eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0f08a72-3f2a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015041/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Budowa oświetlenia ulicznego na odcinku drogi wewnętrznej do Młyna (dz. nr 785) w msc. Mójcza

1.1.24 Budowa oświetlenia ulicznego na istniejących słupach linii NN zasilanego ze stacji „Suków Babie 1429” w msc. Suków ul. Słoneczna

1.1.25 Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej 319014T na istniejących słupach linii NN zasilanej ze stacji „Marzysz nr 1434

1.1.26 Budowa oświetlenia ulicznego drogi wewnętrznej (dz. 223) na istniejących słupach linii NN zasilanej ze stacji „Szczecno 1402” w msc. Szczecno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368818/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIN.ZP.271.1.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180514,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1
„Budowa oświetlenia ulicznego na odcinku drogi wewnętrznej do Młyna (dz. nr 785) w msc. Mójcza”
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji „Mójcza nr 729”, wzdłuż drogi gminnej nr 319057T (dz. nr ewid. 785) teren inwestycji obejmuje dz. nr ewid 785, 757/2, 1081/1, 761, 762/1, 773, 774, 775, 776, 777, 778, 779, 781, 783, 784, 787, 789, 1118, 797, 803, 805, 807, 809 obręb Mójcza – Gmina Daleszyce.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia przewidziano:
 budowę 4 szt. słupów wirowanych,
 budowę skrzynki oświetlenia drogowego zasiloną ze złącza kablowo-pomiarowego – zgodnie z warunkami przyłączenia, będzie to złącze kablowo-pomiarowe na dz. nr ewid. 776 co pokazuje rys. nr E-2,
 montaż wysięgników stalowych ocynkowanych o długości 1m,
 budowę linii napowietrzno-kablowej o długości trasy około Lt=549m, (kabel YAKY4x35mm2 – około 96m.), (przewód AsXSn2x25mm2 – około 470m.),
 montaż 15 szt. opraw oświetlenia typu LED z gniazdem NEMA,
 montaż ograniczników przepięć na słupach nr 1, 3, 4, 7, 13, 14, 15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 124038,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2
„Budowa oświetlenia ulicznego na istniejących słupach linii NN zasilanego ze stacji „Suków Babie 1429” w msc. Suków ul. Słoneczna”
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji „Suków Babie 1429” przy drodze wewnętrznej ul. Słoneczna, teren inwestycji obejmuje dz. nr ewid.: 769/1, 1017, 1015/1, 1013/1, 1011/1, 1009/1, 1007/1 obręb Suków – Gmina Daleszyce.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia przewidziano:
 montaż wysięgników typu W-0/15o – 1500x500mm,
 podwieszeniem przewodów oświetlenia AsXSn2x25mm² od słupa nr 2 do słupa 2/3 długości 135m/145m,
 montaż 3 opraw LED z gniazdem NEMA,
 zabudowę uziemienia 1 kpl.,
 montaż ogranicznika przepięć na słupie nr 2/3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 19916,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3
„Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej 319014T na istniejących słupach linii NN zasilanej ze stacji „Marzysz nr 1434”
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji „Marzysz nr 1434”, wzdłuż drogi gminnej nr 319014T (dz. nr ewid. 57) teren inwestycji obejmuje dz. nr ewid 55/4, 56/1, 56/3, 58/1, 54/3, 53/11 obręb Marzysz – Gmina Daleszyce.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia przewidziano:
 montaż 4 szt. wysięgników typu W-0/1 o długości 1,5m,
 podwieszeniem przewodów oświetlenia AsXSn2x25mm² od słupa nr 21 do słupa nr 25 długości Lt=184m,
 montaż 4 opraw LED z gniazdem NEMA,
 montaż wyposażenia dla projektowanego obwodu, w skrzynce SOM-1,
 zabudowę uziemienia 1 kpl,
 montaż ogranicznika przepięć na słupie nr 25.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 21018,59 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4
„Budowa oświetlenia ulicznego drogi wewnętrznej (dz. 223) na istniejących słupach linii NN zasilanej ze stacji „Szczecno 1402” w msc. Szczecno”
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji „Szczecno 1402”, wzdłuż drogi wewnętrznej (dz. nr ewid. 223), teren inwestycji obejmuje dz. nr ewid 223, 231/1, 232, 233, 234/1, 234/2, 235 obręb Szczecno – Gmina Daleszyce.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia przewidziano:
 montaż 3 szt. wysięgników typu W-0/1 o długości 1,5m,
 podwieszeniem przewodów oświetlenia AsXSn2x25mm² od słupa nr 3/3 do słupa 3/5 długości Lt=103m,
 montaż 3 opraw LED z gniazdem NEMA,
 zabudowę uziemienia 1 kpl,
 montaż ogranicznika przepięć na słupie nr 3/5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 15540,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62750,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96246,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62750,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spektrum Kielce Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572966273

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-415

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62750,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10229,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11949,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10229,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spektrum Kielce Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572966273

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-415

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10229,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12151,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13183,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12151,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spektrum Kielce Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572966273

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-415

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12151,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7184,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11729,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7184,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spektrum Kielce Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572966273

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-415

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7184,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.