wdrożenie centralnego wydruku wraz z dzierżawą urządzeń w okresie 2 lat
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/CPD/TP/SCW/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zmówienia jest dostawa, wykonanie i wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku wraz z dzierżawą urządzeń drukujących, opartego na fabrycznie nowych urządzeniach z zapewnieniem przez cały okres gwarancji dostępności materiałów eksploatacyjnych, przez 36 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia prawa opcji polegającego na: zapewnieniu dodatkowych urządzeń. 
2.	Należność dla wykonawcy za dostarczenie Przedmiotu Zamówienia powinna być rozliczana w miesięcznych proporcjonalnych ratach przez cały okres trwania dzierżawy. 
3.	Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.	Zamawiający przewiduje zastosowanie z prawa opcji zgodnie z zapisami art. 441 ust. 1 ustawy Pzp polegającej na zapewnieniu dodatkowych urządzeń w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
5.	Tryb i zasady skorzystania z prawa opcji zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, przy czym:
1)	Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystać w całości lub w części;
2)	zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
3)	termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy;        
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
51620000-4 - Usługi instalowania urządzeń biurowych
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487699,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487699,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487699,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 9291857884
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 13/1
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-410
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma 
GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487699,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-30 do 2028-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:                        obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
            
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup bonów podarunkowych dla osób badanych w Polsce, Republice Irlandii oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki
 - Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
 - Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
 - Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
 - Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
 - Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
 
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oraz wdrożenie oprogramowania na potrzeby uruchomienia e-usług dla Gminy Janowiec w ramach projektu "Rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie MOF Miasta Puławy"
 - Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
 - Remont instalacji sterowania i monitoringu SUW Kruszwica, Piecki, Chełmce
 - Gmina Skoki cyberbezpiecznym samorządem
 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
 - "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





